Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Henrike5 schreef:ik heb een vraagje, ik heb dus de morgan hengst gekocht op de rommelmarkt voor 1 euro. Hij heeft weinig beschadigingen en een blauwe stip onder op zijn linker hoef (van achter gezien).
Mijn vraag hoeveel is hij waard?
Henrike5 schreef:wouw wat een prachtige spullen, ik hoop dat alle mensen die zijn weg gegaan weer terug komen door deze prachtige foto's en spullen.
ik heb een vraagje, ik heb dus de morgan hengst gekocht op de rommelmarkt voor 1 euro. Hij heeft weinig beschadigingen en een blauwe stip onder op zijn linker hoef (van achter gezien).
Mijn vraag hoeveel is hij waard?
Joysieee schreef:ellalover schreef:Hoii, ik ben ook een schleich mens haha, maak ook tuig en repaints
Babbelbet, ik heb nog wel 3 repaints te koop staan, 2 voor 9euro excl en 1 voor 10euro excl, doe ook aan opdrachten :p
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De vliegenschimmel op de hannoveraan merrie kan overgerepaint worden !
@Roomijsjexx, supermooi gedaan !
Mooie repaints!![]()
Roomijsje nogmaals, echt supergave stallen!!
En Daphne heel erg mooi tuig weer zoals altijd![]()
Ik heb wéér een repaint afgerond, nouja, zo goed als af, de niet helemaal dekkende zwarte stukjes moet ik nog netjes maken, en ik moet hem nog vernissen, maar ik wilde hem graag laten zien hoe hij tot nu toe isHet is een opdracht by the way.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat is hij schattig héIk vind het jammer dat het een opdracht is
ellalover schreef:Hoii, ik ben ook een schleich mens haha, maak ook tuig en repaints
Babbelbet, ik heb nog wel 3 repaints te koop staan, 2 voor 9euro excl en 1 voor 10euro excl, doe ook aan opdrachten :p
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De vliegenschimmel op de hannoveraan merrie kan overgerepaint worden !
@Roomijsjexx, supermooi gedaan !
Wauwgebruik jij gewoon acrylverf en dan pastelkrijt erover ofzo? Ik vraag me dat altijd af
![]()
Ik doe ze ook wel op bestelling maar ik ben nog niet zo superduper goed hahaer staan een paar bladzijdes terug fotos van mijn repaints/ cust
Ik ben weer lekker bezig geweest met fotos enzo![]()
Mijn opa heeft een soort tuintje in de duinen en daar gaan we meestal heen als het mooi weer is dus ja ik natuurlijk me camera en lading schleich meeme zusje ging van modder/zand stallen bouwend
dus tja fotos maken!!
![]()
[ Afbeelding ]
Nouja de stal van me zusje moest en zou dus op de foto![]()
[ Afbeelding ]
Dit is Soraka mijn 2e cust![]()
[ Afbeelding ]
Dit is spirit met een van mijn nieuwe belville poppetjes{1e cust}
[ Afbeelding ]
Zandval![]()
Nou hier hou ik het even op hoor
Joyce_R schreef:Wauw! De bovenstaande vind ik echt een super mooie repaint @joysieee ! Erg gaaf!
Ook die hoofdstellen die voorbij komen, heb het idee alsof ze steeds mooier worden!
Uit nieuwsgierigheid, hoe lang zijn jullie bezig met het maken van een repaint en hoofdstelletje e.d? Omdat d'r best veel voorbij komen lijkt het snel te gaan!