Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brainless schreef:wiekerobin schreef:ik sta stil op de foto's
en ik gebruik elastieken omdat dat het eerste is wat je met jonge pony's doet met longeren etc.
Je?
Ik niet iig. Ik gebruik na enige tijd wel een bijzet, maar nooit elastiek.
jwl schreef:Bijna 3 en je geeft al aan dat je te zwaar voor hem bent. Ik zou nog eve. Wachten en hem verder door trainen totdat er meer spier op zit en hij beter ontwikkeld is. Dan zal hij je gewicht ook beter aan kunnen en kan je hem imo wel beleren aangezien je duidelijk geen tientonner bent alleen wat lang
wiekerobin schreef:ik sta stil op de foto's
en ik gebruik elastieken omdat dat het eerste is wat je met jonge pony's doet met longeren etc.
__Astrid schreef:wiekerobin schreef:ik sta stil op de foto's
Nou niet dus
Zorg eerst dat de gas, rem en het stuur erop zitten.
En als dat lukt ga je veel overgangen en bochten rijden zodat ze op hun eigen benen leren lopen en dan komen ze vanzelf wel in hand.
Met elastieken verpest je t alleen maar, want je pony gebruikt niet de juiste spieren.
Jammer, want tis een leuke pony.
Maar ik vind je ook veel te lang.
wiekerobin schreef:__Astrid schreef:ik sta stil op de foto's
Nou niet dus
Zorg eerst dat de gas, rem en het stuur erop zitten.
En als dat lukt ga je veel overgangen en bochten rijden zodat ze op hun eigen benen leren lopen en dan komen ze vanzelf wel in hand.
Met elastieken verpest je t alleen maar, want je pony gebruikt niet de juiste spieren.
Jammer, want tis een leuke pony.
Maar ik vind je ook veel te lang.