Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:28

Thanks Rooz11 en xminoes :D

@naarppc ik heb haar nek gecustomized dan haal ik eerst de echte manen er af met een soort van vijl, en dan klei ik er nieuwe manen op :D

Handig Kittydylan, alles in een keer :) Ik heb ze nog niet eens allemaal van 2014, ben niet zo actief meer met kopen :')

Welkom Romy, maar jij was er toch al eerder?! :)

Ik heb bijna vakantieee!! Nog 3 dagen, dus dat betekent veel schleichen :) Hebben jullie een idee wat ik kan gaan maken? Ik ga sowieso veel repainten, er staan echt te veel half affe modellen hier :+
En verder heb ik nu mijn doel bereikt: meer dan 2000 volgers op mijn instagramaccount voor schleich! :D
Ik ga zo nog even wat schleich foto's maken, zal ik die ook plaatsen? Het zijn geen nieuwe paarden ofzo, maar vooral repaints waar ik al te lang niks meer mee heb gedaan, daar wil ik weer eens foto's mee maken :P

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 21:00

@joysie Haha dat klopt maar ik denk ik stel me weer even netjes voor :D ik ben namelijk me ww een tijd kwijtgeweest en me insta overspoeld een beetje met vervelende reacties op mijn repaints enzo en ik dacht laat ik me ww weer ff terug zoeken van bokt! En het is zo onbeleefd om zo weer dit topic binnen te vallen :')

Maar wat ik eigenlijk nog wou melden om dit geen onliner te maken:
Afbeelding
Dit is mijn nieuwste cust/ repaint 8-) ik noem haar soraka het was geen schleich model maar ik vind haar toch niet zo mooi haha daarom is ze nu een arabierx appaloosa geworden :D

Afbeelding
En dit was mijn aller eerste cust <3 mijn trots haha zijn naam is spirit :j
Hij is gemaakt op de fell pony hengst en ik heb er alleen manen bij gemaakt en hem gerepaint *D ps. Hij ziet er toch best wel stoer uit vind ik zelf :')

beatyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:35

Ik heb nu 14 paarden genaamd
Star-Roosje-Pinto-Mendo-Jasper-Jenni-Kareltje-Hippi-Angel-Happy-Zoe-Micky-Hoop-Duo Pinoti en Chip
Ik heb ook een hondje (Het ras is Australische Stepherd) Genaamd Boomer
Ik heb 4 setjes De ruiters heten
lisa-shelly-amy-nick
Veder hheb ik nog 1 Manege :)
(Ik heb nu ong weer 60 euro voor schleich :o

WithinYuuri

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:06

Met wat voor klei maken jullie die manen dan?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:12

naarppc schreef:

ik gebruik altijd DAS zelf-drogende klei. Deze kun je vaak voor een paar euro al halen bij een hobbywinkel. Ik vind dit zelf wel erg fijn om te gebruiken, maar je moet er wel heel voorzichtig mij zijn, mocht het paardje een keer vallen, heb je een hele grote kans dat de klei breekt

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:47

Afbeelding
Tuigje voor 'bomen' te verslepen. De 'bomen' moeten dan aan de ketting.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:01

Zooo, ik ben ook weer boven water na mn vakantie in Curacao!
Wat zijn er in de tussentijd leuke customs en repaints langs gekomen zeg! Lijkt me echt een leuke bezigheid voor in de vakantie! Meer dan dekentjes heb ik een aantal jaren geleden niet gemaakt :=

Wannuu, nog op jouw berichtje. Een ding, doe het niet weg! Daar krijg je spijt van. Ik val nou ook niet meer echt in de schleich 'leeftijdscategorie' en ook ik heb er een paar jaar niks meer mee gedaan. Maar nu gewoon weer lekker fanatiek mee aan de gang! Komt wel weer terug, zo niet heb je wat moois om naar te kijken!
En anders proberen een nieuwe uitdaging te vinden in het sparen? Kleurvarianten of andere dieren bijvoorbeeld?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:04

Heeft iemand ideën van wat ik kan maken?

xminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:03

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:15

KittyDylan schreef:

Wow die is echt wel heel goed gelukt! Maar de manen zijn te strak aan de onderkant net een recht lijntje {het is best moeilijk uit te leggen :') } misschien kan je hem wat plukjes en haartjes geven? Cx

naarppc schreef:

Ik heb mijn klei zelf uit frankrijk maar idd wat @Karla_1999 zecht het breekt echt heel snel

Voorderest zei ik vorig jaar dat ik een schleich tavel zou krijgen _/-\o_ nou die heb ik!! *\o/* hij gaat binnenkort op de grond staan want de tavel word te krap :')
Afbeelding
Dit is de voorkant van de stal, zoals je denk ik ziet is die gemaakt van steentjes. De hele stal is rondom laag voor laag gemetseld! En de deur..... Tja die moet ooit nog opgehangen worden als schuifdeur :')
Afbeelding
Dit is de binnenkant. De rechterkant heeft schuifdeuren en poetsbakjes voor de stallen en de linkerkant moeten we de deurtjes nog maken het hout hebben we pas opnieuw gekocht :+
Afbeelding
Deze kennen sommige van ons misschien nog :o het paddock <3 niet heel veel over te vertellen haha
Afbeelding
De poetsplaats :D de grond moet nog vastgemaakt worden en dan is deze ook af!!
Afbeelding
De rijbak heeft nu een mooiere nieuwe ondergrond gekregen zelf vind ik hem wel klein maarja het is alleen voor fotos :P
Ik maak het niet te lang dus de rest plaats ik later {:} ideeen en tips zijn welkom! En complimentjes natuurlijk ook _/-\o_

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:19

Wat gaaf zeg! Best realistisch ook!

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:04

xminoes schreef:
@kittydylan ik heb net een vakantie setje gemaakt om mee door de bergen te trekken, dat kan jij ook doen? :)
http://nl.tinypic.com/r/219opvr/8

en ik heb net mijn eerste repaint afgerond! het is een red roan op een niet-schleich paardje (ik wilde niet meteen een schleich paard verpesten :P ). ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. tips en kritiek zijn welkom
zijkant
[ Afbeelding ]
zijkant
http://nl.tinypic.com/r/2rr8ayv/8
voorkant
http://nl.tinypic.com/r/se9l3d/8

Voor de volgende keer, zou ik de verf wat dunner aanbrengen, je ziet nu wat verfstrepen, en dat ziet er minder netjes uit dan als die er niet zitten :Y) Verder is hij mooi gedaan!

Roomijsje, gave stallen!

Ik heb weer een repaintje afgerond :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lief hee <3
Ik ben met nog meer repaints bezig, als die af zijn zal ik ook foto's plaatsen! :D
Als iemand nog een idee heeft wat ik kan maken, qua repaints of tuig, zijn die ideeen ook welkom :P

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:13

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:17

Roomijsjexx schreef:
KittyDylan schreef:

Wow die is echt wel heel goed gelukt! Maar de manen zijn te strak aan de onderkant net een recht lijntje {het is best moeilijk uit te leggen :') } misschien kan je hem wat plukjes en haartjes geven? Cx

naarppc schreef:

Ik heb mijn klei zelf uit frankrijk maar idd wat @Karla_1999 zecht het breekt echt heel snel

Voorderest zei ik vorig jaar dat ik een schleich tavel zou krijgen _/-\o_ nou die heb ik!! *\o/* hij gaat binnenkort op de grond staan want de tavel word te krap :')
[ Afbeelding ]
Dit is de voorkant van de stal, zoals je denk ik ziet is die gemaakt van steentjes. De hele stal is rondom laag voor laag gemetseld! En de deur..... Tja die moet ooit nog opgehangen worden als schuifdeur :')
[ Afbeelding ]
Dit is de binnenkant. De rechterkant heeft schuifdeuren en poetsbakjes voor de stallen en de linkerkant moeten we de deurtjes nog maken het hout hebben we pas opnieuw gekocht :+
[ Afbeelding ]
Deze kennen sommige van ons misschien nog :o het paddock <3 niet heel veel over te vertellen haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De rijbak heeft nu een mooiere nieuwe ondergrond gekregen zelf vind ik hem wel klein maarja het is alleen voor fotos :P
Ik maak het niet te lang dus de rest plaats ik later {:} ideeen en tips zijn welkom! En complimentjes natuurlijk ook _/-\o_

wauw echt heel erg gaaf , ik vind het heel realistisch! :)

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:20

Joysieee schreef:
xminoes schreef:
@kittydylan ik heb net een vakantie setje gemaakt om mee door de bergen te trekken, dat kan jij ook doen? :)

en ik heb net mijn eerste repaint afgerond! het is een red roan op een niet-schleich paardje (ik wilde niet meteen een schleich paard verpesten :P ). ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. tips en kritiek zijn welkom
zijkant
[ Afbeelding ]
zijkant
voorkant

Voor de volgende keer, zou ik de verf wat dunner aanbrengen, je ziet nu wat verfstrepen, en dat ziet er minder netjes uit dan als die er niet zitten :Y) Verder is hij mooi gedaan!

Roomijsje, gave stallen!

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lief hee <3
Ik ben met nog meer repaints bezig, als die af zijn zal ik ook foto's plaatsen! :D
Als iemand nog een idee heeft wat ik kan maken, qua repaints of tuig, zijn die ideeen ook welkom :P

Wat een schat van een shet! <3

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:20

Roomijsjexx schreef:
KittyDylan schreef:

naarppc schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wow! Echt miniatuur werk! Geloof me _/-\o_

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:36

Bedankt voor alle liefe reacties :o <3

@Joysieee zoo lief <3 die oogjes bij jou lijken altijd zo real!!

@Esmee2003 zelf zat ik een beetje te twijvelen.... Ze heeft een beetje een arabish koppie dus het eerste wat in me opkwam was de oude arabier merrie {die witte met gelige manen} maar het lichaam is niet echt goed te zien dus verder kwam er niet echt iets in me op

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:41

Alvast bedankt! Echt een foto van haar lichaam heb ik niet maar nu je het zegt! Het model is erg geschikt inderdaad! Ik ga morgen even schleich kopen ;)

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 07:26

@esmee2003 ik zou zelf kiezen voor de Pinto merrie die heeft dezelfde houding en een beetje dezelfde lichaamsbouw, of je kunt misschien de appaloosa merrie van dit jaar kiezen.

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 09:29

Ik ga het even bekijken!

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 09:53

Ik vind de pinto merrie en het arabiertje wel Een goede! Ik kies denk ik toch wel voor de pinto vanwege de houding en dat ik het arabiertje al een keer gerepaint heb :D
Heb iemand nog tipzzz voor de repaint? Waar ik misschien nog even extra op moet letten?
O en laika het arabiertje dat ik gerepaint heb is eeeeeeeeindelijk helemaal af! Ze heeft nu echtere ogen en schaduw verwerkt in haar vlekken! Foto's komen later! Het veulen Coco laat ik denk ik maar gewoon ZO

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:34

Lang niet meer gereageerd misschien toch weer wat vaker doen jennen jullie me nog?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:59

jaimy1999 schreef:
Lang niet meer gereageerd misschien toch weer wat vaker doen jennen jullie me nog?

Nee :')

Om dit geen oneliner te maken....
Ik ga denk ik vanmiddag verf halen en aan mijn eerste repaint beginnen

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:13

Joysieee schreef:
xminoes schreef:

zijkant
[ Afbeelding ]
zijkant
voorkant

Roomijsje, gave stallen!

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lief hee <3

Hoe heb je die kleuren gekregen? Echt supermooi! :D

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:14

Ik ga binnenkort weer beginnen met tuig maken heb een hele tijd niks meer gemaakt iemand ideeën