Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Knip...
Rij overigens nu nog wel eens op een shetje, korte stukjes. Ponybeest is volgens mij krap aan 1 meter en ik 1,70. Maar oké dat hoort ook gewoon niet haha
M0N5T3R schreef:xSlvna schreef:Knip...
Rij overigens nu nog wel eens op een shetje, korte stukjes. Ponybeest is volgens mij krap aan 1 meter en ik 1,70. Maar oké dat hoort ook gewoon niet haha
Dat hoort inderdaad niet, en dat je het weet en er dan nogsteeds op rijd vind ik heel erg. Ik ben 1.76 en ik stap niet op een pony kleiner dan 1.50, maar 1 meter? Dan kan je bijna mee lopen! Arme pony
xSlvna schreef:Als ie er last van had, zou hij me wel eraf bokken.![]()
Grapje. Zit er ook maar once in a while op voor 100 meter... word gereden door iemand die 40 cm kleiner is maar wel nog 5 a 10 kg zwaarder als ik. Dus dan vind ik mezelf niet zo verschrikkelijk
DaphneMaddox schreef:Ik vind het erg grappig dat mijn rij instructeur het perfect vind passen. Jullie moeten gewoon op iedereen commetaar hebben
elenaMM77 schreef:DaphneMaddox schreef:Ik vind het erg grappig dat mijn rij instructeur het perfect vind passen. Jullie moeten gewoon op iedereen commetaar hebben
waarom zet je dan in hemelsnaam een foto van jezelf en vraag je het aan mensen?
Zoals je zelf al aangaf, je begon er zelf ook al aan te twijfelen.. En nu je daarvan bevestiging krijgt van de mensen hier, die dezelfde indruk hebben als de mensen die het rl tegen je zeggen, is het ineens commentaar leveren? misschien het topic nog even goed doorlezen, want er zijn ook meer dan voldoende foto's waar mensen gewoon passen.. En vergeet niet, iedereen die hier post twijfelt over zijn maat en de maat van de pony, dus zul je vaker horen dat iets niet past dan op een willekeurig ander draadje. Immers dit draadje is er om de mening te vragen als je twijfelt. Wordt dan niet narrig op het moment dat de twijfel bevestigd wordt.
(vraag mij ook af of die rijinstructeur zegt dat de beugels zo kort moeten?)