Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 23:23

Lovealmar schreef:
hoi ik ben net begonnen met schleich paarden sparen! maar hoe groot is jullie bak en weiland voor jullie schleich paard? en het zou fijn zijn als je er een foto bij kan plaatsen! ik heb nu even snel een weiland gemaakt van 60cm lang en 60 cm breed!

Het ligt er een beetje aan hoeveel paarden je hebt! Ik heb heel veel paarden, maar een kleine weide. Dus de paarden gaan in kleine groepjes de weide in. En de bak is ook niet zo heel groot, omdat ik maar 3 mensjes heb die rijden...

bokker1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 15:49

Ik heb net een tweedehands zadeltje aangeschaft bij een mevrouw die alles weg deed. En het zadeltje was GRATIS! *\o/* Het is ook écht van Schleich. Het zadeltje heeft geen dekje eronder dus dat heb ik van rood wol gemaakt <3 Lovely...

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:11

Exception schreef:
Ik heb net een tweedehands zadeltje aangeschaft bij een mevrouw die alles weg deed. En het zadeltje was GRATIS! *\o/* Het is ook écht van Schleich. Het zadeltje heeft geen dekje eronder dus dat heb ik van rood wol gemaakt <3 Lovely...

Wow wat een geluk! Enne heeft die mevrouw nog meer te koop ;)

Goofyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 07:23

bluelagoon schreef:
Waar kopen jullie eigenlijk lego belville poppetjes? Op MP staan ze voor belachelijk hoge (naar mijn mening) prijzen! Ik wil toch wel graag ruiters hebben voor m'n paarden en voor foto's zijn ze wel echt leuk!

Op marktplaats koop ik ze voor 60 cent per poppetje... Gewoon op "Belville poppetjes" zoeken

Goofyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 07:26

Exception schreef:

Waar? Heeft zij nogmeer te koop?? *\o/*

Floordekoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 07:48

Willen julie ook foto's sturen
----

Goofyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 08:04

Van welke Shetlander willen mensen hem graag?? Die bonte?? Want dieheb ik!!! Met veulen

xLHHx

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 08:10

Die heb ik ook :Y)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:30

Goofyxx schreef:
Van welke Shetlander willen mensen hem graag?? Die bonte?? Want dieheb ik!!! Met veulen

ik ook :j

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 16:52

Zouden jullie alsjeblieft eens in het achterhoofd willen houden dat dit een FORUM is en geen CHAT? Steeds denk ik, oooh er is iets nieuws geplaatst, leuk! Zie je berichten "Ik ook" "Ik ook" "Stuur foto's!", misschien kunnen we wat oude leden weer terug krijgen als we gewoon leuk, nuttig en gezellig posten, dus niet chatten!

Ik kreeg de laatste tijd bij mezelf het gevoel een beetje over Schleich heen te zijn, nu al (ik spaar pas ruim een jaar). Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik de boel moet houden, of verkopen. Heb de laatste tijd ook niks nieuws gekocht, de laatste die ik heb gekocht is volgens mij de rode special edition voor het jaar van het paard..

Vorige week heb ik een ontwerp gemaakt voor een nieuw tuig, het is een showtuig, maar gezien dit voor de give-away was, wil ik het nog een beetje geheim houden.
Ik zou ook heel graag deze zomer eindelijk mijn 4-span af willen maken, maar mijn interesse is daar ook een beetje weg gevlogen, ben ik te volwassen? lol
Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:53

Erg gaaf!

Ik vind het ook een beetje te veel slow-chat en weinig inhoudelijke berichten hier...

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:29

wanuu schreef:
Zouden jullie alsjeblieft eens in het achterhoofd willen houden dat dit een FORUM is en geen CHAT? Steeds denk ik, oooh er is iets nieuws geplaatst, leuk! Zie je berichten "Ik ook" "Ik ook" "Stuur foto's!", misschien kunnen we wat oude leden weer terug krijgen als we gewoon leuk, nuttig en gezellig posten, dus niet chatten!

Ik kreeg de laatste tijd bij mezelf het gevoel een beetje over Schleich heen te zijn, nu al (ik spaar pas ruim een jaar). Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik de boel moet houden, of verkopen. Heb de laatste tijd ook niks nieuws gekocht, de laatste die ik heb gekocht is volgens mij de rode special edition voor het jaar van het paard..

Vorige week heb ik een ontwerp gemaakt voor een nieuw tuig, het is een showtuig, maar gezien dit voor de give-away was, wil ik het nog een beetje geheim houden.
Ik zou ook heel graag deze zomer eindelijk mijn 4-span af willen maken, maar mijn interesse is daar ook een beetje weg gevlogen, ben ik te volwassen? lol
[ Afbeelding ]

je hebt gelijk trouwens, sorry mensen!
(als je gaat verkopen heb ik interesse in de grijze rijpony)
trouwens het is erg gaaf geworden!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:29

Ben hier al maanden niet geweest, maar zo te lezen is er niet veel veranderd :D Ik zet het topic weer terug in mijn volg lijst, ik zag op vorige pagina's weer leuke foto's voorbij komen van creaties en die vind ik zeker wel waard om het topic voor in de gaten te houden :j

Leuk westernsetje xminoes <3 als ik tips mag verzinnen, dan vind ik de zadelknop iets aan de te grote kant, en ik mis de aansluiting voor de achterste singel (tenzij het de bedoeling is dat die er niet zit, uiteraard. Niet elk zadel heeft ze, maar het gros van zadels heeft ze wel er op zitten, vandaar de opmerking van mijn kant, misschien ben je hem vergeten)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:07

Dit is mijn nieuwe repaint en custom :D
Het was de shetlander merrie van 2014, ik heb er nieuwe manen op gemaakt en ik heb haar gerepaint. Ik ben opzich best wel tevreden met het resultaat:
Afbeelding
Ik ben het er wel mee eens dat er te veel slow-chat is, ik plaats ook echt alleen maar iets hier als ik iets heb afgerond oid :P

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:13

Ik ben ook weer lekker bezig geweest de laatste tijd. Ik heb (ben zooooo blij) gratis restjes leer gekregen bij een stoffeerder, en ik ben meteen toen ik thuis kwam aan de slag gegaan met een western zadel. Het is meteen mijn allereerste zadel. Benieuwd wat jullie ervan zullen vinden : http://instagram.com/p/pwZuRqyphO/?modal=true

En, nog fijn foto's gemaakt bij een vriendin :D
Staan in linkjes want anders maak ik zo een hele pagina vol xD
Eentje wel groot omdat ik die leuk vind xD

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-Y4IATOFH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MBC743E7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-XODALR7K.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-6VLCTZXH.jpg

Vinden jullie mijn zadel mooi? En de foto's?

Joysieee ik had hem gezien op instagram, echt mooi!

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 08:27

wow ik vind die laatste foto super gaaf! zadel vind ik ook heel erg mooi! maar misschien kan de achterkant van waar je op zit nog iets hoger al heb ik er niet echt verstand van.

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:19

Heey heey, ik ben niet meer zo actief op bokt, dat klopt, maar wel weer met Schleich. Kheb gister een paardje voor 10 cent gekocht (niet schleich maar wel leuk, helaas was het paardje getoupeerd :') )
Ik plaats vanmiddag nog wel even een fotootje anders. Het is nu een friesje, ik heb nu 5 friezem op mn manege en daar komen e nog veel meer bij hoop ik. Iemand nog leuke namen voor een manege? De naam : Manege Ponyhof vind ik nu toch wel wat saai worden.

Oh en btw, Wannuu, je bent echt niet te oud ofzo voor schleich hoor! Niks verkopen, je schleich liefde komt wel weer terug. Je moet je proberen weer eens te laten inspireren. Ik heb dat ook heel vaak, dan vind ik schleich weer leuk, dan weer dingen maken voor echte paarden. Die liefde gaat nooit weg. Ik kijk altijd heel veel barntours en daardoor raak ik geinspireert. Dan heb ik plots weer superveel zin om met schleich bezig te gaan. Niet verkopen, je schleich liefde komt echt weer terug!

xminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:55

@telpeva: die was ik inderdaad vergeten dankje, ik ga hem veranderen :P
@joysieee: die korte manen zijn echt leuk! ik vind hem veel mooier dan het echte model
@rooz11: voor je eerste zadel vind ik hem erg goed gelukt, mijn eerste zadel leek niet eens op een zadel :j en die foto's zijn ook erg mooi en realistisch
hier nog twee dekentjes met hals die ik heb gemaakt
http://nl.tinypic.com/r/ojia8i/8

ik ben laatst met een paar paarden naar het strand geweest en ik heb een paar leuke foto's gemaakt (ik geef al mijn paarden een naam :o

appaloosa hengst Flame
http://nl.tinypic.com/r/10yi6w0/8

Schwarzwälder merrie Victoria
http://nl.tinypic.com/r/xntgfs/8

en de schwarzwälder familie
http://nl.tinypic.com/r/14jwba0/8

deze is niet op het strand maar die vond ik gewoon leuk
http://nl.tinypic.com/r/o6e8mf/8

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 13:59

@Joysieee Hoe heb je die manen gemaakt?

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:47

Afbeelding

Ik heb mijn nieuwe paardje ook weer hoor :+

Tuig is van AHFH, dekje is van mij

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 08:37

Ik heb net voor mijn verjaardag het packet van 2014 gekregen

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:41

Welke paardjes zijn dat?
Gefeliciteerd trouwens!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:48

Afbeelding

Deze ^

Dankjewel :D

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:00

Gefeliciteerd! Dat is wel handig, in een keer de 2014 paarden bij elkaar! Ik moet voor elk paardje weer op de fiets naar de stad :P Bedankt allemaal trouwens, voor jullie lieve reacties op mijn foto's en zadel! Ik ga nu schleichen, nog meer zadels komen er aan! En 1 ding, heeft iemand tips hoe je een goed hoofstel maakt? Ik vind het erg lastig O:)

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:20

Ik ben Romy,
Ik hou van alle dieren maar van paarden het meest.
Helaas zijn alle paarden die speciaal en belangrijk voor mij waren allemaal ingeslapen of verkocht.
Toujours bij manege mulders ook wel bekend als Furore
Saida ze staat als het goed is bij beukers met een blessure
Beppie al heel wat jaartjes omgekomen tijdens een strandrit maar voor altijd in me hart
Tika en dana me 2 shetties die van me oom waren ook al 4 jaar verkocht aan onbekende eigenaar
Valuta mijn liefste verzorgpony ze was drachtig en toen ergens in heiloo verkocht
Verder spaar ik schleich en verkoop wat spullen daarvan op marktplaats
Je kan mij vinden via: "schleich spullen" en ik heet zelf schleichxranch_tack
Ik ben ook heel actief op instagram daar heet ik "@schleichxranch"
Ik maak fotos met een canon D650 en dat geeft best mooie fotos!
Voorderest woon ik in nederland ik heb 5 katten en regelmatig kittens
Het zijn britse korthaar katten
Oh en ietsheel belangrijks!!
Een half jaar geleden kregen ik en mijn familie het slechte nieuws dat ik een parasiet in me ogen had de parasiet staat bekend als acanthamoebe en hij eet je hornvlies op,
Hierdoor hebben mijn ouders het ook zwaar gehad omdat ik 24x per dag elk uur 4 druppels moest de hele dag door en zelfs in de nacht!
Gelukkig hebben we dit doorstaan en is het toch wel snel gaan genezen nu zijn we zover dat de parasietwarschijnlijk dood is maar ik zal nooit meer wat kunnen zien aan mijn rechteroog✨
Heel vervelend ik kon ook niet hiermee naar school dus ik heb echt een half jaar/ jaar thuis gezeten, daardoor zijn mijn vrienden mij ook vergeten en ze zijn nooit langs gekomen
Daarom ben ik begonnen met schleich en insta ik kan daar gewoon mezelf zijn en dat accepteren mensen
Dit was wel een hele voorstelling haha maar goed ik hoop dat we op bokt veel lol gaan hebben!