jaimy, wat was je ookalweer aan het maken? wil iemand hier ook misschien wat voor mij maken (gratis ) ?
jaimy1999 schreef:ik ga het met leer en eizerdraad maken en mischien ook een westernhoofdstel goed ideeijzerdraad lijkt me nou niet echt sterk :S dat gaat buigen ed...
Wil iemand hier voor mij iets maken?Kheb niet echt veel geld ofzo, maar kzou het wel leuk vinden omeen van jullie creaties te hebben
haha, ik ben op het moment ook niet rijk meer.. poown heeft luizen, dus weer heel veel geld voetsie... en ik ben ook nogmaar 12
x_lonneke schreef:haha, ik ben op het moment ook niet rijk meer.. poown heeft luizen, dus weer heel veel geld voetsie... en ik ben ook nogmaar 12 Ik wordt 27 april 13
Kan iemand voor mij misch een felroze touwhalster maken, maat pony?Kwil er denk ik wel wat voor betalen, maar niet suuuuperveel, snappie?
eefje, ik wil wel een touwhalster voor je maken!! alleen dan moet ik wel even kijken voor de prijs En, welke page is dat?
Kzal ff kijken, en kweet nog niet zeker of ik iets mag kopen van me ouders via internet, kdenk het wel hoor!