een mooie gouden-valkkleur met witte manen,staart en benen! net zo als die hengst Le Matsjo!
NicoleHorses
Geplaatst: 24-02-09 21:49
Haflingertjes kleur vind ik mooi ben ook wel een beetje gek van zo'n mooi vossenkleurtje. vind niet echt een kleur lelijk. van dat hele erge schimmelachtige gedoe moet ik niet zoveel hebben ( wit wel, maar echt schimmel, als je snapt wat ik bedoeel )
Donkerkleurig valkje met 'patroon' op de vacht (hoe noem je dat weer ?) en zwarte manen,staart & benen,daar smelt ik voor weg
pony_galop
Geplaatst: 25-02-09 17:36
ZarcoTje schreef:
Donkerkleurig valkje met 'patroon' op de vacht (hoe noem je dat weer ?) en zwarte manen,staart & benen,daar smelt ik voor weg
zo`n veulen heb ik ong. alleen dan met witte beentjes...
Lieszje
Geplaatst: 25-02-09 17:42
Ik vind pikzwart erg mooi, maar ik vind palomino ook wel erg mooi en witte paarden met een beetje donkere manen, onderbenen en een wat donkere staart (niet al te donker^^)
Wat ik nou echt gaaf vindt is een zilverappeltje, die zijn zo mooi. Maar er is ook niet echt een kleur die ik vreselijk lelijk vindt (ja meschien een schimmel met grijze appels, weet niet of het een naam heeft)
diditheadoos
Geplaatst: 12-03-09 18:28
Ik vind die standaard kleuren niet zo leuk meer. Ik wil zelf dan ook niet graag een paard dat saai zwart is ofzo of saai bruin.. Natuurlijk, zwarte nakomeling van Gribaldi ofiets zou wel leuks zijn, maar dat is weer wat anders. Ik vind persoonlijk valk ook wel mooi
femmetjee
Geplaatst: 12-03-09 18:29
Shetjes :: blonde manen met voskleur
Grotere paarden: bruinkleurig (wel dat felle) met zwarte manen