Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimbosman schreef:Marije112 schreef:Ivy is vlug hoor, alleen niet zo vlug als Khadya![]()
Maar dat is niks om je voor te schamen! Ik ken geen een paard/pony dier dat Khadya te snel af is
Ga je met Khadya ook meedoen aan de ponyrace op Duindigt? Daar heb je toch de stompwijkse ponyrennen mee gewonnen?
__Marloes schreef:Ik zou wel me mogen doen alleen als ik een paar weken zelf geen dressuur/springwedstrijden heb. Is er al een datum bekend?
liavdbijl schreef:zullen we dan ook een overzichtelijk lijstje met koudbloedjes maken?
dus fjorden/haflingers/merens/tinkers/etc.
1.) CindyUniek - Fjord/Uniek - cindy_vandijk@hotmail.com
2.) liavdbijl - Fell Pony- Amy
3.) Mitxa / Lucia - Mérens/Mitxa - luchum@hotmail.com
__Marloes schreef:Ik denk dat ik niet zo veel van de mijne moet verwachtenDat is een kwpner met niet zo geweldig veel conditie en ook nog met heel veel gelders bloed
Maar ze kan wel de passen groot maken en ze haat achteraan lopen in gallop.
Mitxa schreef:1.)CindyUniek - Fjord/Uniek - cindy_vandijk@hotmail.com
2.) liavdbijl - Fell Pony/Amy
3.) Mitxa/Lucia - Mérens/Mitxa - luchum@hotmail.com
4.) Widner/Romy - Haflinger/Ivy - Romyvanderpoel@msn.com
Amber_ schreef:Ik kan het lijstje zo aanvullen met 6 man, maar die zitten allemaal niet op bokt. Maar zijn fjorden en 1 tinker.
Citaat:1.)CindyUniek - Fjord/Uniek - cindy_vandijk@hotmail.com
2.) liavdbijl - Fell Pony/Amy
3.) Mitxa/Lucia - Mérens/Mitxa - luchum@hotmail.com
4.) Widner/Romy - Haflinger/Ivy - Romyvanderpoel@msn.com
5.) MelanieB - Tinker/ Bonny - melanie521@live.nl
piaelfje schreef:xMnOn schreef:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° piaelfje
° CindyUniek
kimbosman schreef:griebels schreef:Mag een ex-renpaard die op duindigt gekoerst heeft (niet onverdienstelijk) ook mee doen? Zo ja, wil jij (kyrkelover) dan aan margje vragen of het slecht is voor Liekie?
Oh en ik weet nog niet of ik zelf wil rijden dan of niet, maar mag er ook een jockey op mijn paard mee doen?
Lijkt me persoonlijk ook niet echt een uitdaging om te winnen met een goed ex-renpaard tegen allemaal pony's en ruiters zonder enige koerservaring?
En naar mijn idee ook niet zo heel eerlijk ten opzichte van de anderen.
kimbosman schreef:griebels schreef:Ik heb ook geen koerservaring hoor... En mijn voorkeur gaat toch uit naar zelf rijden ipv zien hoe mijn paard het doet...
Sorry, dat wist ik niet. Het veranderd mijn mening alleen niet over dat het niet eerlijk is tegenover de rest. Maargoed, dat moet je dan zelf maar bepalen denk ik. Is er geen andere pony waarmee je mee kan doen?
CindyUniek schreef:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° piaelfje
° CindyUniek
° kimbosman
kimbosman schreef:Ok. Je kwam een beetje op mij over alsof je het heel erg voor de prestatie deed, en niet voor de lol, maar dat heb ik volgens mij verkeerd begrepen, dus sorry.
![]()
Niet dus
Als het mogelijk is dat er een aparte ex-renpaarden race komt zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn, maar dan moeten dr wel veel aanmeldingen zijn natuurlijk
Waarom zou dat moeten. Een paard wat al 5 jaar niet meer gekoerst heeft, heeft het echt niet meer in de benen zitten hoor
Daarbij heb ik geen sprinter, maar een diesel. Op de 1300 won hij niet
kimbosman schreef:CindyUniek schreef:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° piaelfje
° CindyUniek
° kimbosman
° liavdbijl
kyrkelover schreef:ho ho ho er komt zeker geen extra ren voor ex-renners.
Daar kunnen we niet aan gaan beginnen tenzij iedereen rond middernacht een keer klaar wil zijn.
Citaat:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° piaelfje
° CindyUniek
° kimbosman
° MelanieB