Rare verhalen Deurne?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mies7

Re: Rare verhalen Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:05

Sabjeh schreef:
Hmm.. ik heb ook rare verhalen gehoord..t schijnt dr af en toe nogal vies aan toe te gaan ofzo..
ik kreeg laatst een folder van mn leraar over n paarden opleidingen enzo.. kzal even kijken wat t ook al weer was voor je

Jaaaahaaaaaaaaaaaaa idd... De flat waar wij 'woonden' heette niet voor niets 'de DEK-flat' en 'de PRET-flat' Haha!

Ok, ff serieus... Er gebeurde af en toe wel eens wat, maar meestal waren het dezelfde mensen die met elkaar aan het rotzooien waren en verder was het gewoon supergezellig. En er vlogen ook wel eens toetjes enzo door de kantine, maar ja dat hoorde er gewoon bij.

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 01:04

hey t is al 2 jaar geleden [bijna!] dat er gereageert is

wie hebben de opleiding inmiddels toch wel af?

nu had ik ff een vraagje:
heeft er iemand ervaringen met de opleiding van aoc terra in pesse [meppel/drenthe] ik wil denk k daar naar toe maar ik vind het vervelent dat er zoveel mensen reageren die zelg geen paarden opleiding hebben gedaan en die dan gaan krijzen [of ist met en s?] van dr is geen droog brood te verdiene! nou als je echt wilt,en hard werkt lukt het! zodra je voor je zelf meer kan beginnen met paar stalletjes en veel prive les kan je behoorlijk verdienen! mijn instructrice heeft die in alkmaar gedaan ,en die heeft door keihard te werken ,lesgeven paarden in rijden/doorrijden ed zich zelf omhoog gewerkt ! die zit nu ook bij rabo talentplan ed dus als je wil !

Maar nog ff over die in pesse ,heeft er iemand ervaring? t lijkt me vooral leerzaam omdat je de manege moet helpen draaiende tehouden en ik wil echt heel graag werk vinden in de paarden ,met eigen stalletje veel priv les ed maar ik heb al verder gekeken zeg maar als ik geen werk kan vinden kan ik intern bij transport bedrijf vr8waggel rijbewijz halen en daar dan werken ,dan heb ik een vast inkomen en dan kan ik beginnen met lessen enzo ,k weet k zal hard moeten werken ,maar zolang ik het met plezier doe..

overigens niet arrogant bedoelt ofzo maar k denk dat bepaalde dingen voor mij makelijker zijn om werk tevinden omdat k een jonge ben en dus er altijd "uitspring" tussen de briefen ...

laatmaar horen !
Gr

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 07:59

Ik denk dat je er zeker uit zal springen als je een brief schrijft, vanwege de spelfouten :+

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:46

CM_ schreef:
Ik denk dat je er zeker uit zal springen als je een brief schrijft, vanwege de spelfouten :+

dat ik dyslexie heb betekent niet dat k een mongool ben! ik heb toch ouders die voor me kunne verbeteren ;)

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:47

CM_ schreef:

en ik vroeg om reacties waar ik wat aan had ,dit voegt niet bepaalt veel toe... [dit bericht en mijn andere bericht hier boven overigens ook niet :P]

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:00

OUd topic, dus een slotje.