Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Roane schreef:Een hoop mensen waar ik rij zitten te mopperen dat ik te groot ben voor m'n haf
maar dat valt toch reuze mee??
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... opbart.jpg
Zonder zadel
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... rnbart.jpg
Met zadel.
Ik weeg 60 kg, ben 175 cm, en mijn pony is rond de 1.50.
Meissie17 schreef:Ik vind 58 kilo niet echt veel hoor!! sommige mensen denken dat paarden helemaal niks kunnen houdenen trouwens wat meer gewicht hij heeft spieren die hij kan kweken
AnnaBabs schreef:Meissie17 schreef:Ik vind 58 kilo niet echt veel hoor!! sommige mensen denken dat paarden helemaal niks kunnen houdenen trouwens wat meer gewicht hij heeft spieren die hij kan kweken
Paarden? Het is een pony van 1.19, en die moet dus 300 kilo wegen, als zij er niet te zwaar voor wil zijn. Dat gaat dus niet lukken.. Ze is gewoon te zwaar voor díe pony en idd een shet kan meer houden vanwege zijn sterkere benen en moet je nagaan dat voor een hele grote shet (en dan ook echt een grote en brede) 50 kilo dik de max is... Zij is dan ook nog eens zwaarder met een pony die minder kan hebben...
AnnaBabs schreef:Meissie17 schreef:Ik vind 58 kilo niet echt veel hoor!! sommige mensen denken dat paarden helemaal niks kunnen houdenen trouwens wat meer gewicht hij heeft spieren die hij kan kweken
Paarden? Het is een pony van 1.19, en die moet dus 300 kilo wegen, als zij er niet te zwaar voor wil zijn. Dat gaat dus niet lukken.. Ze is gewoon te zwaar voor díe pony en idd een shet kan meer houden vanwege zijn sterkere benen en moet je nagaan dat voor een hele grote shet (en dan ook echt een grote en brede) 50 kilo dik de max is... Zij is dan ook nog eens zwaarder met een pony die minder kan hebben...

je handen staan niet rechtop, zweep hoort daar niet en je hak trek je omhoog) 
spoekie schreef:AnnaBabs schreef:
Oeps verkeerde account...
superlise schreef:maar wat maakt het eigenlijk uit of je te groot ben? je kan tog beter kijken naar je gewicht?
als je geen last hebt van je lengte dan maakt dat toch helemaal niets uit ,of ben ik de enige die er zo over denkt?
mariska12 schreef:superlise schreef:maar wat maakt het eigenlijk uit of je te groot ben? je kan tog beter kijken naar je gewicht?
als je geen last hebt van je lengte dan maakt dat toch helemaal niets uit ,of ben ik de enige die er zo over denkt?
vind ik ook want.. als de pony echt last van je lengte zou hebben dan zou die wel gaan klooien enzz...
dus ik vind ook dat je naar je gewicht moet kijken !
Dus ik Twijfel een beetje.. Wat vinden jullie ervan?
Citaat:Hier een foto van mij en mijn Ex- Verzorgpony

Feliesje12 schreef:Hier een foto van mij en mijn Ex- Verzorgpony
Hier waren me beugels een gaatje te lang( Omdat er een ander meisje op had gereden..)
Ik vind mezelf op die eerste foto wel een beetje aan de lange kant..Maar bij de 2e zie ik mn eigen voeten niet eens onder de buik vandaan komen okee misschien een mini stukje..Dus ik Twijfel een beetje.. Wat vinden jullie ervan?
Ik weeg 41 kilo en ben 1.55 lang ong. het paardje is 1.20 of 1.25
Gr, Felicia
Volgens mij kunnen je beugelriemen wel wat korter
linseytjee schreef:Ben ik te groot ?
Wil niet flauw doen hoor maar hiermee maak je je shet meer dan kapot, ookal merk je daar nu waarschijnlijk nog niets van!!!