Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:14

KarmY_LoVeR schreef:
Miriano schreef:
Dat verhaal van Karmy_Lover...
Ik heb dat meisje op msn

Meisje zegt:
ikke paasss 13 zijn.. giin 12 ikke jaartje ouder heee islam..

Dan gaat ze offline, en komt weer online.
En dan begint ze daarna heel netjes te typen.
Terwijl ze anders nooit iets tegen me zegt

uhm... bedoel je dat ze dit heeft gelezen ?
Right... ze is wel een beetje wisselvallig. Eerst zestien, dan twaalf en nu dertien?? Ik snap het niet.
Maar over dat ze paarden bokken kan afleren is ze steeds wel duidelijk, dus als ze zin heeft mag ze nog steeds wel komen hoor!

Nee, ze was allemaal heel kinderachtig aan het doen enzo.
En toen zei ik: Ja, je lijkt wel 12 ipv 16...

Meisje zegt:
ikke paasss 13 zijn.. giin 12 ikke jaartje ouder heee islam..

En daarna ging ze offline, en meteen weer online, en begint ze heel netjes te typen enzo.
Allemaal hartstikke aardig doen...

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:21

vage mensen ook..

ReBeL_Valibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:11

tis niet echt een penny verhaal maarja:

hij: wat voor merk is dat paard?
ik: kweetniet wat voor ras is jou auto

_Lady_lover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:04

Wahah geweldig ie verhalen

Ik heb er ook nog wel eentje.

Er zit bij ij een meisje op school die rijd op dezelfde manege als waar ik eerder gereden heb.

Zij, hee ik heb gister op sammy gereden!!
Ik, o leuk zeg(lekker boeiend dacht ik)
Zij, jaa en hij ging stijgeren en toen gaf ik hem een knal en toen ging die bokken.
Ik, o dus als een paard stijgerd vindt jij dat grappig, wil je nog wel eens horen als ie achterover klapt en jij er onder ligt(die pony stijgerd niet maar dat maakt niet uit)
Zij, oo dat gebeurt niet want ik kan hem wel aan.
Ik, okee goed bezig(pff ja hoor, ze is een beginner, ik ben toen ooit met der mee geweest maar uhmm)
Zij, jaa en was echt leuk man misschien mag ik volgende week weer op Sammy blablabla
Hele verhalen had ze en dit moet ik dan elke week aanhoren....

Toen ik nog op die manege reed was zij daar pas net en ik had zo mijn lievelings ponys daar en die waren niet echt geschikt voor beginners en dat waren dan ook haar lievelings ponys want die waren stoer want die waren vervelend blablalba.

Pfff wordt echt zooo moe van die verhalen elke week weer..... en als ik dan er wat van zeg dan zegt ze jaja MAAAAAAAAAAR

Pff

Jade91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:34

Ik rij al rond de jaar paard, en ik heb eigenlijk nog niet zoiets meegemaakt.. ik vind dit opzich wel jammer!! ik zou het best wel een paar keer willen meemaken. lijkt me echt grappig! maja in mijn buurt gebeurt dat niet:(

Jade91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:36

Jaro_Lover schreef:
Ik rij al rond de jaar paard, en ik heb eigenlijk nog niet zoiets meegemaakt.. ik vind dit opzich wel jammer!! ik zou het best wel een paar keer willen meemaken. lijkt me echt grappig! maja in mijn buurt gebeurt dat niet:(

er moet 6/7 jaar staan..

_Nicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:40

Namiira_hvj schreef:
Een halfjaartje geleden heb ik een oude pony van mij op marktplaats gezet, krijg ik opeens een mailtje van een meisje.
'Wil je misschien je paardje in ruilen voor die van mij? ' Hij heet Bonfaajr, en kan heel goed dressuur! ' Stuurt ze me zo een plaatje van Bonfire met Anky. Uiterst serieus dat meisje, ze was een jaar of 10/11. Dus ik mail haar terug; Sorry, deze pony staat niet meer te koop, maar ik heb wel een ander voor je. Hij heet Salinero, hij is heel mooi en kan heel goed dressuur. Wil je een foto?

*PennyAlarm*

Hahaha ooooh geweldig zo iets!

_Nicky

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:04

Toen ik mijn paard voor het eerst had, had ik wat moeite om haar netjes aan de teugel te laten lopen (lukte toen wel hoor, alleen ze bracht haar benen niet zo goed onder de massa), omdat ze ook niet 1 van de makkelijkste is.
En het was nogal warm, zo'n 25 graden ofzo, dus ik was aan het uitstappen, vragen die meisjes zo van: Mogen wij Talisha uitstappen? Ik zeg zo ja hoor... Dus ik zet nummer 1 erop, zegt ze zo: Zo en nu zal ik jou eens leren hoe je een paard aan de teugel krijgt! Dus ze pakt de teugels op, zonder mijn toestemming en vroeg heel veel druk. Nou, de eerste reactie van mijn paard is dat het hoofd een kilometer de lucht in gaat, en als ze ontspant moet je loslaten, maarja ze bleef vasthouden waardoor ze nog hoger ging lopen met d'r hoofd. Het stoom kwam bijna uit haar oren, zo kwaad was ze dat het haar niet lukte! En nummer 2 lukte het ook niet... Echt te grappig gewoon.

En 2 maanden geleden ofzo was ik aan het rijden in de binnenbak, en mijn moeder zat in de kantine een boekje te lezen... En Talish vindt het nog moeilijk om in galop van hand te veranderen en dan op de X in de andere galop aan te springen, dus met veel geslinger en een beetje stress reden we door de bak, en ze was redelijk heet.
En die 2 meisjes zaten weer te kijken, met nu nog een 3e erbij. Zeg de 1e: Zo ik zou niet op Talisha durven rijden, jullie wel?
Zegt de 2e: Ja ik heb er op gereden, en bij mij sprong ze al wissels om de pas, en kon ze heel goed in contragalop, en travers lukte ook heel goed.
Zegt de 3e: Ja, toen vroeg ze of we Talisha wilde trainen naar het Anky-niveau, nou en dat was ons gelukt alleen deze ruiter (ik dus) kan niet zo als ons rijden dus dat lukt haar niet om er een Bonfirepaard van te maken.

Echt zo raar sommige mensen... Opscheppen, opscheppen en nog eens opscheppen zeg!

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:13

Aan de andere kant vind ik het best gemeen van die opschepdozen

Schattige penny's zijn leuker

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:54

oww zo ken ik er nog wel 1tje... ooit een meisje op stal gehad... ja die kon heeel goed rijden... echt hoor.. ze heeft me wel een half uur lopen vertellen op welke paarden ze allemaal al gereden had...

nou ik dus op shelly.. (de toen nog super eigewijze shetlander ) toen reed ik nog op haar.. nu niet meer... maarja... ik rijd dus een tijdje.. op een gegeve moment wil zij rijden... maar ook echt de manier warop he... "ben je nu al bijna klaar ik wil ook nog straks is dat beest uitgeput door jou"... jaaa ahum ahum.. wie verzorgde dat 'beest' nou..? ik dus *en als ik niet had geweten wat shel allemaal verstaat onder 'uitproberen' had ik haar er dus nooit opgezet )

zij zonder zweep op shelly.... wil ze gaan galoperen.... shelly keihard draven over de hoefslag en ineens naar t midden afwenden... dus dat hobbelende kind lag ernaast... (ik moest moeite doen om niet te lachten) algoed.. zij er weer op... word ze boos op shelly... nou shel is daar dus echt te eigewijs voor... dus die deed nu helemaal nix meer behalve een heeeeeeel langzaam stapje... (nog een paar minuten *en 12 boze kreten * ging ze achterwaarts lopen) hahah...

uiteindelijk zei ik... laat mij dr maar uitstappen.. want dat wou ik r niet aandoen dus ik dr weer op... 'stap meisje' en hup shelly stapt weer... nou dat gezicht van dat kind ik heb me helemaal doodgelachen!!!! ... ze is daarna nooit meer geweest

achteraf moet ik opbiechten dat ik een beetje banketstaaf aan t doen was... IK had namelijk een zweepje... en shelly luistert onwijs goed als je die vast hebt maar zodra ze door heeft dat je m niet hebt kan je t vergeten maarja... ik moest tog wat he... bijdehante meisjes moeten tog ook een beetje dimmen... toen ik t later aan elise vertelde (de baas van shelly en een heeeel goeie vriendin van mij) lag die ook helemaal in n stek... zij mocht dat kind nl voor geen meter en deed alleen aardig tegen dr omdat dat vandr moeder moest

oeff pennymeisjes zijn komisch!!!

amannnnnn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:51

meer verhalen?

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:00

O jeetje, die verhalen, ik heb t gevoel dat ze me veroveren t word elke keer erger! Al die penny's.... Pff word er moe van Nouja, op mijn oude stal dus 2! Nouja, verhaal begin ik maar niet aan, ben ik volgend jaar echt nog lang niet klaar hoor!

Jennii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 15:37

whaha, al die verhalen

Volgens mij was ik vroeger zoo'n schattige penny, die alleen maar naar alle paardjes gaat kijken, en gras voeren enzo ( en die kilometers rijd om een shetlandertje een appeltje te gaan voeren :A )

Equidea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 15:39

Jennii schreef:
whaha, al die verhalen

Volgens mij was ik vroeger zoo'n schattige penny, die alleen maar naar alle paardjes gaat kijken, en gras voeren enzo ( en die kilometers rijd om een shetlandertje een appeltje te gaan voeren :A )

Dat doe ik ook nog steeds heb wel 2 paarden maargoed de shet in the middle of no-were is gewoon zooo lief

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:53

Waar staat die penny-kenmerken lisjt ook al weer?

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:02

Echt geweeeldig die verhalen. Ik weet er zelf geen een eigenlijk. Ik rijd niet op de manege. lijkt me wel erg irritant eerlijk gezegd.

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:05

hoezoo grappig !? dit is echt een té leuk topic

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:56

méér ik wil méér! ik lees ze echt met plezier zo herkenbaar

0laura0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:14

echt geweldige verhalen

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:58

ik weet ook nog wel iets..
Ik was bij m'n pony en meisje vroeg aan me hoellang ik al op paardrijden zat.. waarop ik toen antwoorde 3 jaar..(tijd geleden)
Vroeg ze 'kan jij mij leren om te staan en te galloperen op jou paard '
hahaha toen moest ik wel even lachen

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:04

Haha gister op stal Waren er meisjes mee van een vriend van mwe (zoon van stalhouder ) komt er zo'n meisje naar me toe, mag ik je pony aaien? Niet echt penny ofzo maar was toch wel ff grappig En ja, zo zijn er nog wel meer, maar dit was toch wel ff grappig... Mag ik je pony aaien? Neeee! Voor € 10,- Neen iet gezegd hoor Maar had gister wel meteen een penny-meel-bui Paard van vriendin is hengstig en Per voelde zich inene wat mannelijker, dus Per (merie, schimmel, Welsh) is verboud tot een hengst, zwart en arabier! En wiiiiild! Mijn "wilde arabische hengst" maakten meteen koetjes gek

Ringetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:23

Ik wil meer van die verhalen! Kan er geen geneog van krijgen!

Prenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:54

Ik heb ook een verhaal, maar het was niet echt met een penny.

Ik was zo op koninginne dag met mijn verzorgfjord naar de vrijmarkt gegaan zodat er wat kleine kindjes op konden rijden, komt er ineens zo'n meisje aan dat er laatst iemand van mijn vz-pony was afgevallen en blablabla, en ik dacht echt zo van huh ik ben toch de enige die erop rijd. Vroeg ik zo waar mijn vz-pony dan eigenlijk stond . Zei ze dat ze op de manege stond want daar hebben ze ook zo'n paard en toen zei ik dat ze helemaal niet op de manege stond, toen was ze stil en is ze weggegaan

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:00

hahah komt bekent voor dit,alleen ik kreeg ruzie met een penny.

Ik had me twee paardje's bij huis staan en ging lekker trainen in het land,komen er twee van die penny's aan met een poetskist enzo,rent het land in dus ik ga netje's halthouden ik denk die wil wat vragen nou niet dus!
pakt mijn teugels vast en zegt:wil je wel direct van mijn pony afgaan nou scheelde niet viel of ik was der ook af maar dan van het lachen,dus ik ja dame wil je wel mijn paard even loslaten,mijn knollie helemaal opgefokt aan het worden want tis nogal een heethoofd bij vlagen.
meisje owja hoe heet ze dan,nieuwmoeds natasja en als je nu even wil los laten,nee hoor dat is zijn naam niet!hij heet bonny en tis een hengst hijs heel gevaarlijk!
nou ja toen werd ik boos mijn heuse merrie gaan beledigen voor een hengst terwijl de merrieheid der vanaf straalt!
dus toen heb ik ze even vriendelijk doch dwingend van me land ageschopt!
moet niet gekker worden he

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:34

Heerlijk! Hoe heb je haar weggekregen (details )