paard lease of kopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:01

horsewiebe schreef:
latifah11 schreef:
ik ga marine ook niet los laten :)

waarschijnlijk moet @sat_nath kiezen wat ze doet, of bij coby of de shet, jij hebt de mazzel dat je het allebei mag en dan ook nog manegelessen mag volgen ik hoop dat je beseft dat je heel veel geluk hebt.

Ik weet dat ik er veel geluk heb! Ik denk dat ik bij mijn shet blijf :D We beginnen elkaar echt te vertrouwen en ik voel dat we een band krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:03

een arabier tinker shetlander kwpner en een belgisch trekpaard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:04

horsewiebe schreef:
En mag je nu alles wat je wilde met de paardjes? of begin je toch maar wat kleiner? :)

dat weet ik niet

Shirley

Re: paard lease of kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:08

Wat een grappige samenstelling :D
Echt van alles wat!

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:09

[/quote]

waarschijnlijk moet @sat_nath kiezen wat ze doet, of bij coby of de shet, jij hebt de mazzel dat je het allebei mag en dan ook nog manegelessen mag volgen ik hoop dat je beseft dat je heel veel geluk hebt.[/quote]

Ik weet dat ik er veel geluk heb! Ik denk dat ik bij mijn shet blijf :D We beginnen elkaar echt te vertrouwen en ik voel dat we een band krijgen...[/quote]

ik had het ook deels tegen latifah, maar jij hebt idd ook geluk, en ik wens je ook veel geluk met jouw shet *\o/*

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:10

latifah11 schreef:
ik heb al wat gevonden die mevrouw van markplaats ik ga donderdag met me moeder daar naar toe ze heeft 4pony's en een wat ouderpaardje en op dat oudere paardje mag ik rijden en gaat ze me les geven heb nu al zin in donderdag

Nou, fantastisch! Ik ben heel blij voor je *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:16

ik mag op het belgische trekpaard rijden en heel soms ook buiten rijden maar de auto's rijden daar snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:16

horsewiebe schreef:

waarschijnlijk moet @sat_nath kiezen wat ze doet, of bij coby of de shet, jij hebt de mazzel dat je het allebei mag en dan ook nog manegelessen mag volgen ik hoop dat je beseft dat je heel veel geluk hebt.[/quote]

Ik weet dat ik er veel geluk heb! Ik denk dat ik bij mijn shet blijf :D We beginnen elkaar echt te vertrouwen en ik voel dat we een band krijgen...[/quote]

ik had het ook deels tegen latifah, maar jij hebt idd ook geluk, en ik wens je ook veel geluk met jouw shet *\o/*[/quote]
ik krijg van haar les dus doe geen manegelessen meer

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:17

Haha dankje!

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:18

anemoonlena schreef:
omdat het dan een beetje negatief zou worden aangezein het niet de aarigste reactie van dit topic was, en dat heb ik liever niet. sardientje reageert ddan nog wel ok, maar ik vroeg toch echt om neit te reageren dus tja

Als je niet wil dat mensen in een openbaar discussieforum op je reageren, kun je beter een persoonlijk berichtje naar TS sturen. Dan krijgt alleen zij het te zien, en kan alleen zij erop reageren.

Iets negatiefs neer zetten en vervolgens zeggen dat niemand erop mag reageren, dat werkt helaas niet (maar dat heb je al wel begrepen, denk ik)

En nee, ik wil niet dat je hierop reageert!!!!!!!! En de anderen in dit topic ook niet!!!

(grapje, tuurlijk mag dat wel) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:18

veel plezier met je shet hoe heet ie eigenlijk

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:19

Saturnus <3

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:20

Jij trouwens met je waarschijnlijk toekomstige verzorg pony!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:22

:j
Andra_S schreef:
anemoonlena schreef:
omdat het dan een beetje negatief zou worden aangezein het niet de aarigste reactie van dit topic was, en dat heb ik liever niet. sardientje reageert ddan nog wel ok, maar ik vroeg toch echt om neit te reageren dus tja

Als je niet wil dat mensen in een openbaar discussieforum op je reageren, kun je beter een persoonlijk berichtje naar TS sturen. Dan krijgt alleen zij het te zien, en kan alleen zij erop reageren.

Iets negatiefs neer zetten en vervolgens zeggen dat niemand erop mag reageren, dat werkt helaas niet (maar dat heb je al wel begrepen, denk ik)

En nee, ik wil niet dat je hierop reageert!!!!!!!! En de anderen in dit topic ook niet!!!

(grapje, tuurlijk mag dat wel) :+

(dat van annemoonlena is geweest je moet mensen ook kunnen vergeven het is nu al zo vaak tegen haar gezegd dat vind ik tenminste sorry niet gemeen bedoelt maar iedereen valt te vergeven) saturnus super leuke naam voor een shetlander

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:29

latifah11 schreef:
(dat van annemoonlena is geweest je moet mensen ook kunnen vergeven het is nu al zo vaak tegen haar gezegd dat vind ik tenminste sorry niet gemeen bedoelt maar iedereen valt te vergeven) saturnus super leuke naam voor een shetlander

Dat is een mooie instelling, Latifah! Dat pleit voor jou.
Tja, ik had niet alle reacties meer doorgelezen. Want het zijn er inmiddels zoveel, en het gaat ook een beetje door elkaar allemaal.
Laat je ons hier nog eens een foto van je nieuwe paard zien? Gaaf hoor, dat je wat gevonden hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:36

ja ik ga er donderdag voor het eerst heen zal wel foto's maken

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:38

leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:17

ja heb er echt zin in

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:10

ik zie in je profiel dat je nu twaalf bent... ben je jarig geweest of heb je het stiekem veranderd? :=
in het geval van jarig zijn geweest: gefeliciteerd! Y)(^)
als je het hebt veranderd: waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:13

ik was vorige week woensdag jarig dankuwel voor de felicitatie weet niet eens hoe je verjaardag kan veranderen leeftijd

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:22

hahaha gefeliciteerd dan! je mag best wat vrijer zijn op bokt hoor. u zeggen is heel netjes maar iedereen vind het ook oke als je ''je'' zegt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:29

oke maar ik ben u zeggen gewend dank(je)wel

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:03

Ik vind je ook overal heel netjes op reageren TS, zelfs op minder positieve berichten. Knap hoor van je, niet veel mensen hebben zoveel fatsoen +:)+ Dus dat heb je in elk geval mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 06:57

haha dankuwel e sorry dankjewel

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 08:30

Je bent/blijft inderdaad erg netjes!