vuurneon schreef:Ligt aan de leeftijd,bij kinderen op de basisschool wil ik wel de ouders ontmoeten maar vanaf 12 jaar en wel op middelbare school haak ik af als moeder of vader de eerste keer mee wil komen. Ik zoek iemand die zelfstandig is, mama meenemen valt daar bij mij niet onder.
Ik fietste met een vriendinnetje altijd de huizen af als kind, dat vonden onze ouders veilig genoeg. Ik zie nu ook vaak 2 vriendinnetjes samen de huizen af struinen, helaas wel met cap aan het stuur, borstels achterop en halster om de schouder. Succes hebben ze daardoor ook niet haha
Dat zou ik persoonlijk in deze tijd niet meer aanraden. Ik zou zelf t/m 14 jaar een ouder mee willen hebben. Dit omdat ik zelf tot mijn 16e ben aangerand (vanaf 13) door de eigenaar van mijn vroegere verzorgpony's. Ik weet uit eigen ervaring hoe naief tieners kunnen zijn, en ik geef echt iedereen waakzaamheid mee. Ouders meenemen getuigd van eigen verantwoordelijkheid, omdat je je eigen veiligheid belangrijk vind. Eens een trauma, altijd een trauma helaas.
(woon alleen nog wel in een woonwijk en mn ouders komen uit de stad, maar hé!)
)