Ik wed dat als zij niet zo'n bekende YouTuber was mensen heel anders hadden gereageerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie18x schreef:Ik vind het niet heel grappig eigenlijk? Tuurlijk Ilse kraamt veel onzin uit, maar om daar nou een video over te maken...
RobinPrins schreef:er zijn wel heel veel leuke kanalen... een aantal favorieten: Hoefwijzer, Hart voor Paarden, Cuteshetlandpony, Isabelloveshorses... ik vergeet er sws 100 haha![]()
Anne_Tiska schreef:RobinPrins schreef:er zijn wel heel veel leuke kanalen... een aantal favorieten: Hoefwijzer, Hart voor Paarden, Cuteshetlandpony, Isabelloveshorses... ik vergeet er sws 100 haha![]()
Ik vind Cuteshetlandpony en harvoorpaarden niet echt leerzaam eigenlijken cuteshetlandpony vind ik een beetje zielig voor die kleine pony..
maarja dat is natuurlijk mijn mening
HorseSandS schreef:Hoii allemaal.
Voor iedereen die het leuk vind er staat weer een nieuwe vlog op mijn kanaal. Hier neem ik afscheid van mijn verzorgpaard Pleasure en ga ik voor het eerst rijden op 1 van mijn nieuwe bijrijdpaarden.
Liefs Aafke xxx
link van de vlogs hier onder...
AlwaysH schreef:HorseSandS schreef:Hoii allemaal.
Voor iedereen die het leuk vind er staat weer een nieuwe vlog op mijn kanaal. Hier neem ik afscheid van mijn verzorgpaard Pleasure en ga ik voor het eerst rijden op 1 van mijn nieuwe bijrijdpaarden.
Liefs Aafke xxx
link van de vlogs hier onder...
Wat jammer dat je moet stoppen met verzorgen van Pleasure....![]()
@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.