Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:02

Ik vind die video juist goed. Zoals ik al eerder zei, ik ben niet tegen bitten maar voor de rest vertelt hij de waarheid. Trekken aan de teugels, paard in de war brengen etc. Ben het eens met TerraHowrse.

Ik wed dat als zij niet zo'n bekende YouTuber was mensen heel anders hadden gereageerd :o

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:34

Maar dan gaat hij zitten zeggen dat dat meisje stoer wil doen, nou ik ken dat meisje niet maar dat is denk ik wel het laatste wat ze denkt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:49

Ze wil misschien niet stoer doen, maar een verkeerde aanpak heeft ze zeker.

Stef_Alinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 22:47

Naast dat hij misschien gelijk of ongelijk heeft vind ik het sowieso niet erg netjes om een yt filmpje van een ander te beoordelen (zonder toestemming?).
Er zijn er vast nog meer die dat doen, maar erg netjes vind ik dat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:47

Waarom is dat niet netjes? Zodra je een filmpje op het internet zet, staat het openbaar. Iedereen kan er mee doen en laten wat hij wil. Hij gebruikt deze video's om mensen te informeren. Of mogen meningen ook niet meer?

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 00:18

Ik vind het ook niet netjes hoor, meningen mogen zeker wel maar ik vind dit meer iemand zwart maken dan meningen. Hij vind het filmpje niet goed maar dan had hij misschien zelfs wel (goed onderbouwde) adviezen kunnen geven.
Nu is het meer van dit, dit en dit is allemaal fout, dus ruiter is slecht.

Stef_Alinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 00:28

volgens mij mag je geen filmpje van een ander gebruiken zonder toestemming dacht ik hoor.
En ik zeg nergens dat niemand een mening mag hebben, ik vind het alleen niet netjes hoe hij dit doet.
Persoonlijk had ik die persoon gevraagd of ik het filmpje mocht gebruiken om opbouwend een mening te geven over het filmpje, maar wat er nu gedaan word is eigenlijk gewoon iemand compleet afkraken.
Als dat meisje er werk van maakt kan hij mooi zijn video verwijderen, want volgens mij mag je op youtube niet zo maar filmpjes van een ander gebruiken zonder toestemming.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 00:31

Nee, dat het niet netjes is is een ander verhaal. Maar jij kiest ervoor om een video openbaar te zetten, dan neem je dus ook het risico dat mensen je video gebruiken.

Stef_Alinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 00:38

Het is een risico dat klopt, dat ben ik dan ook wel met je eens.
Maar daarnaast als je de youtube regels ernaast gaat leggen dat gaat het ook tegen de regels in van youtube.
Dus als dat meisje er een probleem van zou gaan maken dan word zijn filmpje gewoon verwijderd.

Maar goed daar gaat dit topic niet over, ik zou in ieder geval niet op hem abonneren door dit filmpje.
Omdat ik dit gewoon niet netjes vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 01:15

Tja, hij is misschien hard. Maar hij heeft ook veel filmpjes waar je echt van leert. En dat is een probleem van YouTube, ze volgen hun eigen regels niet op en doen niks aan allerlei problemen die al jaren opspelen. Maar goed, nu weer ontopic.

Eliabbenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 16:39

Paardenpraattv :o

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:55

dit moeten jullie zien :') :
hilarisch :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:27

Ik vind het niet heel grappig eigenlijk? Tuurlijk Ilse kraamt veel onzin uit, maar om daar nou een video over te maken...

superauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:43

grappig dat zoveel mensen paardenpraattv zo leuk vinden...
Ik vind het zelf nou echt helemaal niks haha sorry :o
Eigenlijk zijn de meeste die ik kijk al genoemt dusja...

wat betreft dat haatfilmpje van Ilse visser, Vindt ik niet heel grappig maar stiekem zat ik wel een beetje te gniffelen dat mensen hier hun tijd in steken... :')

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:12

Nathalie18x schreef:
Ik vind het niet heel grappig eigenlijk? Tuurlijk Ilse kraamt veel onzin uit, maar om daar nou een video over te maken...

nah ik vind het nogal dom hoe ze zich voor schut zet en dat ilse visser 100 keer in de comments zegt:
triest persoon _O-
ik snap sowieso niet waarom beide meisjes zo achterlijk doen := vind ik uiteraard.

_Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:26

er zijn wel heel veel leuke kanalen... een aantal favorieten: Hoefwijzer, Hart voor Paarden, Cuteshetlandpony, Isabelloveshorses... ik vergeet er sws 100 haha :D :):)

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:30

RobinPrins schreef:
er zijn wel heel veel leuke kanalen... een aantal favorieten: Hoefwijzer, Hart voor Paarden, Cuteshetlandpony, Isabelloveshorses... ik vergeet er sws 100 haha :D :):)

Ik vind Cuteshetlandpony en harvoorpaarden niet echt leerzaam eigenlijk := en cuteshetlandpony vind ik een beetje zielig voor die kleine pony.. -O- maarja dat is natuurlijk mijn mening ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:03

ik vind die ilse visser eigenlijk wel lachwekkend :')

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:48

Hoii allemaal.

Voor iedereen die het leuk vind er staat weer een nieuwe vlog op mijn kanaal. Hier neem ik afscheid van mijn verzorgpaard Pleasure en ga ik voor het eerst rijden op 1 van mijn nieuwe bijrijdpaarden.

Liefs Aafke xxx
link van de vlogs hier onder...

_Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 14:57

Anne_Tiska schreef:
RobinPrins schreef:

Ik vind Cuteshetlandpony en harvoorpaarden niet echt leerzaam eigenlijk := en cuteshetlandpony vind ik een beetje zielig voor die kleine pony.. -O- maarja dat is natuurlijk mijn mening ;)

nee echt leerzaam is cuteshetlandpony niet, maar hart voor paarden soms wel hoor! maar ik vind het toch leuk om te kijken :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:35

HorseSandS schreef:
Hoii allemaal.

Voor iedereen die het leuk vind er staat weer een nieuwe vlog op mijn kanaal. Hier neem ik afscheid van mijn verzorgpaard Pleasure en ga ik voor het eerst rijden op 1 van mijn nieuwe bijrijdpaarden.

Liefs Aafke xxx

Wat jammer dat je moet stoppen met verzorgen van Pleasure.... :(:)

@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:33

AlwaysH schreef:
HorseSandS schreef:
Hoii allemaal.

Liefs Aafke xxx

Wat jammer dat je moet stoppen met verzorgen van Pleasure.... :(:)

@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens! Die ilse probeert anderen te verlagen tot haar niveau pff. Nou ik vind jou en Raymond een leuke combi en je rijd beter veel beter dan haar! :(:)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:57

Hoefwijzer is nog best leuk maar jeetje wat kan die fel zijn soms!
Laatst bijgewerkt door MaritB op 13-08-16 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: offtopic tekst verwijderd

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:59

Ja helemaal mee eens, die cuteshetlandpony is veel te groot voor haar pony. Best grappig hoe ze het zelf zegt 'ja mijn benen steken niet uit dus het kan nog wel'

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:01

Nathalie18x schreef:
Ja helemaal mee eens, die cuteshetlandpony is veel te groot voor haar pony. Best grappig hoe ze het zelf zegt 'ja mijn benen steken niet uit dus het kan nog wel'

Klopt, toen ik zo groot was zat ik al lang niet meer op mijn shetlandpony.