Roos_Horsez schreef:*ligt plat van het lachen*![]()
Ik doe mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skyliner schreef:Ponylovertjj schreef:Ik was een wedstrijd aan het rijden, was echt héél druk! Bij de prijsuitreiking had 1 jongetje maar 69 punten, en nog een meisje had 169 punten dus die had honderd meer. Zei dat jongetje hel verbaasd: WAAROM HEB IK NIET ZOVEEL PUNTEN ALS ZIJ!
Hoe kun je dat voor elkaar krijgen 69 punten dan heb je bij bijna alles een 2
vuurneon schreef:'Ik wil graag op die nieuwe pony rijden!'(vlak voor het indelen van de lessen en einde van mijn eigen les)
Ehhh dat is mijn eigen pony lief meisje, maar je mag wel uitstappenKind was dolgelukkig!
Hippepony schreef:Op de open dag van de manege, moest ik met een shet meelopen, waar de kinderen dan een rondje op mochten stappen.
Klein jongetje: Mag ik draven?
Ik: Nee
Jongetje: Waarom niet?
Ik: Omdat niemand dat mag en als jij wel mag wil iedereen.
Jongetje: Kan wel stiekem?
Ik: Nee, doen we niet
Dus hij stilTijdje later:
Jongetje: Mag ik draven?
WHOEHAA![]()
![]()
DewiFoto schreef:Haha heel herkenbaar.
Zelf had ik een appaloosa. En goh wat een grappen worden daar toch over gemaakt. Blijkbaar is dat heel speciaal ofzo?
Kom je op wedstrijd:
- Je hebt je pomy niet goed gewassen... er zitten nog vlekken op.
- He pippie waar zijn je vlechtjes?
- Kijk het paard van sinterklaas!
Maar verder kreeg ik ook enorm veel lieve reacties hoor. Met een appie val je heerlijk op! Ik ging ook vaak in de manege rijden. Daar hoorde ik ook vaak :" Wauw mama kijk, het paard van pippie!". Maar gelukkig ben im niet zo moeilijk. Liet veel kleine kindjes er gewoon lekker bij aaien, poetsen, knuffelen en sommige mochten er wel op.