Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nathas schreef:Dankzij mij heeft ze de pinto.... Wij helpen elkaar aan modellen Hihi![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik de valk eenhoorn merrie niet zo top, ik vind de kleuren iets te. En de baard onder de kin stoort mij enorm. Ook de hoorn vind ik te lang het klopt gewoon net niet helemaal zeg maar. Maar goed dat is mijn mening![]()
Ik ben verder zelf nog steeds op zoek naar de zwartwoud hengst met brandmerk en ik struin nu best veel rommelmarkten af en scoor hier en daar schleich voor 0,50 cent de oude modellen Hihi
Palmbierlove schreef:Nathas schreef:Dankzij mij heeft ze de pinto.... Wij helpen elkaar aan modellen Hihi![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik de valk eenhoorn merrie niet zo top, ik vind de kleuren iets te. En de baard onder de kin stoort mij enorm. Ook de hoorn vind ik te lang het klopt gewoon net niet helemaal zeg maar. Maar goed dat is mijn mening![]()
Ik ben verder zelf nog steeds op zoek naar de zwartwoud hengst met brandmerk en ik struin nu best veel rommelmarkten af en scoor hier en daar schleich voor 0,50 cent de oude modellen Hihi
ik vind het idee heel leuk Shettepret
maar ben het ook een beetje met Nathas eens
de hoorn mist een beetje structuur vind ik
wat doe je dan verder met al die oude modellen Nathas?
@Wanuu supermooi setje, maar dat wist je al
er zitten geen paarden tussen hoor want dan had ik het wel gepost.
)
De koets is wel af, maar ik wil er nog heel wat aan veranderen hij is inmiddels al weer heel wat oud
Er is een leuninkje afgebroken, en ik wil alle acterkantjes nog zwart verven (van de leuninkjes) De wieltjes moeten (alweer) opnieuw geschilderd worden... ze rijden een keer ergens overheen en alles breek eraf. Dit keer doe ik er denk ik nagelak overheen, van die doorzichtige met mat finish.. of glans, wat is mooier?
:

)
goudverf en papier. Ook zit er wat ijzerdraad (heeel erg dun) onder de deken bij de rug, zodat hij in de vorm van de rug ligt. Anders ligt het deken er zo recht op, ziet er wat nep uit vind ik

Als had ik elke keer zin om wat te posten.
Ik heb er zeker wat aan. Wil idd nog een keertje in het bos gaan fotograveren maar ja... op de grond liggen minipaarden fotograveren.... Dat durf ik toch niet echt
Misschien als er niemand is 
Maar in een filmpje als alle foto's achter elkaar aangaan zie je het niet.)
En ik weet het, als ik het linkerachterbeen uit het zand had gehaald stond hij recht, jammer

Espritfan schreef:Is er iemand die een overzicht heeft van alle schleich paarden ooit gemaakt?

Karla_1999 schreef:daar staat alleen een adres