Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathas schreef:Dankzij mij heeft ze de pinto.... Wij helpen elkaar aan modellen Hihi![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik de valk eenhoorn merrie niet zo top, ik vind de kleuren iets te. En de baard onder de kin stoort mij enorm. Ook de hoorn vind ik te lang het klopt gewoon net niet helemaal zeg maar. Maar goed dat is mijn mening![]()
Ik ben verder zelf nog steeds op zoek naar de zwartwoud hengst met brandmerk en ik struin nu best veel rommelmarkten af en scoor hier en daar schleich voor 0,50 cent de oude modellen Hihi
Palmbierlove schreef:Nathas schreef:Dankzij mij heeft ze de pinto.... Wij helpen elkaar aan modellen Hihi![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik de valk eenhoorn merrie niet zo top, ik vind de kleuren iets te. En de baard onder de kin stoort mij enorm. Ook de hoorn vind ik te lang het klopt gewoon net niet helemaal zeg maar. Maar goed dat is mijn mening![]()
Ik ben verder zelf nog steeds op zoek naar de zwartwoud hengst met brandmerk en ik struin nu best veel rommelmarkten af en scoor hier en daar schleich voor 0,50 cent de oude modellen Hihi
ik vind het idee heel leuk Shettepret
maar ben het ook een beetje met Nathas eens
de hoorn mist een beetje structuur vind ik
wat doe je dan verder met al die oude modellen Nathas?
@Wanuu supermooi setje, maar dat wist je al
Espritfan schreef:Is er iemand die een overzicht heeft van alle schleich paarden ooit gemaakt?
Karla_1999 schreef:daar staat alleen een adres