MaaikeNathan schreef:@SaraVermeer Reed Olympia mee?
Olympia reed mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij gaan Sgw doen, vorig jaar zijn we ook geweest en het was super Gezellig! Dus wordt vast weer een top week!!

.

.
sterreke98 schreef:Ik schop even het topic omhoog
Ik wil komend jaar erg graag naar de sgw week.
Misschien ga ik ook met anderen, maar dat is nog niet zeker.
Ik zal me even voorstellen
Ik ben Sterre en ben 16 jaar, rij nu zo'n 8 jaar en heb een bijrijdpaard waar ik 2 keer in de week mee rijd
Ik rij nu de F7, en spring ook weer steeds hoger.
Het lijkt mij erg leuk om te gaan, en zeker de sgw week omdat je dan erg veel leert!.
Weet iemand toevallig wanneer de weken duidelijk worden? Dan kan ik daar alvast rekening mee houden
Groetjes en misschien tot de zomer!
Lucy_121 schreef:Weer even een schopje! Ik ga dit jaar met mijn eigen pony naar de treek, week 2 sgw. Zou iemand mij het programma per dag kunnen sturen?
Love_horses9 schreef:Hoi ik ga wss in de zomer van 2017 naar de treekhoeve (oke eigenlijk staat het al vast haha) Maar ik rijd dan 4,5 jaar, ik rijd eigenlijk best goed. Ik rijd bij mensen die 5-10 jaar rijden en doe niet onder! Ik ben in 2017 16 jaar en mijn vriendin 15, en zij rijd dan +-9 jaar. Maar we zouden toch bij elkaar in de groep willen zitten. Als de groepen worden verdeeld met het aantal rij-jaren hoe kunnen wij dan samen zitten? Moet ik dan schrijven dat ik 7-8 jaar rijd? Of word er wel gekeken hoe iedereen rijd?
Demyana schreef:Wie heeft recente ervaringen met De Treekhoeve? Mijn dochter wil dit jaar graag gaan, maar hoor nogal wat wisselende ervaringen? Ze gaat wel met haar eigen pony... Die staat eigenlijk nooit op stal (24/7 wei of paddock met schuilstal). Ik las dat ze alleen op stal komen te staan?
Ben benieuwd naar recente ervaringen!