ponykamp treekhoeve

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaraVermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 19:11

MaaikeNathan schreef:
@SaraVermeer Reed Olympia mee?

Olympia reed mee :j

MaaikeNathan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 19:16

SaraVermeer schreef:
MaaikeNathan schreef:
@SaraVermeer Reed Olympia mee?

Olympia reed mee :j

Was ze braaf? Wil waarschijnlijk op haar als dat kan :o

SaraVermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:19

@MaaikeNathan

Ik zat niet in de groep waar ze mee reed, maar toen ik aan het meisje die op Olympia reed vroeg of ze een brave pony had zei ze van wel ;)

Nathalie16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:31

hai! ik ben dit jaar voor het eerst ponykampbegeleiding in de laatste 2 weken . Het is nog niet helemaal zeker maar ik ga er wel vanuit!

MaaikeNathan

Re: ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:31

@Nathalie16x Gezellig! Ik ga samen met @LauraFlexx en nog 4 vriendinnen de laatste week :) Wij gaan Sgw doen, vorig jaar zijn we ook geweest en het was super Gezellig! Dus wordt vast weer een top week!! :D

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 22:03

En ook de tweede week zit erop. Zijn er bokkers die geweest zijn? Zo ja, hoe was het? :D En bokkers die morgen al vertrekken?
Ik moet nog 3 weken wachten :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:33

Ik schop even het topic omhoog :P

Ik wil komend jaar erg graag naar de sgw week :).
Misschien ga ik ook met anderen, maar dat is nog niet zeker.

Ik zal me even voorstellen :P

Ik ben Sterre en ben 16 jaar, rij nu zo'n 8 jaar en heb een bijrijdpaard waar ik 2 keer in de week mee rijd :)

Ik rij nu de F7, en spring ook weer steeds hoger :).

Het lijkt mij erg leuk om te gaan, en zeker de sgw week omdat je dan erg veel leert!.
Weet iemand toevallig wanneer de weken duidelijk worden? Dan kan ik daar alvast rekening mee houden :D

Groetjes en misschien tot de zomer!

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 19:12

sterreke98 schreef:
Ik schop even het topic omhoog :P

Ik wil komend jaar erg graag naar de sgw week :).
Misschien ga ik ook met anderen, maar dat is nog niet zeker.

Ik zal me even voorstellen :P

Ik ben Sterre en ben 16 jaar, rij nu zo'n 8 jaar en heb een bijrijdpaard waar ik 2 keer in de week mee rijd :)

Ik rij nu de F7, en spring ook weer steeds hoger :).

Het lijkt mij erg leuk om te gaan, en zeker de sgw week omdat je dan erg veel leert!.
Weet iemand toevallig wanneer de weken duidelijk worden? Dan kan ik daar alvast rekening mee houden :D

Groetjes en misschien tot de zomer!

Ik heb geen idee wanneer ze dat op de site zetten, denk over een maandje. Zou in inder geval de site in de gaten houden ;)

DJHORSE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:04

SaraVermeer schreef:
Ik ben vandaag terug gekomen van de eerste week! Het was echt leuk! Ik zat op Katja

Hoi! Ik weet dat deze topic al lang niet meer echt actief is maar kan je me een pbtje sturen met wat foto's van katja? Ik ga dit jaar en ze lijkt me erg leuk om te rijden.

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 19:32

Weer even een schopje! Ik ga dit jaar met mijn eigen pony naar de treek, week 2 sgw. Zou iemand mij het programma per dag kunnen sturen?

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 20:25

Lucy_121 schreef:
Weer even een schopje! Ik ga dit jaar met mijn eigen pony naar de treek, week 2 sgw. Zou iemand mij het programma per dag kunnen sturen?

Ik ga me best doen, want het is alweer 2 jaar geleden.
De eerste dag was een dressuur/springles om een beetje te kijken naar je rijden. En dan die zelfde dag nog een crossles. Tweede dag was volgens mij crossles en buitenrit volgensmij. De derde dag hadden we springles, crossles en in de avond nog een bosrit. Donderdag hadden we dressuur en volgensmij weer crossles. En dan die vrijdag wedstrijd dag. Om het rijden heen regelen ze nog meer activiteiten, maar dit is dan meestal zonder paarden, zodat die kunnen rusten. :)

Lienandries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:05

Hoi ik ga wss in de zomer van 2017 naar de treekhoeve (oke eigenlijk staat het al vast haha) Maar ik rijd dan 4,5 jaar, ik rijd eigenlijk best goed. Ik rijd bij mensen die 5-10 jaar rijden en doe niet onder! Ik ben in 2017 16 jaar en mijn vriendin 15, en zij rijd dan +-9 jaar. Maar we zouden toch bij elkaar in de groep willen zitten. Als de groepen worden verdeeld met het aantal rij-jaren hoe kunnen wij dan samen zitten? Moet ik dan schrijven dat ik 7-8 jaar rijd? Of word er wel gekeken hoe iedereen rijd?

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:31

Love_horses9 schreef:
Hoi ik ga wss in de zomer van 2017 naar de treekhoeve (oke eigenlijk staat het al vast haha) Maar ik rijd dan 4,5 jaar, ik rijd eigenlijk best goed. Ik rijd bij mensen die 5-10 jaar rijden en doe niet onder! Ik ben in 2017 16 jaar en mijn vriendin 15, en zij rijd dan +-9 jaar. Maar we zouden toch bij elkaar in de groep willen zitten. Als de groepen worden verdeeld met het aantal rij-jaren hoe kunnen wij dan samen zitten? Moet ik dan schrijven dat ik 7-8 jaar rijd? Of word er wel gekeken hoe iedereen rijd?

Ik denk dat er een best grote kans is dat jij in de hogere groep komt omdat je dan al 16 bent. Je kunt natuurlijk altijd bij het inschrijven aangeven dat jullie wel gewoon hetzelfde niveau hebben en graag bij elkaar in de groep willen.

Demyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:39

Wie heeft recente ervaringen met De Treekhoeve? Mijn dochter wil dit jaar graag gaan, maar hoor nogal wat wisselende ervaringen? Ze gaat wel met haar eigen pony... Die staat eigenlijk nooit op stal (24/7 wei of paddock met schuilstal). Ik las dat ze alleen op stal komen te staan?
Ben benieuwd naar recente ervaringen!

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 19:07

Demyana schreef:
Wie heeft recente ervaringen met De Treekhoeve? Mijn dochter wil dit jaar graag gaan, maar hoor nogal wat wisselende ervaringen? Ze gaat wel met haar eigen pony... Die staat eigenlijk nooit op stal (24/7 wei of paddock met schuilstal). Ik las dat ze alleen op stal komen te staan?
Ben benieuwd naar recente ervaringen!

Ik ben vorig jaar met mijn eigen pony geweest. Als je wilt kun je me een pb sturen als je specifieke vragen hebt, dan zal ik ook mijn ervaring vertellen.

maudspaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:40

Hallo! Morgen ga ik met mijn eigen pony op sgw kamp:) Ik woon in Limburg dus is wel een stuk rijden! Ik heb 2 vragen:
1. Hoe is de leeftijd ongeveer bij sgw kamp? Ik wordt namelijk over 2 weken 15 dus hoop wel dat er leeftijdsgenoten zijn
2. Hoe gaat het met je telefoon? Moet die worden ingeleverd? Of mag je hem gewoon in de tent laten? En kan je hem opladen?

Groetjes, Maud

Demyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:27

Mijn dochter heeft het super naar haar zin gehad op de Treekhoeve!! Hele lieve begeleiding, die echt hun best deed om er een feestje van te maken. Ik zou het aanraden!