Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiekenmeisje schreef:De LE's staan ook al op Ebay zag ik zonet. Dus er is genoeg kans dat je eraan kunt komen en ze zijn tenslotte nog maar net in de winkels..
karlli schreef:Wiekenmeisje schreef:De LE's staan ook al op Ebay zag ik zonet. Dus er is genoeg kans dat je eraan kunt komen en ze zijn tenslotte nog maar net in de winkels..
di zijn dan wel gelijk ook de hoofdprijs zeg, 35 dollar excl. verzendkosten :S
ik heb mijn schleich in boxen zitten door ruimte gebrek LE enzo heb ik wel een een kast mooi staan
_roodvos_ schreef:wat moet je in hemelsnaam met 10 fjorden!
marloesnatje: heb je nou iets gedaan met de lip van die lipi of licht dat aan mij?
en opdrachten is een goed idee, ik denk dat dat wel kan(die bovenste is zo mooi!
en die onderste ook, maar ik heb nou niet bepaald behoeft aan veulentjes en moet sparen voor die specials....
ik ga dit weekend dus naar aaken de special edtions ophalen, moet er van mama wel een 10tje voor vragen als ik ze verkoop anders doet ze het niet.
en van tevoren reserveren(en eigenlijk ook betalen)(tjee... wat een gedoe... maar het is voor mij n sanne_sanne wel DE manier om aan die beesten te komen...
Palmbierlove schreef:dat verschil bij die pinto heb ik idd ook al opgemerkt,
het vlekkenpatroon is ook anders,
ik heb 3 pinto's (waarvan er 1 nu een mislukte repaint is, nog geen tijd om te herstellen)
en vandaag 1 van de nieuwe SE binnengekregen,
karlli heel erg bedankt!
Rocco_Love12 schreef:De fjord is me lieveling model
De nieuwe marbach edities zijn bekent merrie met veulen
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 1055_n.jpg
Palmbierlove schreef:Als je goed naar de ogen van de pinto's kijkt, zie je dat de rechtse een randje om het zwart van zijn oog heeft,
ik kan vanaf jouw foto niet zien of dat randje wit of blauw is,
maar bij die van mij is het randje blauw
die linkse pinto heeft dat niet voor zover ik zie..
SanneLeoni schreef:Pas je op met na verven vigo?
Je kunt hierdoor problemen met de artiest krijgen als hij exact hetzelfde is
jemig! Nog meer limited editions. Jammer dat het er ineens zoveel zijn.