Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patty14

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:07

Nu nog politie? Wel laat...
Ben benieuwd

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:12

Ja wat ik ook nog wou zeggen, iedereen zegt wel dat TS geen poot heeft om op te staan, maar die kampers hebben net zo min een poot om op te staan.
Zoals jullie zelf zeggen, je heb geen eigendomsbewijs. Die heeft de TS dus niet maar zij net zo min.
Dan is het haar woord tegen die van hun.

Dus TS ik zou gewoon tucker ergens anders zetten, als ze de pony echt terug willen, spannen zij maar een rechtzaak aan toch?
Maar denk dat ze dat toch niet zullen doen, want ze doen dit alleen om je terug te pakken.
Niet omdat ze de pony zo graag willen.

Het jou pony, ze hebben tucker aan jou gegeven, jammer dan eenmaal gegeven kan ook niet terug gedraaid worden.Tucker is gewoon van jou, dus gewoon ophalen hoor!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:13

politie??
hou je ons op de hoogte?
ben benieuwd!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:18

erg laat voor politie.
ik ben benieuwd hoe het afloopt.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:22

jeetje zeg wat een situatie wel erg moeilijk voor je, hoop dat je hem terug krijgt...

wel wil ik graag melden vind wel dat er erg nadruk op "die kampers" word gelegd kijk snap dat je nu problemen hier mee hebt maar we zijn niet allemaal slecht...jammer dat je niet met ze om de tafel kunt bij ons in de familie zou dit zeker wel mogelijk zijn geweest..

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:29

Inderdaad erg jammer,wil ook zeker niet zeggen dat ik over alle kampers zo denk.
Zodra ik meer weet en duidelijk heb waarom de politie kwam laat ik het jullie weten!

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:31

Sammy_xxs schreef:
Ja wat ik ook nog wou zeggen, iedereen zegt wel dat TS geen poot heeft om op te staan, maar die kampers hebben net zo min een poot om op te staan.
Zoals jullie zelf zeggen, je heb geen eigendomsbewijs. Die heeft de TS dus niet maar zij net zo min.
Dan is het haar woord tegen die van hun.

Dus TS ik zou gewoon tucker ergens anders zetten, als ze de pony echt terug willen, spannen zij maar een rechtzaak aan toch?
Maar denk dat ze dat toch niet zullen doen, want ze doen dit alleen om je terug te pakken.
Niet omdat ze de pony zo graag willen.

Het jou pony, ze hebben tucker aan jou gegeven, jammer dan eenmaal gegeven kan ook niet terug gedraaid worden.Tucker is gewoon van jou, dus gewoon ophalen hoor!

Hier heb je helemaal gelijk, snap ool niet waarom ik haar daar nog heb staan.
Toch iets wat je tegenhoud,iets dat zegt: 'ja maar wat als...'

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:33

Shar, weten ze waar je woont?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:34

TS je hebt gelijk wat betreft zomaar weghalen zou ik ook zo 123 niet doen kijk weet echt wel hoe kampbewoners in elkaar kunnen zitten en daar wil je geen problemen mee die kunnen het je wel moeilijk gaan maken..

hoop echt voor je dat er anderen zijn die je kunnen helpen hier mee maar mijn advies ga in gesprek daar kom je verder mee

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:34

Lijkt me wel als hun zoon haar ex is?

Wat een nare situatie, ik ben benieuwd wat eruit komt van het politiebezoek.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:36

Nee gelukkig niet :=

Ja idd, maar wat als ik haar weg moet halen,waar kan ik haar dan kwijt.. Ik ken waarschijnlijk wel iemand maar als hun 'nee' zeggen dan sta je daar.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:36

sharontucker schreef:

Ja idd, maar wat als ik haar weg moet halen,waar kan ik haar dan kwijt.. Ik ken waarschijnlijk wel iemand maar als hun 'nee' zeggen dan sta je daar.

Van te voren regelen?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:37

xVerax schreef:
sharontucker schreef:

Van te voren regelen?

ja dat is leuk bedacht maar als er niks op papier staat dat hij van haar is pleegt zij diefstal...en dan ben je verder van huis

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:38

Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen ;)
Dus ze zullen je echt niet vermoorden :+
Ze denken nu gewoon dat ze macht over je hebben, maar als je je pony gewoon meeneemt, waait het heus wel allemaal voorbij.
Ze gaan echt niet voor altijd door blijven gaan, je moet gewoon niet happen dan is de lol voor hun er ook snel af.

Kortom gewoon schijt hebben eraan.
Het is jou pony, en als ze daar blijft staan gaat ze alleen maar achteruit, dus gewoon doen.

Mochten ze echt te ver gaan, ja dan kan je altijd aangifte doen.
Maar dan heb je in ieder geval wel je pony.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:39

Ik kan haar vast wel ergens kwijt :=
De politie zal je daar ook wel bij helpen lijkt mij.

Iniedergeval eerst dit afwachten!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:39

ship schreef:
ja dat is leuk bedacht maar als er niks op papier staat dat hij van haar is pleegt zij diefstal...en dan ben je verder van huis

Maar als er bij die mensen ook niks op papier staat kan niemand bewijzen dat pony van hun gestolen is.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:41

Sammy_xxs schreef:
Ze denken nu gewoon dat ze macht over je hebben, maar als je je pony gewoon meeneemt, waait het heus wel allemaal voorbij.
Ze gaan echt niet voor altijd door blijven gaan, je moet gewoon niet happen dan is de lol voor hun er ook snel af.

Het is jou pony, en als ze daar blijft staan gaat ze alleen maar achteruit, dus gewoon doen.

Ga je mee? :')
En dan nog een probleem. We hebben geen trailer en ponylief heeft tekorte hoeven.
Of we moeten echt alleen stappen en zijn we 3uur verder als we op bestemming zijn aangekomen.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:44

:') Ja als je in de buurt zou wonen zou ik zo meegaan hoor, kan echt niet tegen zulke kinderachteige acties.
En ben niet zo bang aangelegd dus ik heb er idd schijt aan :p

Ja maar dat is wel een probleempje ja, is er daar niet ergens in de buurt een wei waar je haar tijdelijk kan zetten, en dan gaat zoeken naar vervoer?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:47

Sammy_xxs schreef:

nou wil wel zeggen kijk uit wat je zegt...ik ben er ook 1 maar geen kwaaie maar ken een paar die echt niet lief zijn en echt wel in staat zijn mensen wat aan te doen...zeg dus nooit nooit

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:47

Ik zou dus een ander eigen paard krijgen en ben ook opzoek geweest naar een wei.
De enige is dus echt lang lopen als we geen trailer vinden en dan staat ze daar alleen..

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:53

Paardentaxi regelen? Of vrienden, kennissen met een trailer? Of vragen of iemand van een manege in de buurt wil rijden met de trailer ? Zoiets?

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:55

ship schreef:
Sammy_xxs schreef:

nou wil wel zeggen kijk uit wat je zegt...ik ben er ook 1 maar geen kwaaie maar ken een paar die echt niet lief zijn en echt wel in staat zijn mensen wat aan te doen...zeg dus nooit nooit

Ja maar goed, als je bijv. mijn kinderen wat aan doet, tjah dat kan ik diegene ook wel wat aan doen.
En bij 1 is het lontje wat korter als de ander.
Maar dat heeft niks te maken met kampers.
Ken zat mensen die je gewoon neerschieten voor niks, zijn ook geen kampers :n
Dus waarom mensen zo onder de indruk zijn van kampers, dat snap ik niet.
Ik ben ook met een kamper gegaan, ( toevallig toen ik net zo oud was als TS) maarja ik vind het gewoon aardige mensen en juist erg gezellig.
En als je er ruzie mee heb, ja met mij moet je ook geen ruzie hebben kan ook heel boos worden en ineens uithalen.

Maar soms moet je gewoon voor jezelf opkomen en niet over je heen laten lopen.

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:56

Kun je het paardje niet met hulp van iemand (van bokt?) weghalen met een trailer en dan tijdelijk bij iemand thuis zetten? Zodat je even een paar maandjes kunt wachten tot het over waait?
Of gewoon een andere plek zoeken en snel verhuizen.
Het is gewoon jouw pony. Ze kunnen dreigen wat ze willen..
Alleen uitkijken dat ze niet weten waar de pony staat dan. Mochten ze in staat zijn de pony te stelen, zie hem dan maar eens makkelijk terug te krijgen....

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:56

Janedieene schreef:
Paardentaxi regelen? Of vrienden, kennissen met een trailer? Of vragen of iemand van een manege in de buurt wil rijden met de trailer ? Zoiets?

Ja dat kan je wel doen, ik weet dat je bij mij in de buurt een trailer al voor € 25 per dag kan huren, dat is niks.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 21:58

Ik kan wel even een oproepje in het HK topic plaatsten, kijken of hun een weiland weten.