Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammy_xxs schreef:Ja wat ik ook nog wou zeggen, iedereen zegt wel dat TS geen poot heeft om op te staan, maar die kampers hebben net zo min een poot om op te staan.
Zoals jullie zelf zeggen, je heb geen eigendomsbewijs. Die heeft de TS dus niet maar zij net zo min.
Dan is het haar woord tegen die van hun.
Dus TS ik zou gewoon tucker ergens anders zetten, als ze de pony echt terug willen, spannen zij maar een rechtzaak aan toch?
Maar denk dat ze dat toch niet zullen doen, want ze doen dit alleen om je terug te pakken.
Niet omdat ze de pony zo graag willen.
Het jou pony, ze hebben tucker aan jou gegeven, jammer dan eenmaal gegeven kan ook niet terug gedraaid worden.Tucker is gewoon van jou, dus gewoon ophalen hoor!
xVerax schreef:sharontucker schreef:Nee gelukkig niet
Ja idd, maar wat als ik haar weg moet halen,waar kan ik haar dan kwijt.. Ik ken waarschijnlijk wel iemand maar als hun 'nee' zeggen dan sta je daar.
Van te voren regelen?
Sammy_xxs schreef:Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen![]()
Dus ze zullen je echt niet vermoorden![]()
Ze denken nu gewoon dat ze macht over je hebben, maar als je je pony gewoon meeneemt, waait het heus wel allemaal voorbij.
Ze gaan echt niet voor altijd door blijven gaan, je moet gewoon niet happen dan is de lol voor hun er ook snel af.
Kortom gewoon schijt hebben eraan.
Het is jou pony, en als ze daar blijft staan gaat ze alleen maar achteruit, dus gewoon doen.
Mochten ze echt te ver gaan, ja dan kan je altijd aangifte doen.
Maar dan heb je in ieder geval wel je pony.

Ja als je in de buurt zou wonen zou ik zo meegaan hoor, kan echt niet tegen zulke kinderachteige acties.Sammy_xxs schreef:Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen![]()
Ze denken nu gewoon dat ze macht over je hebben, maar als je je pony gewoon meeneemt, waait het heus wel allemaal voorbij.
Ze gaan echt niet voor altijd door blijven gaan, je moet gewoon niet happen dan is de lol voor hun er ook snel af.
Het is jou pony, en als ze daar blijft staan gaat ze alleen maar achteruit, dus gewoon doen.
ship schreef:Sammy_xxs schreef:Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen![]()
nou wil wel zeggen kijk uit wat je zegt...ik ben er ook 1 maar geen kwaaie maar ken een paar die echt niet lief zijn en echt wel in staat zijn mensen wat aan te doen...zeg dus nooit nooit