Paardje gooide zo nu en dan extreem hoog op in draf dus was dan even wennen vandaar het hoge stamoment, sorry geen betere foto als ik zit, hoop dat het zo ook een beetje te zien is ;p
Ik wil alleen nog even off topic dit kwijt... want ik zie vaak erge discussies over welles nietes en het maakt me niks uit ik weet het toch beter...
Dit topic is een topic waarin je vraagt om meningen of omdat je twijfelt.
Wil je geen commentaar? Plaats dan niks.. Weet je het zelf beter? plaats dan ook niks. Dit topic is alleen en uitsluitend voor mensen die twijfelen en die willen weten wat de rest denkt. Dus ga dan ook niet in discussie als je een foto plaatst en dan niet het gewenste antwoord krijgt wat je wil horen, er is maar 1 simpele oplossing dan, plaats hem niet. Ga het dus ook niet voor andere verpesten in dit topic en hou het gezellig.
eline95enile
Geplaatst: 25-04-12 17:21
Nog deze gevonden van de week ervoor, twijfel op mijn bovenlichaam, en beugels kort vanwege het springen
Ik zie hier veel vragen voorbij komen, of het nog past op een pony. Over het algemeen passen de meeste echt prima. En zelfs als je wat groter bent, kan het vaak nog wel.
Ik ben zelf al bijna veertig en rij nog lekker op een pony. Je wordt er wel wat vaker op aangekeken, maar het is goed te doen hoor.