Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje01 schreef:ik zoek de pinto wel maar dat bod van 60 euro wat er staat is voor mij wel erg overdreven hoog laat maar zitten.
Citaat:Weten jullie dan misschien hoe je zo'n stal kan maken ? [sluiting, spijlen enz] En wat je ervoor nodig hebt.
Telpeva schreef:Aan de ene kant is het een hoop geld, aan de andere kant zijn er maar weinig van op de markt, en heb je de kans dat ze over een x aantal jaren alleen maar in waarde omhoog gaan.Citaat:Weten jullie dan misschien hoe je zo'n stal kan maken ? [sluiting, spijlen enz] En wat je ervoor nodig hebt.
Sluiting is een splitpen in een ijzeren (of ijzer-lookalike) houder, ik ga er vanuit dat die houder zelf gemaakt is uit een klein hol buisje dat met een mes/schaar/boor aan de zijkant opengemaakt is. Splitpennen kan je vinden tussen hobby spullen, Pipoos heeft ze wel en de Xenos geloof ik ook. De buisjes misschien uit een ijzerhandel/doe het zelf winkel ofzo? geen idee
Spijlen lijken mij op maat gezaagde satéprikkers.
Verder denk ik dat je met een (figuur?)zaag en kleine boormachine al een heel eind kan komen als je een project als dit wil maken. Boormachine is misschien niet eens nodig, maar oogt waarschijnlijk iets mooier dan lijm (met name daar waar de spijlen in de houten balken 'verdwijnen', die gaten zijn daar waarschijnlijk van tevoren in geboord. Zo zie je nergens lijmresten)
Verlichting kan je in modelbouw winkels en poppenhuis winkels halen, ik kan je wel alvast zeggen dat dat prijzig is
LyraSunshine schreef:Owhja en ik heb ook een zadelrekje, [zo realistisch mogelijk] maar ik vindt hem een beetje groot voor schleich, wat vinden jullie ?
http://i48.tinypic.com/64o2sy.jpg