bedankt voor jullie reacties. Ik rij ook gewoon recreatief dus dan is het net iets minder erg dat het er niet mooi uit ziet. Ze is inderdaad stevig gebouwd, daarom durfde ik het wel aan om in iedergeval te proberen. mijn benen zijn idd wat raar, veel geoefend maar krijg ze niet mooi.
Ik heb het topic doorgelezen en ik vraag me soms af waar jullie op beoordelen. Beoordelen jullie het plaatje alsof het je eigen pony zou zijn of houden jullie er ook rekening mee als het voor 1 keer in de week is? Ik merk dat ik vaak vind dat het nog wel past maar dat veel van jullie dan zeggen dat het te groot is. Ik rij op een manege en daar rij ik wel redelijk vaak op pony's die dan net wat pittiger zijn en dus niet zo geschikt voor de kleinere kindjes die er wel beter op passen. Reed een pony in de springles (dat is 1 keer in de maand) en die kon met mij echt hoog springen maar met de kindjes gaat ze aan de haal. Wil best een foto plaatsen maar denk dat jullie allemaal zouden beoordelen dat ik te groot zou zijn. Nu was het wel zo dat ik merkte dat ik sneller uit evenwicht werd gebracht bij een bocht door mijn grote bovenlichaam en dat maakte het rijden niet zo fijn. Nu rij ik haar ook niet meer maar van de manege had het nog wel gemogen.
Ik kan opzich wel wat foto's plaatsen met twijfelgevallen maar als ik een eigen paard zou kopen zou ik natuurlijk nooit een kleine pony kopen
1 Hier een pony die ik een paar keer gereden heb (nu niet meer). Hij was wat moeilijk voor de kleine kindjes en ik gaf hem wat beweging in de manegelessen. op de foto wel veel spanning te zien maar ging daarna wel beter. http://lh5.ggpht.com/_kV9t0apnzRo/S2S2J ... C_3406.JPG
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Zelf vind ik dat ik op pony 1 en 2 niet meer echt kan als het zou gaan om eigen pony's of vaker rijden maar dat het voor 1 keer in de maand of die paar keer om hem wat beweging te geven wel kan.
L_alice: past gewoon hoor! Pony zelf is ook breder gebouwd. Fleury: Past ook. De laatste past inderdaad wel het best. Maar de eerste 2 passen ook gewoon