Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liesj1998 schreef:Uhmm.. Ik had een zwarte, hoe heet ze nou ookalweer.. ?! :S
ojaa, Smart.
Echt een schatje, in het begin met je dr wel even de baas zijn ! Dan gaat ze bokken en doen. maar voor de kleintjes is ze mega lief ! mn zusje van 2 heeft zelfs op dr gereden !
maritmistppc schreef:Praat nederlands? Kom op zeg. Je weet wt ik bedoel of niet? Een X wat voor teken is dat? Een KRUIS + sing is kruising zo makkelijk is het.
lifaya schreef:maritmistppc schreef:Praat nederlands? Kom op zeg. Je weet wt ik bedoel of niet? Een X wat voor teken is dat? Een KRUIS + sing is kruising zo makkelijk is het.
op dit forum MOET je ABN praten. Msn en breezah taal is niet toegestaan. Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon normaal Nederlands te typen? Je weet toch alles beter?
lifaya schreef:maritmistppc schreef:Praat nederlands? Kom op zeg. Je weet wt ik bedoel of niet? Een X wat voor teken is dat? Een KRUIS + sing is kruising zo makkelijk is het.
op dit forum MOET je ABN praten. Msn en breezah taal is niet toegestaan. Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon normaal Nederlands te typen? Je weet toch alles beter?
maritmistppc schreef:lifaya schreef:op dit forum MOET je ABN praten. Msn en breezah taal is niet toegestaan. Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon normaal Nederlands te typen? Je weet toch alles beter?
Moet moet moet moet, Ik hoef niks!
Het is mijn leven, niemand bepaalt wat voor mij
maritmistppc schreef:Ik heb die regels heus wel gelezen, toen ik een account aan maakte. Nou dat ondhoud ik niet allemaal niet!
En waarom heeft iedereen wat tegen mij? Ik snap dit echt echt niet!