Ja het is moeilijk pas eigenlijk altijd wel met mijn lengte Nah nog 1 dan, redelijk bekende tinkerhengst Chuckotay als ik het goed schrijf
Op de Tinker past makkelijk! Shet vind ik te groot, mag ik misschien vragen hoe zwaar & lang het meisje is want een shet mag tot een bepaald gewicht dragen.
EskeGirl schreef:Past.(Rijdt je nou bitloos met martingaal?)nee beauty heeft gewoon een bit in, we waren net naar het bos geweest dan ga ik niet zonder bit:P haha.door de lage neusriem zie je het niet goed
xmarlies96 schreef:mag ik misschien vragen hoe zwaar & lang het meisje is want een shet mag tot een bepaald gewicht dragen.Zou het niet echt weten eerlijk gezegd
sofiexx schreef:EskeGirl schreef:Past.(Rijdt je nou bitloos met martingaal?)nee beauty heeft gewoon een bit in, we waren net naar het bos geweest dan ga ik niet zonder bit:P haha.door de lage neusriem zie je het niet goedIk zie toch echt geen bit hoor..
Maurane12 schreef:xmarlies96 schreef:mag ik misschien vragen hoe zwaar & lang het meisje is want een shet mag tot een bepaald gewicht dragen.Zou het niet echt weten eerlijk gezegd Zal ze zwaarder zijn dan 45kg?