Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Een keer met een salto (serieus, dat kan ik niet eens
), zo over zijn nek heen. Hij gaf maar een klein bokje maar ik reed nog niet zo lang, dus whoem, ik vloog er zo af. En een andere keer was het vlak na de sprong, ik had mijn evenwicht niet helemaal honderd procent en ik hing op de hals van dat paard. En het paard liep rustig de hele bak rond... Ik kwam maar niet in het zadel dus heb ik mezelf er maar af laten glijden
, maar wat meot dat er geinig uit hebben gezien.
wat heb ik gelachenn
omdat ik dit een beetje genant vond rende ik gauw weer naar mijn pony,sprong er weer op en reed gauw weer weg
geluid gemaakt en kwam toen lachend op de grond
)
Niet heel slim...
Maar 2 van mijn vriendinnen wel. De 1ste stapte op haar lievelings manegepaard maar terwijl ze nog met alleen nog maar haar 1ne voet in de stijgbeudel had bedacht Spot (dat paard) het geniale idee om al door te stappen dus ze belandde recht op haar kont. Gelukkige konden we er allemaal om lachen inclusief zij en onze rij instructeur.
De 2de ging voor haar 1ste keer springen op Swany en blijkbaar had het paard een geniaal idee. Inplaats van er beide over te gaan alleen mijn vriendin erover te laten gaan. DUs ze steek swany is galopje en recht voor de balkjes stopt hij abrupt en zijn valt er recht over. Gelukkig niet zo'n grote pony.

Ook in slow motion.
Silence schreef:Dat ik met lange teugel uitstap. Iemand trekt de deur open en paard draait in slow motion om.
Ik draai er precies in tegenovergestelde richting vanafOok in slow motion.
Moest er wel om lachen, tot ik merkte dat ik niet omhoog kwam.
Bleek mijn stuitje gebroken te hebben, was een stuk minder komisch toen