Maaikee43 schreef:Leinearthur schreef:lees de regels even door meid
ik??
Nee het eigenwijze meisje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Calanddra schreef:Starshet schreef:Alsof jullie altijd alles goed hebben?
Prima, ga er maar op zitten en rij m maar kapotmaar kom niet zeuren over een jaar dat hij kreupel is, je eraf bokt of weet ik veel wat
Lekkere DA heb jij trouwensdie zou ik meteen eruitgooien...
Starshet schreef:Alsof jullie altijd alles goed hebben?
Citaat:nee ik heb ook niet altijd alles goed ,echt niet , maar jij vraagt om onze menig , en daarna val je ons aan op onze mening , je hebt ook geen foto mee gestuurd , en ik ben van mening dat jou shet jou gewicht idd wel kan dragen maar je bent gewoon heel erg lang , jou lengte dat is waar het problematisch gaat worden daarmee breng je star uit evenwicht , en als je om de mening van een ander vraagt heb je die te slikken want anders moet je het niet vragen
Starshet schreef:Citaat:nee ik heb ook niet altijd alles goed ,echt niet , maar jij vraagt om onze menig , en daarna val je ons aan op onze mening , je hebt ook geen foto mee gestuurd , en ik ben van mening dat jou shet jou gewicht idd wel kan dragen maar je bent gewoon heel erg lang , jou lengte dat is waar het problematisch gaat worden daarmee breng je star uit evenwicht , en als je om de mening van een ander vraagt heb je die te slikken want anders moet je het niet vragen
Ik maak binnekort wel een foto.
Maarik vind het gewoon apart dat ik er niet op pas terwijl de DA zegt van wel.
Maargoed, ik kan je ook een link geven van een andere site waar een vrouw van 18 en 85 kg nog op een shet rijdt van 90 cm. Dát vind ik zielig en niet passen.
Starshet schreef:maar waarom pas ik niet?
Bekijk het als een fiets.
ik ben ook 2x zo groot als mijn fiets hoor. En dan kan ik mijn evenwicht maar houden op 2 punten. plus de fiets zelf heeft geen evenwicht.
ik ben amper 2x zo groot als mijn shet Star. ik kan mijn evenwicht/balans houden op 4 punten en een groter oppervlak dan een fietszadel. plus Star heeft ook nog evenwicht.
Starshet schreef:Wat vind jij onder rijden vallen? springen doe ik sowieso niet hoor.
Ik kan de link op dit moment niet geven omdat ik op mijn nintendo dsi internet en ik kan geen dingen kopieeeren. Ik zal je destijds wel even pb-en.
LadyGrace schreef:Musiess schreef:ik ben wle nieuwschierig!
ben ik tegroot zwaar?
voor dit paard? http://i37.tinypic.com/v2wy7q.jpg
http://i34.tinypic.com/qp2dds.jpg
paard is 1.76 650kilo
ik ook iets van 1.74/1.76 69kilo
sorry hoor, maar vind dit haast een beetje aandacht vragen..
je bent zelf nog kleiner dan je paard!!!
kom op zeg..
Calanddra schreef:Starshet schreef:maar waarom pas ik niet?
Bekijk het als een fiets.
ik ben ook 2x zo groot als mijn fiets hoor. En dan kan ik mijn evenwicht maar houden op 2 punten. plus de fiets zelf heeft geen evenwicht.
ik ben amper 2x zo groot als mijn shet Star. ik kan mijn evenwicht/balans houden op 4 punten en een groter oppervlak dan een fietszadel. plus Star heeft ook nog evenwicht.
Je vergelijkt hier serieus een pony met een fiets?je hebt nog veel te leren, jammer dat je je pony niet als een levend wezen ziet
Starshet schreef:fuego3 schreef:@Calanddra maar dat is ook logisch ze is nog maar 13 jaar , dus heeft nog een hele weg te gaan
Sjézus, doe eens even normaal. Het is alleen een vergelijking zodat jullie het snappen. Jullie zijn veel te kritisch.
Denken jullie nou serieus dat ik een klein kind ben die geen verstand heeft van paarden? Nou, dan moet ik jullie maar eens even wakker schudden, want zo zit het TOTAAL niet. Mijn shet star heeft trouwens geen problemen als ik erop zit. De DA vond het ook nog kunnen. Ik was alleen benieuwd naar jullie mening. Niet over bekritisering van mij. :s