@ MiiszFeliCia: Past, alleen let even op je zadel; die ligt wat te ver naar voren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iirrssjjee schreef:@daffy6, is dit een serieuze vraag?
Marloez schreef:@ _Esly: Tuurlijk past dat, dat moet je zelf toch ook wel inzien..
@ MiiszFeliCia: Past, alleen let even op je zadel; die ligt wat te ver naar voren!

daffy3 schreef:iirrssjjee schreef:@daffy6, is dit een serieuze vraag?
Nou, iemand zij dus zo van ja, jij past echt niet meer op je pony hoor want je bent veel te lang. Vandaar dat ik het vroeg, ikzelf vond het al een beetje gek alleen ja, het was wel een volwassen iemand die dat zei en die zei toen ja, vraag dat maar aan bokt.

Ronya schreef:Omdat ik bij mijn verzorgpony ben weggestuurd, omdat ik veel te zwaar zou zijn, denk ik ik vraag 't bokt. Gewoon nieuwsgierig.
Ik zit op deze foto wat ver achterin het zadel, omdat ze mijn beugels aan het verzetten waren
Betere foto heb ik even niet, alles staat op externe harde schijf, maar daar is een kabeltje van kapot (konijnen.... wat moet je ermee).
) is het een Welsh X New forest dat stond er ook , pony is 1.50 cm, het toch makkelijk? Of ben ik nou gek! Als ik de pony heb komt er denk wel een fototje