Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lifaya schreef:Een fries zal niet echt geschikt zijn hiervoordie hebben vaak toch niet echt een goed uithoudingsvermogen hiervoor
Ik wil graag keihard gaan
IJslanders vind ik erg leuk, heb er wel eens op gereden, maar die kon geen Tölt
Wel heb ik op een Paso Fino gereden die de telgangen kon en dat zat héérlijk
Tinkers vind ik zelf erg leuk om op de foto te zetten maar zou er zelf niet 1 willen, ze trekken me niet echt
aaanouk schreef:nu wij:
Anouk; Ik hou van een pony/paard met pit, maar wel 1 die koel in het hoofd is. Een waar je fijn mee buiten kan rijden, en kan springen, ben zelf niet zo weg van dressuur.. Ik ben zelf 1.70 en weeg 52 kilo.
Nadine; Ik hou van een pony die goed kan springen, er moet veel pit in zitten. Ik ben 1.65 en weeg 45 kilo.
We zijn benieuwd!
Wolferus schreef:Zal ik het ook maar proberen dan
Ik ben 1.65 en niet zwaar. Graag 1 die niet overal van schrikt, maar lekker koel in zijn hoofd is, vooral op de weg lekker bomproof is. In de bak lekker pittig, maar geen gesteiger. Ik race wel graag, dus dat zou leuk zijn. 1tje die wel een sprongetje kan maken en een beetje dressuren.
Hackie schreef:lifaya schreef:Een fries zal niet echt geschikt zijn hiervoordie hebben vaak toch niet echt een goed uithoudingsvermogen hiervoor
Ik wil graag keihard gaan
IJslanders vind ik erg leuk, heb er wel eens op gereden, maar die kon geen Tölt
Wel heb ik op een Paso Fino gereden die de telgangen kon en dat zat héérlijk
Tinkers vind ik zelf erg leuk om op de foto te zetten maar zou er zelf niet 1 willen, ze trekken me niet echt
Paso fino gaan ook echt niet hard in galop![]()
Tenminste een trotchador niet
me12 schreef:hallo,
ik ben zelf best wel druk.
maar ik zit nog niet zo lang op paardrijden dus vind sommige dingen nog wel eng.
ik durf wel in galop en springen.
ik wil een kleine pony want de groote schrik me af . als ik er dan op moet word ik beetje zenuwachtig en dan voelt het paard aan.
en verder moet het een betrouwbare rustige en lieve pony zijn.
xxx
lifaya schreef:maritJ_e schreef:je hebt toch ook zo'n american horse
5 ganger
weetiemand hoe die heet en is?
Je hebt er heel veelde American Fox Trotter, American Saddlebred (hebben ook een apparte gang) , Rocky Mountain Horse etc. Maar die zijn amper in NL te verkrijgen en erg duur