Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

renske_13 schreef:Ik eet echt nooit paardenvlees!Ik zou het niet eens door mijn keel kunnen krijgen. Dan zie je soms op tv die arme beestjes in de rij staan voor de slacht
![]()
![]()
Maargoed, iedereen zo zijn mening.
Groetjees
Niels schreef:en je eet wel ander vlees?
En eet je weleens snacks? (frikadellen, kroketten etc?)
Asyaa schreef:En eet je wel eens drop?
Of gebruik je wel eens lijm?

magda_90 schreef:Ik moest even lachen om de beginpost eerlijk gezegd. Paardenvlees is voor mij net zo normaal als ieder ander vlees. Een paard staat nu eenmaal ook op de menukaart van de mens, dito met koe, varken, kip etc.
Overigens als de TS geen paardenvlees meer wil eten dan zal ze echt een hoop dingen moeten laten staan (taarten met gelei, veel snoep, toetjes etc.) daar zijn de resten allemaal in verwerkt.
Wij gaan waarschijnlijk met onze school binnenkort naar Nijkerk toe, ik zal het erg leerzaam vinden om te zien hoe het daar aan toe gaat (we hebben hier al diverse video's over gezien).
suleilitha en KiWiKo dat vlees zal vast veel beter smaken dan een gemiddeld vleesstukje inderdaad! Als het kon dan had ik het later ook zelf geslacht en hup de vriezer in. Maar ik ben alleen niet zo'n vleeseter (vind het niet zo erg lekker) maar dat moet dan vast wel goed komen
En ik moet bekennen dat ik als Penny-meisje wel eens sip bij een pakje paardenvlees in de supermarkt heb gestaan, in de overtuiging dat mijn lievelings-manegepaard daar in plakjes lag...
Het is er nu zo druk dat de chips waarschijnlijk zo op is dus dan kunnen mensen het daar pakken, net zo makkelijk want dat lege schap is dan inmiddels ook al aangevuld zodat mensen het op 2 plekken in de winkel kunnen verkrijgen
Gerner schreef:Wist je dat als je een groente tuin hebt, en je praat met veel liefde tegen je plantjes, dat ze het dan veel beter doen?
Wist je dat het eigenijk moord is, als je dan uiteindelijk die prachtige gegroeide glimmende tomaat pakt, aan stukken snijd en in je prutje verwerkt. En het allerergste zijn de aardappelen. Die moet je eerst het loof laten afsterven, voordat je ze mag rooien.![]()
Ik laat de kolen staan, die aangevreten worden door de rupsen, want ik kan enorm genieten van de vlinders in de tuin.
Maar die tomaat, kan ik heel erg van genieten.....
Abeltje77 schreef:Ik krijg door dit soort topics gewoon de behoefte om eens paardenvlees te gaan proeven. Kijken wat ik ervan vind. Kan ik me een eerlijk oordeel vormen.
Maar misschien kan ik beter niet in mijn rijkleren bij de slager gaan vragen naar een paardenbiefstukje...
Denk ik.