Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
i_my_horse schreef:d_ruiter schreef:jah dat is ook zo vervelend, of mountainbikers op de ruiterpaden . . . :S
Ik word altijd gestoord van aso's die gewoon veel te hard rijden en dan ook nog vlak langs je.
Natuurlijk ook weer van die wielrenners die denken dat ze leuk zijn "Ga is aan de kant met je hond" en nog 1tje We waren aan het galopperen en mijn peerd begint te bokken hoor je gelijk OOOOOHHH!. Ik heb nog wel meer opmerkingen gehad maar 'k moet nog ff nadenken welke
zij echt zo van. ooooooh
was wel grappig haha
Maartje1990 schreef:een keer in 't bos. Een man en een vrouw die ik tegen kwam. Die man begon tegen m'n paard te praten.... ik liep door 't (zachte) zand zegt hij 'goh dat is wel lekker zacht aan je voettekes hé?' (ja hij zei voettekes) en even later kwam ik ze weer tegen en toen zei die iets in de trant van 'zo nu ben je lekker moe, kun je vannacht lekker slapen, hebben ze geen kind aan je!' dat zei hij dus tegen m'n paardMoest heel erg m'n best doen om niet in lachen uit te barsten.
Ook heb ik eens een keer de vraag gekregen van een voorbijganger toen ik nog op mijn shetlander reed van 'is dat nu een paard?' ik 'nee' zij 'oh echt? hij is zo dik als een paard' en bedanktachteraf kan ik er wel om lachen hoor