Wat zeggen mensen als jullie buiten rijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nordan

Re: Wat zeggen mensen als jullie buiten rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:03

Kijk de Mama van spirt

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:09

i_my_horse schreef:
d_ruiter schreef:
jah dat is ook zo vervelend, of mountainbikers op de ruiterpaden . . . :S

Ik word altijd gestoord van aso's die gewoon veel te hard rijden en dan ook nog vlak langs je.

jah, zo heb k er een x bijna 1tje van zn scooter 'afgeslagen'. we liepen met depony's langs de weg en k liep voor.. en ze gingen vlak langs de achterste pony rijden en toeteren enzo.. dus k stak mn arm uit, zo van: Ga s ff aan de kant k hoef nog niet plat gereden te worden.. en toen sloeg k m bijna van zn scooter af.. toen schrokken ze wel (ik stiekem ook wel een beetje, maar ze reden maar snel door en niet meer getoeterd)

smilegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 15:03

dat is een mooi paardje!! :o

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 19:33

Vandaag voor mij sloeg er een groep tinkers af, en ik later ging daar ook in.
Zit daar een groep oudjes. Zegt er een: Dat witje is vast zijn groep kwijt. Te sloom gelopen?

Ik heb niet gereageerd, want het is geen witte maar een schimmel :Y) . En ik hoor niet met een arabier bij allemaal tinkers :P.

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:48

Meestal komen er kleine kindjes langs als ik ga rijden en dan vragen de ouders of ze het beestje mogen aaien en dan hebben ze het erover hoe mooi hij/zij wel niet is.

Erg leuk :j

marloesXpaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:51

We waren de kar aan het verhuizen want 1 pony is voor altijd kreupel en het was een 2span. Dus wij waren die kar aan het duwen e toe stond er aan het einde van de heuvel een oud opaatje en die zegt: "Is je paard dood ofzo". _O- Natuurlijk ook weer van die wielrenners die denken dat ze leuk zijn "Ga is aan de kant met je hond" en nog 1tje We waren aan het galopperen en mijn peerd begint te bokken hoor je gelijk OOOOOHHH!. Ik heb nog wel meer opmerkingen gehad maar 'k moet nog ff nadenken welke

x_Ladylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:16

Vorige week vrijdag ree ik lekker met het mooie weer buiten.
Kwam er een vrachtwagen aan op een smal paadje en me shet word helemaal gek die ging steigeren (niet mega hoog) &komt er een lesauto langs doet die het raampje open en zegt zo: Wat een leuke pony heb je toch , echt een gaaf beest *D
Maar bijna elke keer als ik buiten rij zeggen al die ouders tegen hun kinderen: Kijk is wat een leuke shetlander! &wat een leuk beesie! :o :D

hanneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 20:51

tijdje terug alweer, maargoed :P
reed toen op een bijna geheel zwarte tinker, met 1 wit sokje.. reed metno geen groepje met verschillende rassen langs restaurand
hoor je zo een penny meisje eerst opschepperig tegen haar vriendinnen praten dat ze wist wat voor ras t was :P
zegt ze :: Hee dat is toch een fries! dat weet ik zeker ! :+
ikke, nee sorry t is een tinker :D zij echt zo van. ooooooh ;( was wel grappig haha :9 :o

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 21:13

-mooie pony
- ( deze vind ik een beetje onzin) je lijkt wel op anky
- als er van die kleine kindjes zijn,,, ow een paard !!!.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 21:21

Tijdje terug liep ik met een hoogbejaarde pony door 't bos.
Standaard: Goh weer eens wat anders dan de hond uitlaten..
Of: Hoe oud is die pony? Goh ze ziet er nog goed uit!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:13

tolte keer met mijn paard over de weg, fietste er een vrouw langs(kwam van achteren) en die vond dat ze niet helemaal goed liep*kreupel* hahaha was dus tolt :P

IneeMinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:29

Maartje1990 schreef:
een keer in 't bos. Een man en een vrouw die ik tegen kwam. Die man begon tegen m'n paard te praten.... ik liep door 't (zachte) zand zegt hij 'goh dat is wel lekker zacht aan je voettekes hé?' (ja hij zei voettekes) en even later kwam ik ze weer tegen en toen zei die iets in de trant van 'zo nu ben je lekker moe, kun je vannacht lekker slapen, hebben ze geen kind aan je!' dat zei hij dus tegen m'n paard :') Moest heel erg m'n best doen om niet in lachen uit te barsten.

Ook heb ik eens een keer de vraag gekregen van een voorbijganger toen ik nog op mijn shetlander reed van 'is dat nu een paard?' ik 'nee' zij 'oh echt? hij is zo dik als een paard' en bedankt :\ achteraf kan ik er wel om lachen hoor :D

Jah, dat hoor je wel vaker. Wij hebben thuis een boerderij en als er een koe aan het kalven is dan stoppen die oudere mensen ook altijd en dan zegge die zo tegen elkaar: Tis toch een sjoen dink he.
En dan praten die ook tegen die kalfjes of tege onze honden. Dan moet ik ook altijd mijn best doen om mijn lach in te houden! :D

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:09

laatst toen ik ging fietsen met mn welshje aan de hand: 'je moet erop zitten, niet ernaast fietsen' :Z

arun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:14

Leukste reactie die eens kreeg was van een kleine jongen die voorbijkwam terwijl we aan het zadelen waar voor een buitenrit. Zei dat jonkie tegen zijn papa " kijk 't paard van Zorro " .

Moet zeggen dat ik en mijn paard vereerd waren van die opmerking wetende dat het een zwarte draver is :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:16

He giddie up go, lekker hoor paard rijden,dus ik zei was het maar zo makkelijk.5 minuten later schrikt hij overal van oppeens, dus ik sprong er maar af.Want het was mijn 2e ritje sinds anderhalf jaar met hem.

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:06

Er was net een hardloopwedstrijd in het bos geweest en er hingen allemaal wapperende roodwitte lintjes. Pony ging dus van ploink-ploink heen en weer over het fietspad en toen kwam er een vrouwtje aan die vroeg of het nog een veuelentje was dat hij zo speels was. :+
Tja, pony is 1.55 en is 10 jaar :=

En natuurlijk ook nog:
"WAUHAAAHAAAAAA": leuke kinderen die je paard willen laten schrikken :+

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:51

met de clubkampioenschappen kwam de voorzitter van de club langs me oprijden en zei: mag ik zeggen dat je een ontzettend imponerend paard hebt? :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:36

laatst....

issie ziek?

(ivm de stippen, hmpf )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:56

ik was zo gaan wandelen, ik had een roze halster aan het paard (van mijn moeder) en iemand zo: amai das precies een meisje da paardje

Jasmijnntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:13

Goedendag Paardenmens !! Dat zeg altijd zo n man waar ik langs rijd :P
Verder gewoon haaii en kinder natuurlijk : MAAAAMMMMAA!! Kijk een paard !!! :o !! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:16

lijkt een jong beestken (nie dus)
mislukte cowboy
moge we die aaien (mama van de kindjes) nee
kijk mama een pony
hallo is dat nou jou paar? nee van men moeder
paardjes en dan een hele stormloop (op een school)
ik ben vorige week nog op de manege geweest, maar ik sta hier achter, oei ja ik dacht al zo een groot paard
en dan vergeet ik nog veel

Rianntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:57

zooooooooooooooooooo, dat is zeker nog een jong paardje, ofniet?

ja, het is waar, zo ziet ze eruit en ze loopt als een gek te springen enzo(hekje eng, paaltje eng, putdeksel eng, keffertje van passant eng(zodat ik half in de sloot belandt...)

maarja, ze is 19!

0ojillo0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:00

Ik was een keer in de bossen aan rijden ik de zomer en had een vliegendeken op!! Zei een kindje tegen haar moeder: Kijk mama dat paard heeft ook een jurkje aan!! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:25

Pennymeisjes:

ZO kijk dat dan.. dikke slofteugel er om heen......

Ik: eh dit is een martingaal hoor :? :+

"kijk *naam dochtertje* wat een mooie fjord!"

Haflinger :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:28

MyHorseGirl schreef:
Meestal: "KIJK EEN PAARD :oo " of "Je mag hier niet rijden, je moet in de berm." :+ of "Kijk eens wat een mooi paard! "

Idd!! en dan roep ik: nee!!! het is een kameel!!