Ja drenter we nemen een lief lp'tje erbij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladyloverrx schreef:hooi,
ik ga met een hele goeie vriendin naar ponyparkcity en dit wordt men 1e x dus ik had een vraagje welke pony's moet je absoluut niet kiezen?
het maakt nii zo heel erg uit als die een beetje bokkerig is want men eigen pony is dat ook een beetje!
en ik rij al zo'n 8 jaar en heb nu 1,5 jaar men eigen pony!
~xxxx~ ladyloverrx
drenterxx schreef:Ik wilde eerste keer spir, had d'r niet (logisch, stond d'r 4 uur)
Toen had ik een hele kleine vervelende en heb ik 100x van pony gewisseld.
De 2e keer hadden meisjes voorgedrongen, dus toen had ik d'r weer niet, maar wel Ajax
En de 3e keer had ik d'r eindelijk
Maar een pony kan idd ook tegenvallen, niet alle pony's passen bij alle mensen.
Iebel is bijv bij Jade heel lief, maar bij m'n vriendin was ie heel iri (oke iebel is wel een extreem voorbeeld)
nathalie2000 schreef:Ik ben er 3 jaar terug geweest. Had eerst ene Paris, die alleen maar bokte en trapte als ik erop wilde stappen. Daarna nog een andere die precies hetzelfde deed. Na de 3e keer teruggaan, kreeg ik Floris. Wel een leuke pony, durfde toen toch nog niet in draf zonder zadel.
Maar nu ben ik 13 jaar en 1.70 meter, en ik wil zo graag terug. Maar ik weet dat ik te oud en te lang ben, en daar baal ik enorm van.. Ook al zie ik nogsteeds kinderen van 1.70 meter daar rijden..
Wou dat ze wat grote pony's hadden, misschien welsh'jes ofzoiets. Zou wel leuk zijn..
Of een ander park met grotere pony's, met hetzelfde idee als PPC!