Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

schleich15

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 15:43

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:46

Ik denk dat het gewoon geen merk is, haha. Waarschijnlijk is het gewoon een merkloze nepperd, maar hij is wel leuk!
Ik heb een repaint gemaakt, het is nu een koffievos. Gemaakt op de fjord merrie van 2014 :)
Afbeelding

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:56

he, woo, dat had ik niet verwacht zo'n uitvoering haha. Dat is in ieder geval geen Schleich, ook geen malvariant. Maar heeft er inderdaad wel heel erg wat van weg! Sommige stukken ook exact t zelfde. Typisch. Mocht je er achter komen welk merk het is, laat maar weten! Ben benieuwd! :j

En die fjorden repaint is wel echt megaaaa gaaf! +:)+

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:43

Aan joyssieee: Prachtig!
Aan Joyce_R: Haha! Hij is wel heel cool. Een supertof friesje.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 07:26

joyssieee: Die Repaint lijkt op mijn verzorgpony qua kleur!

xminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:03

@joysieee wauw! mooie repaint!
@ schleich15 die fries lijkt best wel op de echte schleich friese hengst. volgens mij is het hem gewoon, maar dan gecust. kan dat?

ik heb iets nieuws besteld! de lichtbruine shet met het karretje. hij komt waarschijnlijk vrijdag binnen <3

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 16:32

Bedankt allemaal!
@hierboven, gecustomize modellen verkopen ze niet in de winkel, en anders zou hij niet van het schleich spul zijn, maar dan zouden er stukken van klei zijn :)

liekenola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 16:59

ik wil me niet melden, maar ik zag de foto hierboven en herkende gelijk de fjord merrie van schleich, 2014. zoek maar op op google

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:12

Ik ben net bij de action geweest , ze hebben daar nu mini bolletjes wol in 8 kleuren voor 1,30 !!!! Superblij !!!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:17

liekenola schreef:
ik wil me niet melden, maar ik zag de foto hierboven en herkende gelijk de fjord merrie van schleich, 2014. zoek maar op op google

Ze bedoelen die Fries van een bericht van daarboven waar ze het over hebben welk merk het is. Die ander is een repaint op, inderdaad, de Fjord merrie van Schleich :)

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:02

troytroy schreef:
Ik ben echt super ver met mijn eigen gemaakte stal!!! *\o/* Morgen komen er foto's van! :j *-:) Ik had namelijk ooit gezegd dat ik zo iets ging maken, :+ maar nu ben ik echt al echt behoorlijk ver!
alvast 2 foto's, ik heb nu de muur aan de achterkant ook met ijs stokjes :D heb nog veel meer er bij gemaakt komt morgen! ;) ( niet zo scherp, morgen is ie van goede kwaliteit )

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dezen heb ik als een helen tijd geleden geplaatst, en ik heb nu iets gevonden om de foto's te verkleinen! En ik heb nu echt bijna mijn manege af! Dus ik dacht, dan moet ik na school even nieuwe foto's maken, om te kunnen plaatsen! Dus na school staan de foto's er ;)

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 18:25

troytroy schreef:
troytroy schreef:
Ik ben echt super ver met mijn eigen gemaakte stal!!! *\o/* Morgen komen er foto's van! :j *-:) Ik had namelijk ooit gezegd dat ik zo iets ging maken, :+ maar nu ben ik echt al echt behoorlijk ver!
alvast 2 foto's, ik heb nu de muur aan de achterkant ook met ijs stokjes :D heb nog veel meer er bij gemaakt komt morgen! ;) ( niet zo scherp, morgen is ie van goede kwaliteit )

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dezen heb ik als een helen tijd geleden geplaatst, en ik heb nu iets gevonden om de foto's te verkleinen! En ik heb nu echt bijna mijn manege af! Dus ik dacht, dan moet ik na school even nieuwe foto's maken, om te kunnen plaatsen! Dus na school staan de foto's er ;)

Oke! Leuk! Ik vind het sowizo altijd leuk om foto's te kijken!

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:03

Vandaag binnen gekomen

Afbeelding

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 07:09

liekenola schreef:

Het is ook een Repaint

frederiquegr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:37

een vraag wat gebruiken julie zoal voor julie schleich setjes te maken? en hoe plakken julie julie stukken van je zadel aan een want bij mij gaat het telkens los :(

frederiquegr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:47

hallo
ik heb namelijk een paar oudere paardjes van voor het jaar 2000maar hoe weet ik of ze zeldzaam zijn ?
en nog een vraagje ik weet wel dat de fjord zeldzaam is (niet die van de nieuwe collectie) maar de oude hoeveel is da vraagprijs gemiddeld van zo een fjord ?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:29

Bij de fjorden is die oude met aalstreep het zeldzaamst, daar vragen ze op marktplaats bijvoorbeeld ook meer voor dan voor die zonder aalstreep. De meest voorkomende vraagprijzen van de fjorden zijn:
Met aalstreep: €15,- tot €22,50.
Zonder aalstreep: €7,50 tot €15,-
De prijzen hangen echt af van de staat, de laagste prijzen zijn dan ook voor een (erg) beschadigt paardje en de hogere voor een in goede staat. Het hangt ook af van de kennis van waarde van de verkoper, de een weet niet veel van schleich en zal hem (meestal op een rommelmarkt o.i.d) weg doen voor €0,50, terwijl ander die zonder aalstreep proberen te verkopen voor €25,- ;)

Verder als je wilt weten of een paardje zeldzaam is, kun je ook even hier een foto plaatsen, dan kunnen de echte schleich-kenners je vaak wel vertellen of deze zeldzaam is of niet :)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:55

De prijzen zoals Karla ze hier boven op noemt kloppen heel aardig :j
Al is het zo nu en dan moeilijk om van marktplaats af te leiden wat de gemiddelde vraagprijs is. Daarom adviseer ik mensen vaak om via Ebay te zoeken op Schleich + catalogusnummer. Hier zie je dan de wereldwijde te koop modellen en een prijs, waar je een gemiddelde van uit op kan maken. De prijs die op Ebay gevraagd wordt is namelijk vaak ook de waarde. Al zitten er natuurlijk, net als op marktplaats, uitschieters tussen. Maar gemiddelde kan je heel goed daar opzoeken!

En inderdaad! Met een foto plaatsen helpen we je ook net zo graag! :D

frederiquegr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:01

oke dankje ik heb namelijk die met de aalstreep bokt.nl doet een beetje moeilijk voor de foto's hierop te zetten dat ik julie kan tonen over welke paardjes het juist gaan maar zodra het lukt zullen julie ze zien :)

frederiquegr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:09

het wil niet werken

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:10

Ik heb je een PB gestuurd, frederiquegr :D.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:11

Gaat het om dit model? Afbeelding
Want dan hebben we de juiste voor!
Heeft catalogusnummer 13250.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:51

is de grazende merrie eigenlijk zeldzaam?
weet iemand dat?
:Afbeelding

Edit

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:17

love_horse1 schreef:
is de grazende merrie eigenlijk zeldzaam?
weet iemand dat?
:[ Afbeelding ]

Edit

Die is al een poosje uit de collectie.
Valt volgens mij onder categorie €7,50 tot €15,- afhankelijk van de staat waarin het model verkeerd.

frederiquegr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:48

ja het gaat over die fjord ik ga een filmpje zetten oo youtube en hier de link zetten dat julie kunnen zien over welke paardjes het gaan :)