Zo herleven de tijden van het voormalige Ponypark Slagharen. De pony's lopen nu echter niet meer door het hele park, maar door een afgebakend gebied, de Slagharen Ranch. Daar staan ook de speciale vakantiehuisjes Buffalo Ranch House. Cowboy Buffalo Joe houdt er toezicht op dat de pony’s goed verzorgd worden door de kinderen.
Het lijkt er wel op dat er weer pony's komen, ja. Maar ik lees verder nergens hoeveel en waarvandaan en tot hoeveel kg/lengte/leeftijd? Ik vind het allemaal ook erg raar, maar ja t staat wel zo op de site dat het eigenlijk geen grap kan zijn...:-\
als je buiten de vakantie gaat, bijv. in september, moet je dan ook echt om 6 uur ofzo in de rij staan voor een grote op vrijdag ?? of valt het dan mee met de 'lovers' ? en klopt het dat je met een extra ponykaart eerder je pony krijgt?
WithinYuuri
Geplaatst: 13-03-14 21:00
drenterxx schreef:
30 kg, kreeg ik op privechat
Dat worden wel heel kleine Shetten dan...
Soofjesuper
Geplaatst: 13-03-14 21:00
In een weekendje buiten de vakantie zijn er niet zo veel lovers als je er om 12 uur bent heb je sowieso een leuke pony en op de zaterdag daarna staan zelfs nog leuke ponies vrij
Wonderstruck
Geplaatst: 13-03-14 21:07
naarppc schreef:
drenterxx schreef:
30 kg, kreeg ik op privechat
Dat worden wel heel kleine Shetten dan...
Vind het een goed gewicht voor een shetlander hoor. Weet je ook zeker dat kinderen niet te groot zijn.
Ja, maar een grote Shet kan op zich ook wel 40 kg dragen. Ligt natuurlijk ook aan combinatie lengte en zo, maar toch.
ponylover_13
Geplaatst: 13-03-14 21:22
Soofjesuper schreef:
In een weekendje buiten de vakantie zijn er niet zo veel lovers als je er om 12 uur bent heb je sowieso een leuke pony en op de zaterdag daarna staan zelfs nog leuke ponies vrij