Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:42

dieseliris schreef:
love_horse1 schreef:
Ik heb een vraagje
is 4,00 duur voor 1 bellvile poppetje ?

nee das best goedkoop

Oke , bedankt! :)

amy495

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:54

Ik ga waarschijnlijk zaterdag naar duitsland, weet iemand welke winkels er allemaal schleich verkopen? Ik ben nu net zoals veel anderen vrij en heb weer geknutseld! Zal straks een foto maken.

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 18:26

@amy495, ik weet dat de Mullers in Duitsland schleich verkopen, daar heb je als je geluk hebt ook de special editions. Maar denk dat die al zijn uitverkocht. En verder is het in de meeste speelgoedwinkels wel te koop.

Ik heb vandaag een rijsetje gemaakt vandaag. Het is wel een beetje te groot voor dit model maar dat maakt niet uit. Ben er best wel trots op.
Afbeelding
Afbeelding

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:48

Joysieee schreef:
@amy495, ik weet dat de Mullers in Duitsland schleich verkopen, daar heb je als je geluk hebt ook de special editions. Maar denk dat die al zijn uitverkocht. En verder is het in de meeste speelgoedwinkels wel te koop.

Ik heb vandaag een rijsetje gemaakt vandaag. Het is wel een beetje te groot voor dit model maar dat maakt niet uit. Ben er best wel trots op.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

leuk gemaakt!

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:36

Jeeej, ik heb mijn eerste mentuig gemaakt! Ik ben er heel trots op en ik weet dat je de lijmresten ziet. Weer vanaf instagram dus ik hoop dat hij het doet!

http://instagram.com/p/on9nkXypiZ/

Ik hoop het!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 21:38

Mooi tuig zeg! :D

Binkie_Eline

Rooz11 schreef:
Jeeej, ik heb mijn eerste mentuig gemaakt! Ik ben er heel trots op en ik weet dat je de lijmresten ziet. Weer vanaf instagram dus ik hoop dat hij het doet!

http://instagram.com/p/on9nkXypiZ/

Ik hoop het!

Heel erg mooi!

loveottje

ja hij doet het en ik volg jou al lang :') en mooi !

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:52

Joysieee schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

ik ben ook naar mullers geweest gister, de speciale paarden waren inderdaat al weg!

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:16

Ik ben een lang wiekend naar Duitsland geweest en natuurlijk Schleich gehaald.

Afbeelding

een paard dat ik nog niet had! helemaal nieuw en al een tijdje uit de collectie! volgens mij is het de lippizaner? (Gekocht voor 6,50 goede deal toch?)

Afbeelding

nog een erg oud paard dat ik nog niet had! (gekocht voor 6,50 goede deal toch?)

Afbeelding

dan het laatste paardje, de quater hengst (denk ik) deze hem ik gekocht voor 3,99

Afbeelding

dan toch wel mijn prachtstuk! de special edition auto met trailer! deze is helemaal rood en ik vind hem erg mooi!! hij is niet in Nederland te koop geweest en daarom ben ik er ook zo blij mee! het was de allerlaatste die ze hadden. (in een klein speelgoed winkeltje gekocht van een oude vrouw!) voor maar 20 euro!

ik ben echt super blij met mijn dingen!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:01

Leuk!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:32

Leuk! Echt mooie trailer!

Die Lippizanerhengst (tweede foto) is niet heel oud hoor, die is denk ik hoogstens 2-3 jaar uit de collectie :)

Even opgezocht: Lippizanerruin, uit 2005, 2012 uit de collectie, 6,50 is een mooie prijs :)

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:38

Die 2e is de laatste in de winkel waar ik altijd kijk. Ik wil hem wel graag, maar hij zit helemaal onder de krassen. Nu heb ik de Lippizaner merrie en veulen en ik ga ze in het echt zien!

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:44

lovecamantha schreef:
Ik ben een lang wiekend naar Duitsland geweest en natuurlijk Schleich gehaald.

[ Afbeelding ]

een paard dat ik nog niet had! helemaal nieuw en al een tijdje uit de collectie! volgens mij is het de lippizaner? (Gekocht voor 6,50 goede deal toch?)

[ Afbeelding ]

nog een erg oud paard dat ik nog niet had! (gekocht voor 6,50 goede deal toch?)

[ Afbeelding ]

dan het laatste paardje, de quater hengst (denk ik) deze hem ik gekocht voor 3,99

[ Afbeelding ]

dan toch wel mijn prachtstuk! de special edition auto met trailer! deze is helemaal rood en ik vind hem erg mooi!! hij is niet in Nederland te koop geweest en daarom ben ik er ook zo blij mee! het was de allerlaatste die ze hadden. (in een klein speelgoed winkeltje gekocht van een oude vrouw!) voor maar 20 euro!

ik ben echt super blij met mijn dingen!

Gaaf! En de Quarter hengst voor 4,99, goedkoop!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 07:44

Ik had hem voor 5,50

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 17:56

Zo die quarter heeft een heel ander kleurtje dan die van mij! :=
Ik zag bij de primera bij mij in Bolsward een soort van nep schleich friese hengst, heel raar. Gewoon de friese hengst van schleich, hetzelfde materiaal waar heb mee word gemaakt en soort van dezelfde houding. Heel raar. Hij was wat groter, stond hoger op de benen (langere benen) had wat rare hoefen maar zag er speciaal uit, heel internet afgespeurd om erachter te komen waar het van was, maar geen succes want het merk staat ook niet op het paardje zelf. Hij is maar 6.86 :$ Zal ik hem kopen of niet? Hij is ongeveer even groot als de shire merrie maar hij is zo speciaalll!

En niemand heeft hem!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 18:47

Ik zou het doen! Alleen als ik het was, dan had ik nog maar 31 cent...

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:30

Waarom gebruiken er eigenlijk zoveel mensen belville poppetjes? Ik vind dat echt uit verhouding en niet staan bij schleich paarden :o

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:32

ik gebruik gewoon playmobil poppetjes, en playmobil stallen enzo...want dat spaarde ik vroeger :P

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:38

LisanneElena schreef:
ik gebruik gewoon playmobil poppetjes, en playmobil stallen enzo...want dat spaarde ik vroeger :P

Ik gebruik de stallen, de bak, de hekjes. Maar niet de poppetjes..

Elysah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:47

Zou ik mij hier mogen melden? Ik lees al een tijdje mee en jullie zullen ook vast niet veel van mij horen, maar toch :+
Ik ben Elysah en spaar nu ongeveer schleichpaardjes voor 2 jaar. Ik heb nu ongeveer 80(?) paardjes, 2 honden, konijnen, wat mensjes en een paar geitjes. Ook doe ik aan tuig maken en repainten. Ben net begonnen met soort van arabisch showtuig, alleen dan anders ;) . Wat repainten betreft heb ik nog maar een stuk of 3 paardjes geschilderd en ben daarna met pastel begonnen, waarmee ik nu 1 paardje gemaakt heb.
Heb ik me nu goed genoeg voorgesteld :o ?

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:47

ik gebruik veel van playmobile maar alleen de poppetjes van schleich zelf de rest vind ik raar :')

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:58

schleich15 schreef:
Zo die quarter heeft een heel ander kleurtje dan die van mij! :=
Ik zag bij de primera bij mij in Bolsward een soort van nep schleich friese hengst, heel raar. Gewoon de friese hengst van schleich, hetzelfde materiaal waar heb mee word gemaakt en soort van dezelfde houding. Heel raar. Hij was wat groter, stond hoger op de benen (langere benen) had wat rare hoefen maar zag er speciaal uit, heel internet afgespeurd om erachter te komen waar het van was, maar geen succes want het merk staat ook niet op het paardje zelf. Hij is maar 6.86 :$ Zal ik hem kopen of niet? Hij is ongeveer even groot als de shire merrie maar hij is zo speciaalll!

En niemand heeft hem!

Schleich heeft wel eens vaker diverse mallen waarin de modellen worden gemaakt. De ene is wat groter dan de andere. Soms is de neus net ronder van de ene, en de andere wat spitser. Vaak ook een landsverschil. Komt vooral bij oude modellen veel voor. Wij hebben ook een giraf, zelfde model, maar totaal anders.
Maar als je het zo met het oog van ver af ziet ben ik wel heel benieuwd wat het is geweest! Heb je er een foto van toevallig?

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 06:50

@joyce: hij is even groot als de shire merrie 2013. Geen foto. Ik vind hem niet zo mooi maar omdat gewoon niemand hem heeft en hij daar vet lonely staat vind ik hem toch wel wat hebben. Hij is iets te groot in verhouding met Schleich maar als ik hem koop dan is hetwel leuk om die van papo erbij te kopen want dam heb ik 6 friezen (zonder veulens).

Zelf heb ik ook niet zoveel geld meer (heb net weer 5 eurootjes van o zo liefe opa gekregen).

Dit friesje heeft dezeldde 2 plukken krulmanen aan de rechterkant van de hals en dezelfde krulbos aan de linkerhalskant. Hij is wat fraaier, langere benen, staart is ook exact hetzelfde maar die staat wat meer naar de kont toegebogen.

Ik ben hopeloos, ik weer echt niet wat ik nou zal doen. Tips zijn heel erg welkom. Misschien dat we met zijn allen eraxhter kunnen komen. De merken die het sowieso NIET zijn: Bullyland. Schleich. Safari. Papo. CollectA.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 07:13

Ik zou het niet weten...