dieseliris schreef:love_horse1 schreef:Ik heb een vraagje
is 4,00 duur voor 1 bellvile poppetje ?
nee das best goedkoop
Oke , bedankt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joysieee schreef:@amy495, ik weet dat de Mullers in Duitsland schleich verkopen, daar heb je als je geluk hebt ook de special editions. Maar denk dat die al zijn uitverkocht. En verder is het in de meeste speelgoedwinkels wel te koop.
Ik heb vandaag een rijsetje gemaakt vandaag. Het is wel een beetje te groot voor dit model maar dat maakt niet uit. Ben er best wel trots op.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Rooz11 schreef:Jeeej, ik heb mijn eerste mentuig gemaakt! Ik ben er heel trots op en ik weet dat je de lijmresten ziet. Weer vanaf instagram dus ik hoop dat hij het doet!
http://instagram.com/p/on9nkXypiZ/
Ik hoop het!
Joysieee schreef:@amy495, ik weet dat de Mullers in Duitsland schleich verkopen, daar heb je als je geluk hebt ook de special editions. Maar denk dat die al zijn uitverkocht. En verder is het in de meeste speelgoedwinkels wel te koop.
Ik heb vandaag een rijsetje gemaakt vandaag. Het is wel een beetje te groot voor dit model maar dat maakt niet uit. Ben er best wel trots op.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lovecamantha schreef:Ik ben een lang wiekend naar Duitsland geweest en natuurlijk Schleich gehaald.
[ Afbeelding ]
een paard dat ik nog niet had! helemaal nieuw en al een tijdje uit de collectie! volgens mij is het de lippizaner? (Gekocht voor 6,50 goede deal toch?)
[ Afbeelding ]
nog een erg oud paard dat ik nog niet had! (gekocht voor 6,50 goede deal toch?)
[ Afbeelding ]
dan het laatste paardje, de quater hengst (denk ik) deze hem ik gekocht voor 3,99
[ Afbeelding ]
dan toch wel mijn prachtstuk! de special edition auto met trailer! deze is helemaal rood en ik vind hem erg mooi!! hij is niet in Nederland te koop geweest en daarom ben ik er ook zo blij mee! het was de allerlaatste die ze hadden. (in een klein speelgoed winkeltje gekocht van een oude vrouw!) voor maar 20 euro!
ik ben echt super blij met mijn dingen!
schleich15 schreef:Zo die quarter heeft een heel ander kleurtje dan die van mij!![]()
Ik zag bij de primera bij mij in Bolsward een soort van nep schleich friese hengst, heel raar. Gewoon de friese hengst van schleich, hetzelfde materiaal waar heb mee word gemaakt en soort van dezelfde houding. Heel raar. Hij was wat groter, stond hoger op de benen (langere benen) had wat rare hoefen maar zag er speciaal uit, heel internet afgespeurd om erachter te komen waar het van was, maar geen succes want het merk staat ook niet op het paardje zelf. Hij is maar 6.86Zal ik hem kopen of niet? Hij is ongeveer even groot als de shire merrie maar hij is zo speciaalll!
En niemand heeft hem!