Je post hier trouwens keer op keer foto's, maar je wilt geen kritiek... Plaats dan geen foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Femkeeex schreef:Ik ben ongeveer 1,75 , wel iets zwaarder dan jou , maar ik stap niet op een warmbloed van 1,60 m. Laat staan een pony van 1,46. Maar ik vind jou niet storend. Ik zou hier echt op eigen gevoel afgaan. Wanneer je merkt dat je pony uit balans raakt ( en ja dat merk je echt ! ) of moeilijk loopt , slentert zou ik er niet meer opstappen.
MarlindeRooz schreef:_Femkeeex schreef:Ik ben ongeveer 1,75 , wel iets zwaarder dan jou , maar ik stap niet op een warmbloed van 1,60 m. Laat staan een pony van 1,46. Maar ik vind jou niet storend. Ik zou hier echt op eigen gevoel afgaan. Wanneer je merkt dat je pony uit balans raakt ( en ja dat merk je echt ! ) of moeilijk loopt , slentert zou ik er niet meer opstappen.![]()
Ik ben 1.80 of zelfs iets langer en ik ben zeker niet heel licht en ik ga gerust nog op een kleine haflinger zitten hoor. Ik zal de foto eens zoeken.
_Femkeeex schreef:Een haflinger is natuurlijk niet hetzelfde als bijvoorbeeld een arabier. Maar ik rijd op dit moment een kruising arabier ( denk ik ) van ongeveer 1,63 en ik voel me er gewoon niet fijn bij. Misschien overdreven, maar voor mij geld de regel : Paardrijden is iets waar ook het dier ´plezier´ van moet hebben , dus probeer ik het zo aangenaam mogelijk voor het paard te maken.
Ik spreek voor mezelf, dus iedereen moet zelf weten wat ie wel of niet doet.
saddledancer schreef:Ik vind fading helemaal niet te groot. Ik vind dat hier vaak erg overdreven word gedaan, als het aan di topic zou liggen zou bijna iedereen dalijk op flink brede, grote paarden kunnen rijden