Ah wat voor kleur? Leuk leuk, Ik ga in ppc wss nog een halster kopen Heb al 10 ppc halsters..
Mdominique
Geplaatst: 12-03-14 17:59
Ik wil ook een touwhalster voor ppc(ook voor mn bijrijdshet)maar ik las dat sommige zeiden dat dat niet mag in ppc maar andere zeiden dat ze er niks van zeggen? Ik ga dan een hele set kopen (zonder neckrope dan )
Dat zijn al mijn halsters voor ponyparkcity ik moet alleen de touwhalsters nog op maat maken en bij alles zit ook een bijpassend halster en ik ben er achter dat de kleinste instelbare maat van een pony halster even groot is als de grootste maat bij een Shetlanders halster
Je kan gewoon met touwhalsters rijden en lopen in ponyparkcity veel kinderen hebben het. ik bestel mijn touw halsters op www.equiwishes.nl maar je moet je pony er niet mee vast binden want als ze dan schrikken en het los willen trekken, trekken ze het steeds strakker
Die met diamandjes die heeft m'n vrienden O,o die is zoooo mooi. Maar 25 euro en dan ook nog een touwtje Ze hebben ook een neon geel halster die is ook kei gaaf, maar ook 25 euro..
Die wilde ik ook maar toen ik geld had was ie niet in maat shet maar denken jullie dat mist of bella of misty een halster in maat pony passen? Mijn bijrijd/versorgshet past hem wel nieteens op het kleinste gaatje dus hij is niet heel groot een klein ponyhalster is het.
Ik word gedropt in ppc, dan gaat m'n ma naar de sauna en blijf ik in ppc. In de avond word ik weer opgehaald Iemand in de zomer in ppc dat we een dagje samen kunnen rijden?
maar welke hebben ze allemaal? en waar koop je die dan? ik had ze niet gezien namelijk.
Anoniem
Geplaatst: 12-03-14 19:57
drenterxx schreef:
Ik word gedropt in ppc, dan gaat m'n ma naar de sauna en blijf ik in ppc. In de avond word ik weer opgehaald Iemand in de zomer in ppc dat we een dagje samen kunnen rijden?
Ik ga in de zomervakantie midweekje weet nog niet wnr...
drenterxx
Geplaatst: 12-03-14 19:58
liliekska schreef:
maar welke hebben ze allemaal? en waar koop je die dan? ik had ze niet gezien namelijk.
In t winkeltje
xLHHx
Geplaatst: 12-03-14 19:58
Mensen blijf onntopic!! , anders wordt dit topic binnenkort gesloten