Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:49

Wat leuk dat er ook een topic is voor paardeninstagrams. Ik zat al in het andere instagram topic maar het lijkt me leuk om hier ook aan te sluiten. Mijn instagram staat in mijn onderschrift *\o/*

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:56

DewiFoto schreef:
Wat leuk dat er ook een topic is voor paardeninstagrams. Ik zat al in het andere instagram topic maar het lijkt me leuk om hier ook aan te sluiten. Mijn instagram staat in mijn onderschrift *\o/*

Ik volg!

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:56

Turbodi: super leuk! En haha ja dat wil ik wel geloven het is er bijna een fulltime baan naast.

Binkie Eline: Dat is toch ook helemaal prima als je het maar leuk vind.

Elin: wat heb jij ook een super leuk account. Ik vind het echt knap hoe je dat met die hoogtepunten hebt gedaan ziet er heel leuk uit! Ik ben daar ook nog een beetje mee aan het stoeien.

Dewifoto: wauw wat heb jij een mooi groot account! Daar gaan ook wel heel wat uren in zitten of niet?

DewiFoto

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:10

Ja er zit behoorlijk wat tijd in. Normaal geeft dat niet, dan ben ik veel op wedstrijd en heb ik veel leuke content om te delen. Nu we veel thuis zijn is het wat lastiger. Ook voor mijn Youtube. Maar nu hebben we wat extra tijd om leuke plannen uit te werken.

Ik vind die win-acties altijd wel interessant maar twijfel of dat werkt (voor mijn account). Verdwijnen achteraf niet al die volgers weer?

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:36

DewiFoto schreef:
Ja er zit behoorlijk wat tijd in. Normaal geeft dat niet, dan ben ik veel op wedstrijd en heb ik veel leuke content om te delen. Nu we veel thuis zijn is het wat lastiger. Ook voor mijn Youtube. Maar nu hebben we wat extra tijd om leuke plannen uit te werken.

Ik vind die win-acties altijd wel interessant maar twijfel of dat werkt (voor mijn account). Verdwijnen achteraf niet al die volgers weer?

Daar kom ik binnen nu en een week achter denk ik :') verkijk je niet op t werk, zo’n groot account heb ik niet en ook niet super veel deelnemers maar t kost elke dag wel even wat om de deelnemers etc op een lijst te zetten en bij te houden of ze alle stappen volgen etc. Veel mensen die niet gaan volgen enzo

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:59

TurboDi schreef:
DewiFoto schreef:

Daar kom ik binnen nu en een week achter denk ik :') verkijk je niet op t werk, zo’n groot account heb ik niet en ook niet super veel deelnemers maar t kost elke dag wel even wat om de deelnemers etc op een lijst te zetten en bij te houden of ze alle stappen volgen etc. Veel mensen die niet gaan volgen enzo

Ik ga ook beginnen met winacties. Moet eerlijk bekennen dat ik steeds fanatieker wordt en ook oprecht teleurgesteld ben als er volgers verdwijnen :=
We hebben nog niet heel veel spannende content. Ik kan nog niet rijden of niks. Alleen longeren, blogs schrijven en in de wei :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:10

Hier gaat het qua volgers best redelijk! :j

Elin, ik vind jouw paard heel gaaf! Maar de reden dat mensen wellicht ontvolgen, is denk ik omdat je account steeds 'commerciëler' wordt. Mensen volgen vaak omdat ze het paard leuk vinden en niet zozeer vanwege het bedrijfsaspect wat erachter zit.

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:49

Elin_"
[quote="TurboDi schreef:
DewiFoto schreef:

Ik ga ook beginnen met winacties. Moet eerlijk bekennen dat ik steeds fanatieker wordt en ook oprecht teleurgesteld ben als er volgers verdwijnen :=
We hebben nog niet heel veel spannende content. Ik kan nog niet rijden of niks. Alleen longeren, blogs schrijven en in de wei :+[/quote]
Maar je paard is wel echt super knap!!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:10

Hier lopen de volgers ook niet heel hard, maar ik heb ook niet super veel om te posten de laatste tijd. Heel druk met school, stage, werk, daardoor echt minder tijd om wat leuks te maken en minder motivatie.

Hopelijk kunnen we snel weer op wedstrijd en is mijn 4 jarige er tegen die tijd klaar voor, wedstrijdposts lopen altijd beter.

En onthoud: posten moet niet als een plicht voelen! :j

Ik zal zo even jullie accounts langsgaan!

Mijn account is @jumpersbyelysa

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:26

Ghostattack schreef:
Hier gaat het qua volgers best redelijk! :j

Elin, ik vind jouw paard heel gaaf! Maar de reden dat mensen wellicht ontvolgen, is denk ik omdat je account steeds 'commerciëler' wordt. Mensen volgen vaak omdat ze het paard leuk vinden en niet zozeer vanwege het bedrijfsaspect wat erachter zit.

Hoe bedoel je? Ik schrijf een blog voor mezelf en niet perse iets bedrijfstechnisch :o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:42

Haha ja ik snap dat het een blog is, maar het komt op instagram wel 'commercieel' over vind ik :P Ik kan me wel voorstellen dat dat voor mensen een reden kan zijn om te ontvolgen. Anderzijds kan dat ook weer een reden zijn dat mensen je juist gaan volgen.

En bij groei hoort het ook dat het even minder gaat natuurlijk :)) Denk dat jij wel potentie hebt om groter te groeien, je foto's zijn van goede kwaliteit en je hebt een bijzonder paard. Dat ziet men graag (en daarom volg ik je ook <3 )

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:26

Ghostattack schreef:
Haha ja ik snap dat het een blog is, maar het komt op instagram wel 'commercieel' over vind ik :P Ik kan me wel voorstellen dat dat voor mensen een reden kan zijn om te ontvolgen. Anderzijds kan dat ook weer een reden zijn dat mensen je juist gaan volgen.

En bij groei hoort het ook dat het even minder gaat natuurlijk :)) Denk dat jij wel potentie hebt om groter te groeien, je foto's zijn van goede kwaliteit en je hebt een bijzonder paard. Dat ziet men graag (en daarom volg ik je ook <3 )

Oh zo. Ja dan snap ik wel wat je bedoeld. Thanks voor je feedback! We maken nu ook erg weinig mee. Alsof je de Telegraaf bent en elke dag zegt: we hebben weinig meegemaakt, maar toch een nieuwsbericht over. Niks :+
Bedankt voor je compliment. Ik hoop zodra mijn zadel er is zowel op Instagram als in real LIFE vooruitgang te boeken. Tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook weer spring lessen :+

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:06

Hi allemaal *\o/*

Als jullie het leuk vinden om te volgen, heb ik een instagram voor mijn tinker en mijn 30 jarige fjord *\o/*
@tinker-binky

Ik volg jullie natuurlijk met paardenaccounts ook terug :)

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:51

Ja bijzondere paarden, leuke kleurtjes doen het altijd wel goed idd. Post die richting een blog/ vlog of iets anders gaan die lopen bij vele minder goed merk ik idd ook. Mensen zitten op insta en willen dan liever niet doorgestuurd te worden naar een andere site. Al verschilt dat natuurlijk wel per volger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:53

TurboDi schreef:
DewiFoto schreef:

Je kan eventueel ook iedereen op de lijst zetten die meedoet en pas bij de winnaar(s) controleren of de stappen gevolgd zijn. Kost stukken minder moeite. Eigen verantwoordelijkheid van deelnemers of ze alle stappen volgen.

Meelezer breekt even in. :+

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:59

Dewifoto: Gaaf dat je ook veel met YouTube doet!

Turbodi: jaa wel veel werk zo'n winactie, maar volgens mij hou je er wel redelijk wat volgers aan over, of niet?

Change3X: jaa dat merk ik ook wedstrijd posts lopen stukken beter.

Cheybinky: super leuk ik volg je al!

Wilmatj: jaa ik heb ook wel een paard met een bijzonder kleurtje, maar ik merk dat we nog wel wat moeten werken aan meer bekendheid.

Mpr4: goede tip!

Eventjes wat anders. Ik merk dat veel accounts hun hashtags niet meteen in hun bericht zetten maar in een reactie na de post. Werkt dit beter? Ben je dan ook beter te vinden?

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:21

_Lobke_ schreef:
Dewifoto: Gaaf dat je ook veel met YouTube doet!

Turbodi: jaa wel veel werk zo'n winactie, maar volgens mij hou je er wel redelijk wat volgers aan over, of niet?

Change3X: jaa dat merk ik ook wedstrijd posts lopen stukken beter.

Cheybinky: super leuk ik volg je al!

Wilmatj: jaa ik heb ook wel een paard met een bijzonder kleurtje, maar ik merk dat we nog wel wat moeten werken aan meer bekendheid.

Mpr4: goede tip!

Eventjes wat anders. Ik merk dat veel accounts hun hashtags niet meteen in hun bericht zetten maar in een reactie na de post. Werkt dit beter? Ben je dan ook beter te vinden?

Jaa redelijk wat al ontvolgt een deel wel weer...

e06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:24

leuk ik volg ik heet life_of_ponys

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:43

Oh wat zonde zeg ik begrijp daar niets van waarom zou je in hemelsnaam iemand expres ontvolgen. Ook wanneer je meedoet aan een winactie kijk je toch ook of het account je aanstaat en anders gewoon niet meedoen

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 21:35

_Lobke_ schreef:
Oh wat zonde zeg ik begrijp daar niets van waarom zou je in hemelsnaam iemand expres ontvolgen. Ook wanneer je meedoet aan een winactie kijk je toch ook of het account je aanstaat en anders gewoon niet meedoen

Dat lijkt mij ook :') maar wij trokken erg veel jongere “Penny meisjes” viel ons op. Dus dat zal er wel wat mee te maken hebben :Y) volgende x even iets anders doen als give away waarbij we ook de ouderen hebben zegmaar

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 21:36

e06 schreef:
leuk ik volg ik heet life_of_ponys

Gevolgd !!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:55

Hee, wat leuk dat er ook een topic is voor paardenaccounts! En ik zie dat ik een aantal van jullie al volg vanwege het andere topic hier op bokt of jullie ergens anders ben tegengekomen. Ik wil me hier ook melden. Mijn prive-account is een paardenaccount geworden omdat dat nu eenmaal hetgene is dat ik het liefste doe :o
Mijn account is Maud_Vleeming. Ik heb niet heel veel volgers, maar doe ook nooit mee aan acties om volgers te lokken, heb daar stiekem een hekel aan. Ik wil eigenlijk volgers die het ook leuk vinden om onze paarden te zien. En dat is ook gelijk waarom ik andere volg, ik volg andere omdat ik het mooie accounts vind of omdat ik mensen persoonlijk ken.
Lijkt me leuk om hier een beetje mee te kletsen en ook rond te kijken hoe jullie accounts eruit zien en wat jullie allemaal doen.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 20:50

welshfan97 schreef:
Hee, wat leuk dat er ook een topic is voor paardenaccounts! En ik zie dat ik een aantal van jullie al volg vanwege het andere topic hier op bokt of jullie ergens anders ben tegengekomen. Ik wil me hier ook melden. Mijn prive-account is een paardenaccount geworden omdat dat nu eenmaal hetgene is dat ik het liefste doe :o
Mijn account is Maud_Vleeming. Ik heb niet heel veel volgers, maar doe ook nooit mee aan acties om volgers te lokken, heb daar stiekem een hekel aan. Ik wil eigenlijk volgers die het ook leuk vinden om onze paarden te zien. En dat is ook gelijk waarom ik andere volg, ik volg andere omdat ik het mooie accounts vind of omdat ik mensen persoonlijk ken.
Lijkt me leuk om hier een beetje mee te kletsen en ook rond te kijken hoe jullie accounts eruit zien en wat jullie allemaal doen.

Leuk account heb je! Ik heb je ook gevolgd :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:58

Lobke, haha nu weet ik wie je bent. Zag je reactie op Instagram, jij hebt ook een leuk paard zeg. En gaat dat je met hem al Z dressuur rijdt, zie je toch niet zo vaak op dat niveau.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 00:04

wilmatj schreef:
Ja bijzondere paarden, leuke kleurtjes doen het altijd wel goed idd. Post die richting een blog/ vlog of iets anders gaan die lopen bij vele minder goed merk ik idd ook. Mensen zitten op insta en willen dan liever niet doorgestuurd te worden naar een andere site. Al verschilt dat natuurlijk wel per volger.

Ja ik vind het op zich wel jammer. De blog is echt juist bedoeld ter informatie op een leuke gemakkelijk lezende manier. Ik kan daarnaast mijn ei erin kwijt. Daarnaast schrijf ik over alles waar toch vaak vragen (die ik bijv. Zelf eerst ook had) over zijn. In de paardenwereld zie je al snel door alle supplementen, meningen en keuzes het bos niet meer. Enig idee waar ik dan goed mijn blog bekend kan maken?
Of misschien heeft niemand er gewoon behoefte aan :+