Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DewiFoto schreef:Ja er zit behoorlijk wat tijd in. Normaal geeft dat niet, dan ben ik veel op wedstrijd en heb ik veel leuke content om te delen. Nu we veel thuis zijn is het wat lastiger. Ook voor mijn Youtube. Maar nu hebben we wat extra tijd om leuke plannen uit te werken.
Ik vind die win-acties altijd wel interessant maar twijfel of dat werkt (voor mijn account). Verdwijnen achteraf niet al die volgers weer?
TurboDi schreef:DewiFoto schreef:Ja er zit behoorlijk wat tijd in. Normaal geeft dat niet, dan ben ik veel op wedstrijd en heb ik veel leuke content om te delen. Nu we veel thuis zijn is het wat lastiger. Ook voor mijn Youtube. Maar nu hebben we wat extra tijd om leuke plannen uit te werken.
Ik vind die win-acties altijd wel interessant maar twijfel of dat werkt (voor mijn account). Verdwijnen achteraf niet al die volgers weer?
Daar kom ik binnen nu en een week achter denk ikverkijk je niet op t werk, zo’n groot account heb ik niet en ook niet super veel deelnemers maar t kost elke dag wel even wat om de deelnemers etc op een lijst te zetten en bij te houden of ze alle stappen volgen etc. Veel mensen die niet gaan volgen enzo
Elin_"
[quote="TurboDi schreef:DewiFoto schreef:Ja er zit behoorlijk wat tijd in. Normaal geeft dat niet, dan ben ik veel op wedstrijd en heb ik veel leuke content om te delen. Nu we veel thuis zijn is het wat lastiger. Ook voor mijn Youtube. Maar nu hebben we wat extra tijd om leuke plannen uit te werken.
Daar kom ik binnen nu en een week achter denk ikverkijk je niet op t werk, zo’n groot account heb ik niet en ook niet super veel deelnemers maar t kost elke dag wel even wat om de deelnemers etc op een lijst te zetten en bij te houden of ze alle stappen volgen etc. Veel mensen die niet gaan volgen enzo
Ghostattack schreef:Hier gaat het qua volgers best redelijk!
Elin, ik vind jouw paard heel gaaf! Maar de reden dat mensen wellicht ontvolgen, is denk ik omdat je account steeds 'commerciëler' wordt. Mensen volgen vaak omdat ze het paard leuk vinden en niet zozeer vanwege het bedrijfsaspect wat erachter zit.
Ghostattack schreef:Haha ja ik snap dat het een blog is, maar het komt op instagram wel 'commercieel' over vind ikIk kan me wel voorstellen dat dat voor mensen een reden kan zijn om te ontvolgen. Anderzijds kan dat ook weer een reden zijn dat mensen je juist gaan volgen.
En bij groei hoort het ook dat het even minder gaat natuurlijkDenk dat jij wel potentie hebt om groter te groeien, je foto's zijn van goede kwaliteit en je hebt een bijzonder paard. Dat ziet men graag (en daarom volg ik je ook
)
TurboDi schreef:DewiFoto schreef:Ja er zit behoorlijk wat tijd in. Normaal geeft dat niet, dan ben ik veel op wedstrijd en heb ik veel leuke content om te delen. Nu we veel thuis zijn is het wat lastiger. Ook voor mijn Youtube. Maar nu hebben we wat extra tijd om leuke plannen uit te werken.
_Lobke_ schreef:Dewifoto: Gaaf dat je ook veel met YouTube doet!
Turbodi: jaa wel veel werk zo'n winactie, maar volgens mij hou je er wel redelijk wat volgers aan over, of niet?
Change3X: jaa dat merk ik ook wedstrijd posts lopen stukken beter.
Cheybinky: super leuk ik volg je al!
Wilmatj: jaa ik heb ook wel een paard met een bijzonder kleurtje, maar ik merk dat we nog wel wat moeten werken aan meer bekendheid.
Mpr4: goede tip!
Eventjes wat anders. Ik merk dat veel accounts hun hashtags niet meteen in hun bericht zetten maar in een reactie na de post. Werkt dit beter? Ben je dan ook beter te vinden?
_Lobke_ schreef:Oh wat zonde zeg ik begrijp daar niets van waarom zou je in hemelsnaam iemand expres ontvolgen. Ook wanneer je meedoet aan een winactie kijk je toch ook of het account je aanstaat en anders gewoon niet meedoen
welshfan97 schreef:Hee, wat leuk dat er ook een topic is voor paardenaccounts! En ik zie dat ik een aantal van jullie al volg vanwege het andere topic hier op bokt of jullie ergens anders ben tegengekomen. Ik wil me hier ook melden. Mijn prive-account is een paardenaccount geworden omdat dat nu eenmaal hetgene is dat ik het liefste doe![]()
Mijn account is Maud_Vleeming. Ik heb niet heel veel volgers, maar doe ook nooit mee aan acties om volgers te lokken, heb daar stiekem een hekel aan. Ik wil eigenlijk volgers die het ook leuk vinden om onze paarden te zien. En dat is ook gelijk waarom ik andere volg, ik volg andere omdat ik het mooie accounts vind of omdat ik mensen persoonlijk ken.
Lijkt me leuk om hier een beetje mee te kletsen en ook rond te kijken hoe jullie accounts eruit zien en wat jullie allemaal doen.
wilmatj schreef:Ja bijzondere paarden, leuke kleurtjes doen het altijd wel goed idd. Post die richting een blog/ vlog of iets anders gaan die lopen bij vele minder goed merk ik idd ook. Mensen zitten op insta en willen dan liever niet doorgestuurd te worden naar een andere site. Al verschilt dat natuurlijk wel per volger.