Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arashah schreef:Heel erg lief van jou! Waar bokt niet goed voor isik wil namelijk een passend oornetje voor shetties maken, of in ieder geval proberen
X_Isje schreef:Heey ik volg dit topic al een tijdje naar heb nooit wat geplaatst of gereageerd.
Mijn vriendin heeft een hoofdstel gemaakt voor haar pony met riemen van de action
het resultaat:
[ [url=m/RxDw0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HivYOu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aAmgI5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dcGMIu.jpg]Afbeelding[/url] ]
PoekieX schreef:Ik doe ook mee! Ik heb een webshop geopend waar ik zelfgemaakte paardenspullen verkoop, accecories. Ik ontwerp dus strikjes en manenclipjes. En binnenkort ook ringetjes voor om de knotjes van je aard(Met dressuur enzo, en je snapt me wel)
Bamii schreef:Mag ik mij hier ook melden?![]()
Vind het altijd leuk om wat inelkaar te knutselen.
Ik heb een paar weken geleden mijn eerste dekje gemaakt, en heb ook een touwhalster gemaakt en een longeerhulp (maar ivm veiligheid toch maar de echte gekocht)
[ [url=m/8tWQeo.jpg]Afbeelding[/url] ]
LisaaSophie schreef:PoekieX schreef:Ik doe ook mee! Ik heb een webshop geopend waar ik zelfgemaakte paardenspullen verkoop, accecories. Ik ontwerp dus strikjes en manenclipjes. En binnenkort ook ringetjes voor om de knotjes van je aard(Met dressuur enzo, en je snapt me wel)
Leuk! Al vind ik de spulletjes eerlijk gezegd niet mooi genoeg om te verkopen