Ik wil graag dit halster wat oppompen met wat roosjes aan de voorkant. Zou dat mooi zijn? Halster is nieuw dus wil het niet "verpesten" en hoe ga ik dit eraan krijgen aangezien ik geen naaiexpert ben, lijm? 1tje heeft zo'n wikkel ding die je erom heen kan draaien alleen dat lijkt me niet mooi, en de andere hebben dat niet dus blijft alsnog een raadsel... Graag tips voor een onervaren Hier gaat het iniedergeval om:
Ik heb van dat gele action touw een touwhalster gemaakt, en van het rode ben ik nu een neusband daarvoor aan het maken.
Vero
Geplaatst: 21-03-15 15:23
Marith10 schreef:
Ik heb van dat gele action touw een touwhalster gemaakt, en van het rode ben ik nu een neusband daarvoor aan het maken.
Dat touw is niet echt geschikt. Wel om te oefenen maar niet om je gebruiken. Het is te dun en het snijd te snel in de huid van de pony.
kaylee
Geplaatst: 21-03-15 15:24
Ga je die ook verkopen? Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaring met dat touw. De binnekant (gekleurd) komt er binnen no time uit. Als ik jou was zou ik die niet verkopen.
deleted_1
Geplaatst: 21-03-15 15:42
kaylee schreef:
Ga je die ook verkopen? Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaring met dat touw. De binnekant (gekleurd) komt er binnen no time uit. Als ik jou was zou ik die niet verkopen.
Ik ben een stille volger haha! Ik heb ook een vraag, maar hoe maak je een touwhalster? En dan niet echt het halster maar ik zag net een foto waarbij de neusriem een soort van groenig draad erom heen had? Hoe maak je dat?
xemmaxx
Geplaatst: 22-03-15 15:23
Hoelang moeten bandages zijn voor ponys als je ze zelf maaktt ?
Laatst bijgewerkt door xemmaxx op 22-03-15 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben een stille volger haha! Ik heb ook een vraag, maar hoe maak je een touwhalster? En dan niet echt het halster maar ik zag net een foto waarbij de neusriem een soort van groenig draad erom heen had? Hoe maak je dat?
Helloo
xemmaxx
Geplaatst: 22-03-15 17:02
wendy_92 schreef:
Dat was voor Emma bedoeld, maar zij heeft haar bericht aangepast.
Ja klopt sorry t lukte niet om bericht aan te passen maar later wel Maar weet iemand hoe lang bandages moeten zijn ? En heeft iemand nog een leuk idee om te maken voor een paard ? Ik rij op een manege en heb geen eigen paard ...