Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maxima100302 schreef:Hoi hoiik stel me even voor :
Ik ben Maxima ( zo heet ik echt) en ik ben 12 jaar. Ik ben van plan schleich te gaan verzamelen en heb even prijzen vergeleken, en bij schellens-speelgoed.nl vond ik de prijzen niet duur en ze hadden ook heeeeel veel dingen
dus waarschijnlijk daar bestellen. Ik heb alleen een vraagje: Alsnog is schleich best wel duur, dus is het het waard om te sparen? Want ik heb nu een paar dingetjes in m'n winkelpanden en zit al op 100 euries haha, eerst was t 300 :0 toen heb ik maar heel veel dingen weg gedaan. Hopelijk weten jullie antwoord op m'n vraag. Groeties sproetjes van maxima
Oo en hier boven staan allemaal oneliners haha
KittyDylan schreef:M'n nieuwe:
[ Afbeelding ]
Ik geef ze allemaal een naam, maar voor deze kan ik niks verzinnen. Ik zal te denken aan Vlinder maar dat klinkt eeen beetje raar vind ik... hebben jullie ideetjes of mag je dat hier niet vragen?
Joyce_R schreef:Vandaag een shopdagje in Duitsland gehad! Een heel aantal Schleich verkooppunten afgegaan en een mooi aantal Schleichjes binnengesleept!
[ Afbeelding ]
-De nog missende 2013 modellen in onze collectie.
-3 van de 4 zebra geschilderde modellen, als 25 jaar jubileum special edition van Schleich
-Speciaal Schleich boek met een exclusief geschilderde tijgerbaby
-2 nieuwe rijsetjes
-3 exclusive packs met dieren
-exclusive pack van jeep met trailer
-kleurvariant van de quarter horse
Dus geslaagde dag!
KittyDylan schreef:Joyce_R schreef:Vandaag een shopdagje in Duitsland gehad! Een heel aantal Schleich verkooppunten afgegaan en een mooi aantal Schleichjes binnengesleept!
[ Afbeelding ]
-De nog missende 2013 modellen in onze collectie.
-3 van de 4 zebra geschilderde modellen, als 25 jaar jubileum special edition van Schleich
-Speciaal Schleich boek met een exclusief geschilderde tijgerbaby
-2 nieuwe rijsetjes
-3 exclusive packs met dieren
-exclusive pack van jeep met trailer
-kleurvariant van de quarter horse
Dus geslaagde dag!
Heb ik gezin op FB. Zijn die 3 met zebraprint (giraffe, varken en kangoeroe) specials?
Joyce_R schreef:KittyDylan schreef:
Heb ik gezin op FB. Zijn die 3 met zebraprint (giraffe, varken en kangoeroe) specials?
Zijn inderdaad specials!
Deze heeft Schleich uitgebracht in 2010 omdat ze toen 25 jaar bestonden. Hebben toen 4 modellen uitgebracht in zebrakleur. Ziet er echt maf uit, maar vind ze stiekem toch wel erg leuk!