er worden toch nog meerdere berichten per dag geplaatst ?
en het word wel weer meer hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
finnens schreef:jwl schreef:dit topic kan zo hilarisch zijn he. zit weer ff terug te lezen.
waarom plaatsen deze en genen fotos waarvan ze al weten dat er kritiek komt en vervolgens gaat het 3 paginas door over of iets wel of niet kan.
sowieso zou ik het van bokt niet altijd aannemen of iets wel of niet klopt want de ijslanders passen allemaal niet en de paarden die als groot en stevig worden gezien past allemaal wel ookal zijn ze 3 en zit er een stevige volwassene op
+1
Ik snap sowiezo niet hoe mensen van een foto kunnen oordelen of het wel of niet past.
Pony kan ook een probleem met zijn rug hebben en dat zie je niet van een foto. Net zo als dat je ziet ook niet hoe oud die is..
En dat soort dingen zijn toch wel belangrijk om te weten voor dat je zegd of iets past of niet.
GevlektBont schreef:joeluna schreef:Hmmm.... redelijk langen benen, maar kan denk ik nog wel.
Een grote zou beter zijn geloof ik
ik rij (voorlopig) nog een groter paardje, en met mijn pony (deze dus) ga ik nu weer opbouwen. blijft wel diervriendelijk en ga sws niet teveel vragen.
Friso_lover schreef:GevlektBont schreef:
ik rij (voorlopig) nog een groter paardje, en met mijn pony (deze dus) ga ik nu weer opbouwen. blijft wel diervriendelijk en ga sws niet teveel vragen.
Jij weegt bijna niks, dus wat dat aan gaat vind ik het makkelijk passen. Je benen zijn idd wat lang maar denk niet dat het paard daar hinder van heeft want je bovenlichaam vind ik weer meevallen.
Daarbij is het geen ielige 3 jarige ofzo...