Ik heb er .. 5Een witte, van Eurostar, Een grijze, van Eurostar met lerenzitvlakEen Blauwe van Pikeur2 blauwe, geen idee welk merk.. met lerenzitvlakEn allemaal met steekzakken
Voor mijn doen teveel Eurostar is mijn favoriet, daar heb ik er nu 3 van. Mijn witte rijbroek is HH. Verder heb ik nog een witte rijbroek die me te klein is geworden. En een rijbroek van global en horka, maar deze heb ik beide bewust in de verkoop..
Ehm 4.. Waarvan er 2 iets te groot zijn en (dus) niet zo lekker zittenen 1 een beetje kapot is maar hij zit zo lekker!!Dus eigenlijk maar 1 goede..
1 witte, 1 roze/grijze geruite , 1 zwart/roze, 1 grijze, 2 donkerblauwe. Wil eigelijk ook nog een bruine... ben gek op setjes...
Even denken..Ik heb er 8 waarvan er 6 gebruikt worden.een witte eurostarEen grijze eurostarBruine eurostarblauw geruitte eurostarzwarte globalgeruitte globalen dan nog 2te kleine:D een lichteblauw en witte volgens mij van eurostar en global ofz.
ik heb er 3een roze een bruine en een licht bruin/donker bruinde roze heb ik niet echt vaak aan vind hem zo roze:P:P whaha
Ik heb er 5 maar als je de witte meerekend heb ik er 7.2 witte 2 zwarte1 lichtbruine1 donkerbruine1 creme met een lederen zit1 zwarte gebruik ik niet omdat die raar zit.
ik heb er 2, want ik had eersteen verzorgpaard en ook 1 keer in week paardrijlesdus had ik vaker mijn broeken aan