Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne_shet schreef:Wil iedereeen met een A pony even zijn naam onder het lijstje zetteN? als ik mee zou MOGEN doen wil ik niet tegen de B-tjes want dan rent mn pony zich kapot!
A ponys:
sanne_shet
Amber_ schreef:Hoezo, jij ging ook hard op zandgat! Veel trainen
Mitxa schreef:Dit klinkt leuk en ik wil een revance tegen AmberIk wil meedoen met mijn Mérensje
Wanneer is er een datum bekend???
MelanieB schreef:Ja, ik wil liever als het kan ook een aparte klasse, want me moeder gaat dan zeuren en dat is toch moeilijk enz,
En ik vind het wel leuker.
Alhoewel ik toch niet van amber kan winnen
Widner schreef:MelanieB schreef:Ja, ik wil liever als het kan ook een aparte klasse, want me moeder gaat dan zeuren en dat is toch moeilijk enz,
En ik vind het wel leuker.
Alhoewel ik toch niet van amber kan winnen
Ach ik dacht dat Ivy snel was maar ik ging tegen Marije racen en ik was gelijk van dat idee af
Marije112 schreef:Ivy is vlug hoor, alleen niet zo vlug als Khadya![]()
Maar dat is niks om je voor te schamen! Ik ken geen een paard/pony dier dat Khadya te snel af is
lovelucky schreef:griebels schreef:Het is ook niet zeker dat ik mee ga doen. Daarbij heeft mijn paard al 5 jaar niet meer gekoerst.
Ik vind het ook leuk om een keer mee te doen, dus waarom zou ik niet mee kunnen doen? Als er genoeg aanmeldingen zijn kunnen ze koudbloeden en warmbloeden ook apart indelen
Ik bedoelde het absoluut niet zo dat je niet mee mag doen! Absoluut nietLijkt mij ook heel leuk om een keer met je eigen paard mee te doen, als deze ook nog eens een keer gekoerst heef!
Britt (mijn pony) heeft ook gekoerst (draverijen) en als je kijkt naar haar afstamming..... dan is dat misschien ook niet honderd procent eerlijk (want zij kan harder galopperen dan draven...)
CindyUniek schreef:griebels schreef:1m48 is een pony maar het ras (arabier) valt onder paarden
er stond niet in je eerste post dat het om een arabier gingdus kon ik niet weten!
maar bij genoeg aanmelding zou waarschijnlijk koudbloeden apart komen, maar dan lijkt het me nog voor andere warmbloeden ook niet leuk als die van jou niet onverdienstelijk heeft gelopen in koersen om het daartegen op te nemen..... aan de andere kant kan jij daar weinig aan doen en als je niks gezegd had wist niemand het waarschijnlijk.....
misschien als er echt veel komen kunnen ze bij de warmbloeden ook nog een indeling maken voor supersnelle?! je weet meestal van je eigen paardje wel of ie echt loeihard gaat of gewoon normaal/gemiddeld.........
ik noem ook maar wat hoor
kimbosman schreef:griebels schreef:Mag een ex-renpaard die op duindigt gekoerst heeft (niet onverdienstelijk) ook mee doen? Zo ja, wil jij (kyrkelover) dan aan margje vragen of het slecht is voor Liekie?
Oh en ik weet nog niet of ik zelf wil rijden dan of niet, maar mag er ook een jockey op mijn paard mee doen?
Lijkt me persoonlijk ook niet echt een uitdaging om te winnen met een goed ex-renpaard tegen allemaal pony's en ruiters zonder enige koerservaring?
En naar mijn idee ook niet zo heel eerlijk ten opzichte van de anderen.
liavdbijl schreef:trustHim schreef:wat wordt eigenlijk verstaan onder koudbloed??
De haflingers, fjorden, tinkers, fell-pony's.
Ik hoop echt dat er een aparte catogorie voor komt. het zijn steviger gebouwde pony's. en denk niet dat die de snelle draver c.q. arabieren er uit kunnen rennen.
Chrissie_ schreef:Ik zou het niet eerlijk vinden als ex renpaarden mee mogen doen aan de race..
Dat is bij de mini trotters ook, daar mogen ook geen pony's aan mee doen die arabisch bloed bevatten..
liavdbijl schreef:zullen we dan ook een overzichtelijk lijstje met koudbloedjes maken?
dus fjorden/haflingers/merens/tinkers/etc.
1.)CindyUniek - Fjord/Uniek - cindy_vandijk@hotmail.com
2.)F3nne - NRPS/ Valesco -Fenne.koppenol@hotmail.com
3.) liavdbijl - Fell Pony- Amy
4.) Mitxa / Lucia - Mérens/Mitxa - luchum@hotmail.com
xMnOn schreef:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_