Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suus1991 schreef:zaira_sak : ik had foto's van jou net toevallig gevonden in een ander topic die jij had geopend, en je kon bijna meelopen met je shet!
ik heb mezelf al weleens afgevraagd of ik te groot ben voor mijn verzorgpony, ik scheel 20 cm en mensen hier uit dit topic waar ik het aan vroeg vonden dat het nog paste, maar jij scheelt gewoon bijna 50 cm met je schet dit is echt té veel!
suus1991 schreef:Je kan verder zat andere dingen met een shet doen, behalve erop rijden en dan zullen ze het rijden echt niet missen. Je rijdt voor het plezier voor jezelf niet voor de pony, als je de pony longeert, in de wei zet of er gewoon mee gaat lopen vind die dat ook leuk, omdat ze iets te doen hebben.
karoliena schreef:Ja het doet dus geen zeer meestal, dus dat is geen maatstaf de probelmen komen later pas
MissDonna schreef:suus1991 schreef:Je kan verder zat andere dingen met een shet doen, behalve erop rijden en dan zullen ze het rijden echt niet missen. Je rijdt voor het plezier voor jezelf niet voor de pony, als je de pony longeert, in de wei zet of er gewoon mee gaat lopen vind die dat ook leuk, omdat ze iets te doen hebben.
Met andere paarden toch ook?![]()
![]()
Ik vind dat een rare instelling!
En uit eigen ervaring, geloof me ik heb veel shetlanders verzorgd! en 1 eigenwijze gehad, weet ik dat de meeste echt wel laten weten of ze het leuk vinden of niet. Dat zie je echt wel. Trouwens emt elk paard zie je of hij het fijn vind of niet.
fanny_loverr schreef:ik vind het best onzin deze discussie.
Ik vind eigenlijk dat ze in veel gevallen niet streng genoeg te zijn wat lengte van de ruiter betreft.
In het begin was iedereen eens stuk strenger maar het zakt toch alweer af.
Soms heb ik echt zoiets van waarom zeggen ze nou dat diegene niet te groot is, terwijl iemand ruim onder de pony uitsteekt.
verders ga ik met de bovengenoemde punten van superwoman mee.