bolle_henkie schreef:En Boooo, heb je je nu wel of niet ingeschreven voor het aankomend schooljaar?
Ik zit nu in de 3e dus kan me nog niet inschrijven.

En nee, ik ga niet naar Deurne. Ik ben vanavond naar een school gegaan en daar heb ik informatie gahad over het prinsentuin college in Breda, omdaar paardensport/houderij te gaan doen. Het lijkt me een hele leuke en leerzame opleiding. Zaterdag ga ik naar de opendag dus ik ben benieuwd. Maar ik denk dat dit het word !
Ikzelf werk via hun al ruim twee jaar bij een internationale dressuur-handelsstal. Echt een SUPERJOB!!!
Mijn collega komt ook via EHG en zij werkt er al drie jaar. EHG heeft waanzinnig leuke vacatures in heel nederland. Zij brengen je in contact met de bedrijven en houden je op de hoogte over nieuwe vacatures. Zodra je je baan hebt gevonden, werk je voor je nieuwe werkgever en dus niet via EHG. Je hoeft dus ook niet een deel van je salaris af te staan (zoals bij veel uitzendbureaus).
27 Januari.
Geen idee wat ik nu moet doen, word er echt niet goed van

ik kreeg namelijk telefoonnummers van stallen waar ik naar toe moest bellen! en als ik dan belde waren de banen al vergeven door hunzelf en niet via EHG omdat dat geld scheelde