Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nu weet je gelijk waarom ik zonder zadel en hoofdstel erop zit! En ik heb de achtergrond weggeveegt omdat ik voor de mesthoop stond.... stommm...............

Marije19 schreef:linseytjee schreef:Ben ik te groot ?
Dit is een grapje hoop ik...
superlise schreef:maar wat maakt het eigenlijk uit of je te groot ben? je kan tog beter kijken naar je gewicht?
als je geen last hebt van je lengte dan maakt dat toch helemaal niets uit ,of ben ik de enige die er zo over denkt?
Lik3H0rses schreef:een grapje?
shetlanders kunnen dat egt wel houden voor een paar keertjes hoor dus...
superwoman schreef:@Chocotof: vind je nét aan hoor..... zou als het mogelijk is wat aan je gewicht doen. Dan krijg je een mooiere combinatie. Je zat behoorlijk scheef op die foto en dat je lang en "zwaar" bent is een goede verdeling wel een must!
Zelf zou ik er niet meer op gaan rijden....

Lik3H0rses schreef:
een grapje?
superlise schreef:nou als dat zo is merk je dat met rijden neem ik aan?
merrieveulen schreef:Lik3H0rses schreef:
een grapje?
ahum... dat kan dus niet! houden jullie van paarden of van op paarden rijden? dat is een heel verschil namelijk. een paard is geen rijmachine.
@ turbootje, je bent wel te lang, maar met zadel kan het nog nét denk ik. graag een foto met zadel dus. te zwaar ben je denk ik niet, de pony wel...
@ Fjordido, je bent wel te lang, je benen steken te ver uit als je je beugels op de goede lengte doet. qua gewicht kan het nog wel. even goed in de gaten houden of je paard er last van heeft.superlise schreef:nou als dat zo is merk je dat met rijden neem ik aan?
was dat maar zo. ten eerste heb je ervaring en in zekere mate ruitergevoel nodig om je paard dusdanig te kunnen aanvoelen. daarbij zijn er veel mensen die het eigenlijk niks kan schelen, dus die het niet voelen omdat ze dat niet willen. dan noemen ze het joligheid, of klieren, of 'mijn pony is gewoon eigenwijs'...
inge13 schreef:Ben zelf 1.65 en weeg 58 kilO m'n ponytje is zelf 1.19 rijd er niet zo vaak meer op 1 keer in de week. foto's heb ik helaas niet...

spoekie schreef:inge13 schreef:Ben zelf 1.65 en weeg 58 kilO m'n ponytje is zelf 1.19 rijd er niet zo vaak meer op 1 keer in de week. foto's heb ik helaas niet...
Ik vind 58 kilo veel te veel voor een pony van 1.19, zelfs als hij zwaar gebouwd én je bent ook flink aan de grote kant. Ik vind het dus niet meer kunnen.
oestinja schreef:Pardon?????????????? OP die foto zit een meid op een pony die prima in proporties is en nu zeg jij dat ze wat aan haar gewicht moet doen????? Laat me niet lachen........... Ik vind het nogal beledigend, sorry.

Turbootje schreef:@ merrieveulen: Dat zal moeilijk gaan (die foto mét zadel), want het zadel en hoofdstel zijn allebei vergaan en kunnen niet meer op Prisco, dat zal zielig zijn, dus ik wacht op een nieuw zadel en een hoofdstel ga ik nog zelf kopen, dus een foto mét zadel zal nog lang gaan duren!
spoekie schreef:inge13 schreef:Ben zelf 1.65 en weeg 58 kilO m'n ponytje is zelf 1.19 rijd er niet zo vaak meer op 1 keer in de week. foto's heb ik helaas niet...
en trouwens wat meer gewicht hij heeft spieren die hij kan kweken