xxsweet schreef:Wat zal Anky blij geweest zijn met al die jonge meisje die Salinero allemaal naar de GP hebben gereden.. En ze doen het nog voor niks ook!
Ja idd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxsweet schreef:Wat zal Anky blij geweest zijn met al die jonge meisje die Salinero allemaal naar de GP hebben gereden.. En ze doen het nog voor niks ook!
Gemma_Luuvv schreef:Sifra_ schreef:Ik heb me toch zo iets ergs... Dat wil je niet geloven!![]()
Er zat zon meisje bij me op school (11/12 jaar) kwam ze naar me toe: Ze kwam op mijn manege rijden. Ik zo 'oohh leuk hoor...' (vond het helemaal niet leuk)
Kom ik haar dus tegen op de manege, oohhh ik ga mee naar Saloucka. Ik zo ja je gaat maar mee he. Zei helemaal poetsen (ik lekker knuffelen met loucka). Toen ging ik dus rijden, en ze had commentaar joh! Echt grappig gewoon! Vroeg ze of ze er ook eens op mocht. NIET DUS!Ik afzadelen zij helemaal helpen, ik dacht echt zo hoezooo penny
. Toen ging ik naar huis...
DE DAG LATER STOND ZE AAN DE DEUR! (Telefoon boeken ook!) Ga je mee naar Saloucka
![]()
Ik zo eeemhh... Ik bepaal nog altijd zelf wanneer ik naar Saloucka ga en waag het je niet om ooit es zelf naar der toe te gaan! Ze snapte het niet echt dus ik fiets weg (was net van plan om naar stal te gaan) fiets ze achter me aan... Wat gereden enzo zij de hele tijd achter me aan, mag ik op loucka mag ik op loucka... Pfffff
De dag erna kwam ik op msn. Een paar meisjes mij toegevoegt. Daar wat mee gepraat die waren wel aardig. Toen kwam het dus: Een zon meisje zo: hoezo durf je eigenlijk niet met Saloucka te springen? Ik: ??? (Ik sprong 1 x in de week met Saloucka en ook best wel hoog, want Loucka kan super springen) Zei zo jah je doet toch samen met M met Saloucka en M moet altijd springen en jij doet maar alleen dressuur... Ik stond helemaal paf... Had ze dus gezegt dat we samen deden met Loucka en dat zij altijd moest springen en dat ik altijd dressuur deed omdat ik niet durfde te springen... Ze sprong zelfs Z met haar! Ze ging volgende week met Loucka naar Spanje om een of andere springwedstrijd te springen!
PFF MUAHAHA
Haha die is leuk
StalHaast schreef:hahah wat een leuk topic!!
ik heb eens meegemaakt dat ik mijn pony ''mishandelde'' volgens zo'n penny kind!
ik reed mijn pony aan de teugel, dat was heel slecht volgens dat kind.. en sporen waren zielig..
en pony deed oren in de nek in de stal (doet hij altijd) dus vind hij mij niet lief
en zo ging het maar door.. echt errug af en toe joh!
roza schreef:wat je ook kunt doen als zij dat ziet, dan staat ze er dus bij, dus dan zeg je: dat doet hij tegen jou hoor, als jij er niet bij bent doet ie het nooit!
Danielle_1 schreef:best knap dat ik in een penny vrije omgeving zit![]()
Al lijkt me af en toe best grappig!
Oproep voor penny's dus: kom naar Achterveld en vertel mij wat een gevaarlijke steigermerrie ik heb
Miriano schreef:Dat verhaal van Karmy_Lover...
Ik heb dat meisje op msn
Meisje zegt:
ikke paasss 13 zijn.. giin 12 ikke jaartje ouder heee islam..
Dan gaat ze offline, en komt weer online.
En dan begint ze daarna heel netjes te typen.
Terwijl ze anders nooit iets tegen me zegt