Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SandraVerl schreef:anemoonlena schreef:omg!
ik ben gister ergens achter gekomen, terwijl ik het al heel lang deed, maar ik merkte het niet,
ik ging vorige week met een vriendin naar stal, en toen ik mijn vp had gereden, stapte ik op de fiets, ik wou toen ik al fietste even stoppen en zei 'hooooo maar' TEGEN M'N fiets
m'n vriendin had t gefilmd, gister ging ik weer naar stal, en vriendin ging weer mee, ik zei weer 'hoooo' tegen m'n fiets toen ik wou stoppen, en ze leit t filmpje zien van vorige week...
ik had echt geen flauw idee dat ik dit deed
ik praat tegen m'n fiets
Ach, wacht maar tot je met een auto rijdt! Ik betrap me er soms op dat ik tegen mijn auto praat en hem aanmoedig om sneller te gaan.
anna_gail schreef:[VSW] pony nemen
Dit is het topic van pokemon en haar groente soep. Dit is zeg maar die irritante penny.I vind het wel een geinig topic
SandraVerl schreef:anemoonlena schreef:omg!
ik ben gister ergens achter gekomen, terwijl ik het al heel lang deed, maar ik merkte het niet,
ik ging vorige week met een vriendin naar stal, en toen ik mijn vp had gereden, stapte ik op de fiets, ik wou toen ik al fietste even stoppen en zei 'hooooo maar' TEGEN M'N fiets
m'n vriendin had t gefilmd, gister ging ik weer naar stal, en vriendin ging weer mee, ik zei weer 'hoooo' tegen m'n fiets toen ik wou stoppen, en ze leit t filmpje zien van vorige week...
ik had echt geen flauw idee dat ik dit deed
ik praat tegen m'n fiets
Ach, wacht maar tot je met een auto rijdt! Ik betrap me er soms op dat ik tegen mijn auto praat en hem aanmoedig om sneller te gaan.
Dit is het topic van pokemon en haar groente soep. Dit is zeg maar die irritante penny.I vind het wel een geinig topic
Babootje schreef:Misschien heet ze nu evelienlover![]()
![]()
evelienlover @ [YRT] Hoe haal ik mijn ouders over om een eigen pony?
Even door "youngrider talk" scrollen en genoeg voorbeelden![]()
Silverheart schreef:Babootje schreef:Misschien heet ze nu evelienlover![]()
![]()
evelienlover @ [YRT] Hoe haal ik mijn ouders over om een eigen pony?
Even door "youngrider talk" scrollen en genoeg voorbeelden![]()
HAHAHAH die heb ik gezien![]()
Eerst was het overhalen
Dan mocht het opeens
En dan was het nog niet zeker