Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya6 schreef:Ik ben zo ontzettend verbaasd over hoe hier gereageerd wordt. Zo apart gewoon.
Het lijkt wel alsof een heleboel mensen niks te doen hebben en dan met elkaar gaan discussiëren over echt niks. Volgens mij is de enige volwassene in dit topic de TS
Speculeren heeft totaal geen zin. Ts moet gewoon met een volwassene dit oplossen, of het aan de eigenaar overlaten als ze het gemeld heeft. Of desnoods de politie bellen.
geerke schreef:Freya6 schreef:Ik ben zo ontzettend verbaasd over hoe hier gereageerd wordt. Zo apart gewoon.
Het lijkt wel alsof een heleboel mensen niks te doen hebben en dan met elkaar gaan discussiëren over echt niks. Volgens mij is de enige volwassene in dit topic de TS
Speculeren heeft totaal geen zin. Ts moet gewoon met een volwassene dit oplossen, of het aan de eigenaar overlaten als ze het gemeld heeft. Of desnoods de politie bellen.
zou de politie uitrukken voor een paar oude botten?
Natuurlijk heeft TS botten gevonden,daar twijfel ik niet aan....maar laat lekker liggen.Botten doen niets.Er ligt hier ook vanalles in de bossen aan skeletten...dode edelherten,katten,honden,koeien.Wil je niet weten...
lifaya schreef:Woont de eigenaar bij de ponies of niet?
En water moeten ze wel hebben lijkt mij, zeker als de sloten etc bevroren zijn als ze daar al uit moesten drinken. Paarden hebben. Liters water per dag nodig