De raarste was toen ik een keertje voor de lol op mijn shetlander van 2 (ja superdom, ik weet het) ging zitten (ik ben niet zo groot) en zij ervan door ging terwijl ik bleef zitten, maar toen stopte ze opeens en deed ze haar hals naar beneden om wat gras te eten (dit gebeurde tijdens een wandeling) en ik dacht dat ik er dan wel even via de hals af kon gaan, nou niet dus. Op het moment dat ik op de helft van de hals was gooide ze die omhoog en ging ze er weer kei hard vandoor. Toen ze uiteindelijk opeens tot stilstand kwam ben ik toch wel heel hard gevallen. Wat is ze toch eigenwijs..

heb met BSM (vak ol school, soort van extra gym maar dan anders
) judo gehad, val breken (oa judorol) was er ook een onderdeel van. En echt, heb daar zo veel aan gehad.. 2x nadat ik de judorol had geleerd, gevallen. Beide 2 keren (onbewust) gebruikt, echt als reflex dus. Beide keren vanuit middengalopje opeens op de rem, dus over de nek er afgevlogen. Ene keer stond ik voordat ik t besefte alweer, omdat ik mn val dus gebroken had en meteen dus weer opstond door t doorrollen. Andere keer viel ik vanuit galop op mn achterhoofd, en thank god dat ik als reflex doorrolde... Had heeel anders kunnen aflopen want volgens mij viel ik best hard
.
.

:
, ik moest hem vast houden (parkeerterrein concours, voor de proef) terwijl mijn moeder met vliegenspray op het paard spoot, dat was alleen niet heel verstandig aangezien het paard heel bang was voor dat geluid
)...
de pony deed een schijnbeweging en sprong toch nog en ik zat scheef en toen bleef ie draven en liet ik los en stond ernaast
(tel ik eigenlijk bijna nooit mee als echt vallen dus hoef geen nieuwe cap
En een keer met voltige stond ik in het bruggetje gaat de pony opeens aan de kletter met mij achterstevoren erop en keihard naar de hoek galloperen en dan opeens de andere kant op en daar stond ik dan